loading...

آموزش سئو در مشهد

بازدید : 10
شنبه 6 اسفند 1401 زمان : 9:50

تعیین فرمت مطلوب
در حالت کلی تصاویر مو جود در اینترنت اکثر زمان ها شامل دو فرمت می باشند: JPEG و PNG

اما از کدامیک می بایست استفاده کرد؟ جواب این پرسش بستگی به شرایط داراست. هر کدام از این دو فرمت دارنده مزایا و معایب خاص خویش می باشند و گزینش فرمت صحیح، متعلق به نمایش موجود خواهد بود:

JPEG: فرمت JPEG شایسته ترین گزینش برای عکس و دیگر تصاویریست که دارنده گستره رنگی متعددی می‌باشند. این تصاویر میتوانند فشرده سازی گردیده و وسعت آن ها بسیار کاهش یابد.
PNG: فرمت PNG مطلوب گرافیک ها، متن های تصویری و اسکرین شات هاست. این فرمت بر خلاف JPEG از Transparency نیز مدد می نماید. این فرمت از فشرده سازی lossless هواخواهی کرده، در سود چگونگی عکس پس از فشرده سازی بالاست، ولی وسعت نسبتا متعددی خواهد داشت.
البته عواقب انتخاب فرمت غلط در سایز تصاویر چیست؟ برای جواب این پرسش به آزمایش دو نمایش میپردازیم.

آموزش سئو مشهد

سایز اسکرین شاتی که ما از داشبورد وردپرس یک تارنما تهیه و تنظیم کردیم، دارنده 150kb در فرمت PNG و 259kb در فرمت JPEG بود. به خاطر داشته باشید که فرمت PNG برای اسکرین شات ها مطلوب خیس میباشد و در این آزمایش، وسعت فولدر JPEG، 75 درصد بیشتر بود.

اما فیض آزمایش ما بر روی عکسی که از فضا گشوده گرفته گردیده بود، منفعت معکوس داشت. عکس تحت در فرمت JPEG دارنده وسعت 1.26mb و در فرمت PNG دارنده وسعت بسیار زیاد 7.23mb شوید. این موضوع به‌این معنیست که وسعت ورژن PNG بیش تر از 550 درصد بیشتر بود.

نتیجه ها این دو آزمایش علامت می‌دهد که گزینش آموزش سئو در مشهد فرمت درست تصاویر اثر به سزایی در سایز آخری آن ها خواهد داشت. تحت عنوان یک ضابطه کلی میتوانید در نظر داشته باشید که در شکل وجود طیف رنگ های بسیار در تصویر، از فرمت JPEG و در غیر این شکل از PNG به کارگیری نمایید.

افزودن تصاویر به مطالب
با اینکه اقتدار گوگل در فهم تصاویر نسبت به پیشین افزایش یافته، البته نباید به آن خیلی متکی بود. بدین ترتیب بایست محتوای متنی نیز به تصاویر اضافه نمود. در حال حاضر که تصویر متبوع شما تعیین و سایز آن بهینه گردیده‌است، نبایست آن را در هر جایی قرار بخشید. خوب می باشد که تصاویر متبوع در حدود محتوای مربوط به خویش باشند.

تصویر شاخص
تصویر شاخص در وردپرس، تصویریست که توسط شما گزینش گردیده و تحت عنوان تصویر اساسی نوشته‌علمی در صفحه های گروه بندی و شیت خویش نوشته‌ی علمی نشان داده می شود. این تصویر معمولا در بالاترین بخش نوشته ی علمی قرار میگیرد.

اغلب قالب ها و ابزارک ها در وردپرس از تصویر شاخص مدد می نمایند و در فایده گزینش صحیح آن‌ها از عنایت ویژه ای شامل است. انتخاب سایز و بعدها تصویر شاخص بستگی به قالب سایت داشته و در کلیه پست ها یکسان است.

بهتر میباشد که تصویر شاخص هر نوشته‌ی‌علمی یا این که کاغذ، چگونگی قابل قبولی داشته تا یوزرها را به کلیک بر روی گزینه متبوع ترغیب نماید.

کپشن
کپشن متنیست که یاور با تصاویر و در پایین آن قرار می‌گیرد. البته چرا کپشن ها در بهینه سازی تصاویر مهم می‌باشند؟ زیرا یوزرها در هنگام مشاهده نوشته‌ی‌علمی به آنان توجه می نمایند. یوزرها به صورت معمول در اولین نگاه خویش به نوشته ی علمی، تحت عنوان ها، تصاویر و کپشن های آن‌ها اعتنا می نمایند.

اما آیا افزودن کپشن به کل تصاویر الزامیست؟ نه، تنها در حالتی که که نیاز است می شود به تصاویر کپشن اضافه کرد. تایپ کردن کپشن برای کل تصاویر وبسایت به نوعی افراط در seo به حساب آورده می شود و فقط در حالتی که بایست از این قابلیت استفاده کرد که منطقی به حیث می‌رسد. در هنگام تایپ کردن کپشن به راحتی یوزرها دقت نمائید و صرفا با مقصود بهینه سازی تصاویر، مبادرت به اضافه نمودن آنان نکنید.

متن جایگزین و تیتر عکس
متن جایگزین یا این که تگ alt عبارت توصیفیست که به تصاویر اضافه گردیده و در‌صورتی‌که که آن تصویر به هر دلیلی بار گذاری نشود، اکران داده میشود. ویکیپدیا تعریف و تمجید خیر از متن جایگزین دارااست:

در‌صورتی‌که تصویری در یک برگه به دلایلی مانند غیرفعال بودن لود تصویر در مرورگر اکران داده نشود و یااینکه استفاده کننده ایرادات بصیرت داشه باشد، متن جایگزین تصاویر ضمانت می نماید که آحاد داده ها برگه به یوزرها منتقل میشود.

پس متن جایگزین را به هر کدام از تصاویر تارنما اضافه کرده و اعتنا داشته باشید که‌این متن شامل لغت ها کلیدی اصلی هر نوشته‌ی‌علمی باشد. مهمتر از همگی اینکه در‌این متن جایگزین به تعریف‌و‌تمجید تصاویر بپردازید، به شکلی که هم برای موتورهای کاوش و هم برای یوزرها منطقی به لحاظ رسد. هر چه داده ها مرتبط بیشتری حول یک تصویر وجود داشته باشد، موتورهای کاوش نیز آن تصویر را مهمتر احتساب می نمایند.

بعضا از مرورگر ها در هنگامی که نشانگر ماوس را بر روی تصویر قرار می دهید، متن جایگزین تصویر را به طور تولتیپ اکران می دهند. تیتر تصویر نیز مثلا اطلاعاتیست که در هنگام وارد کردن عکس در وردپرس می توان آن را وارد کرد. مرورگرهایی مانند کروم این تیتر را در هنگام قرار به چنگ آوردن موشواره بر روی تصویر اکران میدهند. در شرایط کلی بسیار از اشخاص این قسمت را خالی میگذارند، چرا‌که ضرورتی در سئو ندارد.

اضافه نمودن داده های ساختار یافته مرتبط با تصاویر
اضافه نمودن داده های ساختار یافته به صفحه ها وبسایت، موجب یاری به اکران تصاویر در حاصل کاوش می‌گردد. با اینکه گوگل اعلام نموده که داده های ساختار یافته تاثیری در درجه بندی ندارند، البته وجود این اطلاعات موجب اکران جالب خیس عکس های سایت در نتیجه ها جستجوی تصاویر گوگل می شوند.

به عنوام نمونه در حالتی که دستور پخت یک خوراک را به همدم داده ساختار یافته تصویر آن منتشر فرمائید، گوگل میتواند تصویر معلوم گردیده را در نتیجه ها کاوش اکران دهد و این کار موجب کلیک بیشتر یوزرها بر روی وب سایت شما می شود. موتور جستجوی تصاویر گوگل از داده های ساختار یافته در گونه های پست های تحت جانبداری می نماید.

فرآورده (Product)
کلیپ (Video)
فرمان تهیه و تنظیم (Recipe)
گوگل دارنده راهبرد هایی برای درج خوب داده های ساختار یافته برای تصایر تارنما می‌باشد. خلاصه آن به‌این صورت است که درج تعریف های مربوط به عکس و قابل پایش و ایندکس بودن آن امری ضروری هست.

OpenGraph و Twitter Cards
متاتگ های OpenGraph و Twitter Cards موجب اکران تصاویر گزینش گردیده به وسیله شما در هنگام اشتراک گذاری صفحات می گردند. این اطلاعات در قسمت head صفحه ها قرار می‌گیرند.

اکثری از شبکه های مردمی به جز فیسبوک و توییتر موقتا از این دو متا تگ جانبداری می نمایند و به کارگیری از آن ها موجب نرخ کلیک بیشتر یوزرها بر روی پیوند های به اشتراک گذارده گردیده میگردد.

اکثری از پوسته های مدرن قابلیت درج این متا تگ را داشته و در حالتی که که پوسته شما مجهز به آن وجود ندارد می‌توانید از سایر پلاگین ها مانند Yoast سئو استفاده فرمایید.


پلاگین seo Yoast seo Premium (یواست سئو)
جهت تعیین تصاویر برای شبکه های اجتماعی می توانید از ورژن های کیفیت عالی تری منفعت بگیرید، به این دلیل‌که یوزرها شبکه‌های‌عمومی نسبت به تصاویر کیفیت عالی خیس، دقت بیشتری از خویش نشان می‌دهند.

شرایط قرار گیری تصاویر
تصاویر باید نسبت به متن ورقه حالت قابل قبولی داشته و در موضع صدق قرار بگیرند. از جمله سفارش میشود که در حالتی‌که تصویر و متن در یک سطر قرار دارا هستند، تصویر در سمت راست متن قرار بگیرد. این موضع رابطه مستقیمی با سئو تصاویر ندارد. البته در افزایش تجارب کاربری اثر گذار است.

به کار گیری از CDN
مسافت دربین حالت جغرافیای وبسایت و مخاطب میتواند اثر به سزایی در سرعت بار گذاری آن داشته باشد. هر چه این مسافت بیشتر باشد، سرعت لود وبسایت نیز معمولا بیشتر خواهد بود.

برای حل نقص‌ تاخیر بارگذاری می‌توانید از کانال های توزیع محتوا (CDN) به کار گیری فرمائید. این کانال ها توانمند به ذخیره سایت شما و تصاویر آن در حالت های جغرافیایی مختلفی در دانا می‌باشند و می توانند یوزرها را به مجاورت ترین سرور خویش متصل نمایند. در سود مشکل ژرف اندیشی در لود حل گردیده و سرعت شغل با تارنما ارتقا می یابد.

پلاگین Optimole در وردپرس قادر است یک CDN بدون پول برای شما منتها تنها برای تصاویر در اختیارتان بگذارد. چنانچه به‌دنبال روش های توسعه یافته تری می باشید می‌توانید یک حساب CDN خریداری کرده و از سایر پلاگین های وردپرسی فایده بگیرید.

فعال کردن قابلیت و امکان Lazy Load
در حالت معمول تصویری که در انتهای ورقه وجود داراست تازمانیکه با اسکرول به آن نرسید، به وسیله استفاده کننده مشاهده نخواهد شد. امکان Lazy Load موجب ساخت تقدم بندی برای لود تصاویر تارنما میشود. به گونه ای که تصاویر پایینی صفحه تا‌زمانی‌که استفاده کننده با اسکرول به آنجا نرسد، دانلود و لود نمی‌شوند.

اینگونه قابلیتی موجب افزایش سرعت سایت گردیده و در seo اثر به سزایی خواهد داشت. پلاگین های متعددی برای فعال کردن این قابلیت و امکان در مخزن وردپرس وجود دارا هستند. از جمله همین پلاگین Optimole قوی به فعالسازی Lazy Load هست.

دیگر امکان جذاب این پلاگین اکران تصویر نادر چگونگی آن ها تا زمان بار گذاری بی نقص ورژن کیفیت بالا است. اینگونه قابلیتی را احتمالا در شبکه‌های‌مردمی مانند اینستاگرام مشاهده نموده اید.

نقشه وبسایت تصاویر
وجود نقشه سایت تصاویر موجب فهم و شعور عالی آن ها به وسیله موتور جستجوی گوگل می‌گردد. داده ها نوشته شده درین نقشه تارنما موجب می‌گردد که گوگل به تمامی تصاویر وب سایت دست یافته و هیچ کدام را از خود کار نیندازد (مانند تصاویری که با استفاده از جاوا اسکریپت اکران داده می شوند). همینطور با این عمل به گوگل اشاره می کنید تا مهم‌ترین تصاویر وبسایت برای ایندکس شدن کدامند.

پلاگین Yoast بهینه سازی اکنون حاذق به ایجاد اینگونه نقشه سایتی وجود ندارد و برای این شغل می بایست از سایر پلاگین ها امداد بگیرید. پلاگین Udinra All Image Sitemap شایسته ترین پلاگین برای جاری ساختن این شغل در وردپرس به حساب میآید.

عده بندی
بهینه سازی تصاویر در وردپررس یا این که هر پلتفرم دیگری، مجموعه ای از اقدامات محسوب می‌شود. با تکامل بیشتر گوگل این اتظار میرود که اجزا متفاوت وب سایت مثلا تصاویر را با یکدیگر بیشتر مرتبط کرده تا بهینه سازی و تجربه کاربری بهتری را تشکیل داد کنیم. دیگر نمی توان با گوگل مانند یک نوباوه رفتار کرد!

در هنگام افزودن تصاویر به صفحات وب سایت موارد ذیل را در ذهن خویش داشته باشید:

از تصاویری استعمال فرمائید که با موضع متن کاغذ در امر میباشند.
اسم پوشه تصاویر را متناسب با محتوای آن گزینش فرمایید.
دقت داشته باشید که ابعاد حقیقی و واقعی تصاویر با بعد ها اکران داده گردیده در کاغذ یکسان باشند.
تصاویر را به صورت واکنشگرا اکران دهید.
وسعت تصاویر را در جهت افزایش سرعت لود وبسایت، کاهش دهید.
در شکل ضرورت، به تصاویر وب سایت کپشن اضافه فرمایید.
متن جایگزین را حتما به تصاویر اضافه کنید. تیتر عکس ها ضرورتی ندارند.
داده های ساختار یافته را برای تصاویر درج نمائید
متا تگ های OpenGraph و Twitter Card را برای تصاویر وب سایت اضافه کنید.
تصاویر درج شده در مطالب تارنما را ترجیحا در نصیب راست یا این که راءس ورقه قرار دهید.
نقشه سایت تصاویر ساخت و ساز فرمائید.
در پایان دقت داشته باشید که تصاویر، علاوه بر تاثیرگذاری بر روی seo و تجارب کاربری، نقش مهمی در تبدیل یوزرها به مشتری دارا هستند.

تعیین فرمت مطلوب
در حالت کلی تصاویر مو جود در اینترنت اکثر زمان ها شامل دو فرمت می باشند: JPEG و PNG

اما از کدامیک می بایست استفاده کرد؟ جواب این پرسش بستگی به شرایط داراست. هر کدام از این دو فرمت دارنده مزایا و معایب خاص خویش می باشند و گزینش فرمت صحیح، متعلق به نمایش موجود خواهد بود:

JPEG: فرمت JPEG شایسته ترین گزینش برای عکس و دیگر تصاویریست که دارنده گستره رنگی متعددی می‌باشند. این تصاویر میتوانند فشرده سازی گردیده و وسعت آن ها بسیار کاهش یابد.
PNG: فرمت PNG مطلوب گرافیک ها، متن های تصویری و اسکرین شات هاست. این فرمت بر خلاف JPEG از Transparency نیز مدد می نماید. این فرمت از فشرده سازی lossless هواخواهی کرده، در سود چگونگی عکس پس از فشرده سازی بالاست، ولی وسعت نسبتا متعددی خواهد داشت.
البته عواقب انتخاب فرمت غلط در سایز تصاویر چیست؟ برای جواب این پرسش به آزمایش دو نمایش میپردازیم.

آموزش سئو مشهد

سایز اسکرین شاتی که ما از داشبورد وردپرس یک تارنما تهیه و تنظیم کردیم، دارنده 150kb در فرمت PNG و 259kb در فرمت JPEG بود. به خاطر داشته باشید که فرمت PNG برای اسکرین شات ها مطلوب خیس میباشد و در این آزمایش، وسعت فولدر JPEG، 75 درصد بیشتر بود.

اما فیض آزمایش ما بر روی عکسی که از فضا گشوده گرفته گردیده بود، منفعت معکوس داشت. عکس تحت در فرمت JPEG دارنده وسعت 1.26mb و در فرمت PNG دارنده وسعت بسیار زیاد 7.23mb شوید. این موضوع به‌این معنیست که وسعت ورژن PNG بیش تر از 550 درصد بیشتر بود.

نتیجه ها این دو آزمایش علامت می‌دهد که گزینش آموزش سئو در مشهد فرمت درست تصاویر اثر به سزایی در سایز آخری آن ها خواهد داشت. تحت عنوان یک ضابطه کلی میتوانید در نظر داشته باشید که در شکل وجود طیف رنگ های بسیار در تصویر، از فرمت JPEG و در غیر این شکل از PNG به کارگیری نمایید.

افزودن تصاویر به مطالب
با اینکه اقتدار گوگل در فهم تصاویر نسبت به پیشین افزایش یافته، البته نباید به آن خیلی متکی بود. بدین ترتیب بایست محتوای متنی نیز به تصاویر اضافه نمود. در حال حاضر که تصویر متبوع شما تعیین و سایز آن بهینه گردیده‌است، نبایست آن را در هر جایی قرار بخشید. خوب می باشد که تصاویر متبوع در حدود محتوای مربوط به خویش باشند.

تصویر شاخص
تصویر شاخص در وردپرس، تصویریست که توسط شما گزینش گردیده و تحت عنوان تصویر اساسی نوشته‌علمی در صفحه های گروه بندی و شیت خویش نوشته‌ی علمی نشان داده می شود. این تصویر معمولا در بالاترین بخش نوشته ی علمی قرار میگیرد.

اغلب قالب ها و ابزارک ها در وردپرس از تصویر شاخص مدد می نمایند و در فایده گزینش صحیح آن‌ها از عنایت ویژه ای شامل است. انتخاب سایز و بعدها تصویر شاخص بستگی به قالب سایت داشته و در کلیه پست ها یکسان است.

بهتر میباشد که تصویر شاخص هر نوشته‌ی‌علمی یا این که کاغذ، چگونگی قابل قبولی داشته تا یوزرها را به کلیک بر روی گزینه متبوع ترغیب نماید.

کپشن
کپشن متنیست که یاور با تصاویر و در پایین آن قرار می‌گیرد. البته چرا کپشن ها در بهینه سازی تصاویر مهم می‌باشند؟ زیرا یوزرها در هنگام مشاهده نوشته‌ی‌علمی به آنان توجه می نمایند. یوزرها به صورت معمول در اولین نگاه خویش به نوشته ی علمی، تحت عنوان ها، تصاویر و کپشن های آن‌ها اعتنا می نمایند.

اما آیا افزودن کپشن به کل تصاویر الزامیست؟ نه، تنها در حالتی که که نیاز است می شود به تصاویر کپشن اضافه کرد. تایپ کردن کپشن برای کل تصاویر وبسایت به نوعی افراط در seo به حساب آورده می شود و فقط در حالتی که بایست از این قابلیت استفاده کرد که منطقی به حیث می‌رسد. در هنگام تایپ کردن کپشن به راحتی یوزرها دقت نمائید و صرفا با مقصود بهینه سازی تصاویر، مبادرت به اضافه نمودن آنان نکنید.

متن جایگزین و تیتر عکس
متن جایگزین یا این که تگ alt عبارت توصیفیست که به تصاویر اضافه گردیده و در‌صورتی‌که که آن تصویر به هر دلیلی بار گذاری نشود، اکران داده میشود. ویکیپدیا تعریف و تمجید خیر از متن جایگزین دارااست:

در‌صورتی‌که تصویری در یک برگه به دلایلی مانند غیرفعال بودن لود تصویر در مرورگر اکران داده نشود و یااینکه استفاده کننده ایرادات بصیرت داشه باشد، متن جایگزین تصاویر ضمانت می نماید که آحاد داده ها برگه به یوزرها منتقل میشود.

پس متن جایگزین را به هر کدام از تصاویر تارنما اضافه کرده و اعتنا داشته باشید که‌این متن شامل لغت ها کلیدی اصلی هر نوشته‌ی‌علمی باشد. مهمتر از همگی اینکه در‌این متن جایگزین به تعریف‌و‌تمجید تصاویر بپردازید، به شکلی که هم برای موتورهای کاوش و هم برای یوزرها منطقی به لحاظ رسد. هر چه داده ها مرتبط بیشتری حول یک تصویر وجود داشته باشد، موتورهای کاوش نیز آن تصویر را مهمتر احتساب می نمایند.

بعضا از مرورگر ها در هنگامی که نشانگر ماوس را بر روی تصویر قرار می دهید، متن جایگزین تصویر را به طور تولتیپ اکران می دهند. تیتر تصویر نیز مثلا اطلاعاتیست که در هنگام وارد کردن عکس در وردپرس می توان آن را وارد کرد. مرورگرهایی مانند کروم این تیتر را در هنگام قرار به چنگ آوردن موشواره بر روی تصویر اکران میدهند. در شرایط کلی بسیار از اشخاص این قسمت را خالی میگذارند، چرا‌که ضرورتی در سئو ندارد.

اضافه نمودن داده های ساختار یافته مرتبط با تصاویر
اضافه نمودن داده های ساختار یافته به صفحه ها وبسایت، موجب یاری به اکران تصاویر در حاصل کاوش می‌گردد. با اینکه گوگل اعلام نموده که داده های ساختار یافته تاثیری در درجه بندی ندارند، البته وجود این اطلاعات موجب اکران جالب خیس عکس های سایت در نتیجه ها جستجوی تصاویر گوگل می شوند.

به عنوام نمونه در حالتی که دستور پخت یک خوراک را به همدم داده ساختار یافته تصویر آن منتشر فرمائید، گوگل میتواند تصویر معلوم گردیده را در نتیجه ها کاوش اکران دهد و این کار موجب کلیک بیشتر یوزرها بر روی وب سایت شما می شود. موتور جستجوی تصاویر گوگل از داده های ساختار یافته در گونه های پست های تحت جانبداری می نماید.

فرآورده (Product)
کلیپ (Video)
فرمان تهیه و تنظیم (Recipe)
گوگل دارنده راهبرد هایی برای درج خوب داده های ساختار یافته برای تصایر تارنما می‌باشد. خلاصه آن به‌این صورت است که درج تعریف های مربوط به عکس و قابل پایش و ایندکس بودن آن امری ضروری هست.

OpenGraph و Twitter Cards
متاتگ های OpenGraph و Twitter Cards موجب اکران تصاویر گزینش گردیده به وسیله شما در هنگام اشتراک گذاری صفحات می گردند. این اطلاعات در قسمت head صفحه ها قرار می‌گیرند.

اکثری از شبکه های مردمی به جز فیسبوک و توییتر موقتا از این دو متا تگ جانبداری می نمایند و به کارگیری از آن ها موجب نرخ کلیک بیشتر یوزرها بر روی پیوند های به اشتراک گذارده گردیده میگردد.

اکثری از پوسته های مدرن قابلیت درج این متا تگ را داشته و در حالتی که که پوسته شما مجهز به آن وجود ندارد می‌توانید از سایر پلاگین ها مانند Yoast سئو استفاده فرمایید.


پلاگین seo Yoast seo Premium (یواست سئو)
جهت تعیین تصاویر برای شبکه های اجتماعی می توانید از ورژن های کیفیت عالی تری منفعت بگیرید، به این دلیل‌که یوزرها شبکه‌های‌عمومی نسبت به تصاویر کیفیت عالی خیس، دقت بیشتری از خویش نشان می‌دهند.

شرایط قرار گیری تصاویر
تصاویر باید نسبت به متن ورقه حالت قابل قبولی داشته و در موضع صدق قرار بگیرند. از جمله سفارش میشود که در حالتی‌که تصویر و متن در یک سطر قرار دارا هستند، تصویر در سمت راست متن قرار بگیرد. این موضع رابطه مستقیمی با سئو تصاویر ندارد. البته در افزایش تجارب کاربری اثر گذار است.

به کار گیری از CDN
مسافت دربین حالت جغرافیای وبسایت و مخاطب میتواند اثر به سزایی در سرعت بار گذاری آن داشته باشد. هر چه این مسافت بیشتر باشد، سرعت لود وبسایت نیز معمولا بیشتر خواهد بود.

برای حل نقص‌ تاخیر بارگذاری می‌توانید از کانال های توزیع محتوا (CDN) به کار گیری فرمائید. این کانال ها توانمند به ذخیره سایت شما و تصاویر آن در حالت های جغرافیایی مختلفی در دانا می‌باشند و می توانند یوزرها را به مجاورت ترین سرور خویش متصل نمایند. در سود مشکل ژرف اندیشی در لود حل گردیده و سرعت شغل با تارنما ارتقا می یابد.

پلاگین Optimole در وردپرس قادر است یک CDN بدون پول برای شما منتها تنها برای تصاویر در اختیارتان بگذارد. چنانچه به‌دنبال روش های توسعه یافته تری می باشید می‌توانید یک حساب CDN خریداری کرده و از سایر پلاگین های وردپرسی فایده بگیرید.

فعال کردن قابلیت و امکان Lazy Load
در حالت معمول تصویری که در انتهای ورقه وجود داراست تازمانیکه با اسکرول به آن نرسید، به وسیله استفاده کننده مشاهده نخواهد شد. امکان Lazy Load موجب ساخت تقدم بندی برای لود تصاویر تارنما میشود. به گونه ای که تصاویر پایینی صفحه تا‌زمانی‌که استفاده کننده با اسکرول به آنجا نرسد، دانلود و لود نمی‌شوند.

اینگونه قابلیتی موجب افزایش سرعت سایت گردیده و در seo اثر به سزایی خواهد داشت. پلاگین های متعددی برای فعال کردن این قابلیت و امکان در مخزن وردپرس وجود دارا هستند. از جمله همین پلاگین Optimole قوی به فعالسازی Lazy Load هست.

دیگر امکان جذاب این پلاگین اکران تصویر نادر چگونگی آن ها تا زمان بار گذاری بی نقص ورژن کیفیت بالا است. اینگونه قابلیتی را احتمالا در شبکه‌های‌مردمی مانند اینستاگرام مشاهده نموده اید.

نقشه وبسایت تصاویر
وجود نقشه سایت تصاویر موجب فهم و شعور عالی آن ها به وسیله موتور جستجوی گوگل می‌گردد. داده ها نوشته شده درین نقشه تارنما موجب می‌گردد که گوگل به تمامی تصاویر وب سایت دست یافته و هیچ کدام را از خود کار نیندازد (مانند تصاویری که با استفاده از جاوا اسکریپت اکران داده می شوند). همینطور با این عمل به گوگل اشاره می کنید تا مهم‌ترین تصاویر وبسایت برای ایندکس شدن کدامند.

پلاگین Yoast بهینه سازی اکنون حاذق به ایجاد اینگونه نقشه سایتی وجود ندارد و برای این شغل می بایست از سایر پلاگین ها امداد بگیرید. پلاگین Udinra All Image Sitemap شایسته ترین پلاگین برای جاری ساختن این شغل در وردپرس به حساب میآید.

عده بندی
بهینه سازی تصاویر در وردپررس یا این که هر پلتفرم دیگری، مجموعه ای از اقدامات محسوب می‌شود. با تکامل بیشتر گوگل این اتظار میرود که اجزا متفاوت وب سایت مثلا تصاویر را با یکدیگر بیشتر مرتبط کرده تا بهینه سازی و تجربه کاربری بهتری را تشکیل داد کنیم. دیگر نمی توان با گوگل مانند یک نوباوه رفتار کرد!

در هنگام افزودن تصاویر به صفحات وب سایت موارد ذیل را در ذهن خویش داشته باشید:

از تصاویری استعمال فرمائید که با موضع متن کاغذ در امر میباشند.
اسم پوشه تصاویر را متناسب با محتوای آن گزینش فرمایید.
دقت داشته باشید که ابعاد حقیقی و واقعی تصاویر با بعد ها اکران داده گردیده در کاغذ یکسان باشند.
تصاویر را به صورت واکنشگرا اکران دهید.
وسعت تصاویر را در جهت افزایش سرعت لود وبسایت، کاهش دهید.
در شکل ضرورت، به تصاویر وب سایت کپشن اضافه فرمایید.
متن جایگزین را حتما به تصاویر اضافه کنید. تیتر عکس ها ضرورتی ندارند.
داده های ساختار یافته را برای تصاویر درج نمائید
متا تگ های OpenGraph و Twitter Card را برای تصاویر وب سایت اضافه کنید.
تصاویر درج شده در مطالب تارنما را ترجیحا در نصیب راست یا این که راءس ورقه قرار دهید.
نقشه سایت تصاویر ساخت و ساز فرمائید.
در پایان دقت داشته باشید که تصاویر، علاوه بر تاثیرگذاری بر روی seo و تجارب کاربری، نقش مهمی در تبدیل یوزرها به مشتری دارا هستند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 505
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 46
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 199
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 44898
  • بازدید کلی : 68749
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی