loading...

آموزش سئو در مشهد

بازدید : 15
دوشنبه 12 دی 1401 زمان : 9:27

سئو سرعت وبسایت های قالب مخصوص وردپرس بدون افزونه و یا با افزونه ها
ما در هگزلا بصورت حرفه‌ای بصورت اپلیکیشن نویسی برای قالب های منحصر وردپرس کدهایی می‌نویسیم که به بهبود سرعت قالب وردپرس منحصر به فرد درج شده امداد کنیم که سرعت تارنما خود را با نادر‌ترین افزونه بیشترین سرعت را داشته باشید.

آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو مشهد


به دنبال‌ی این مقاله در زمینه ی راه و روش های ارتقا سرعت وبسایت وردپرسی و انواع ابزارهای تحقیق سرعت وب سایت، اطلاعات جامع و کاملی دستیابی خوا‌هیم کرد. آنگاه به معرفی پلاگین های اثرگذار در بهینه سازی سرعت وب سایت وردپرس و تکنیک های افزایش سرعت سایت به خصوص وبسایت‌های وردپرس خوا‌هیم پرداخت.
سرعت وب سایت بی شک یکی‌از مهم ترین فاکتور ها در مشاجره بهینه سازی و مقام بندی وب سایت از لحاظ موتور جستجو گوگل میباشد. با تمرکز به‌این اصل استفاده از آنالیزورهای سرعت سایت را به عنوان یکی مهمترین پروسه در رسیدگی یک وبسایت در حق تقدم اولیه خود قرار دهید. برای سئو سرعت تارنما وردپرس یک طراحی برنامه دقیق و مدون داشته باشید.
روش ها و راه‌های متعدد برای محاسبه جهت افزایش سرعت تارنما.
تجزیه و تحقیق در جهت خدمات سرعت سایت بدون افزونه
طریق ها و شیوه های مختلفی برای برای مطالعه جهت ارتقا سرعت وب سایت پیش روی شما میباشد. امروزه تارنما‌های فراوانی درباره ی بازرسی معیارهای اصلی سرعت وب سایت وجود دارا‌هستند که مورد ها متعدد را برای شما لیست بندی می‌کنند و در هر قسمت به شما امتیاز می دهند. از مواردی که معمولا وبسایت های تست سرعت تارنما در حیث میگیرند می‌اقتدار به مفاد پایین اشاره کرد:
شناسایی اسکریپت ها، فونت ها، افزونه ها و … که منجر ارتقا سرعت سایت می شوند.
نظارت و بازرسی هدرهای HTTP.
تفحص قابلیت خلاصه سازی اسکریپت ها.
شناسایی تصاویر حجیم که در روند لود وب سایت ایجاد اختلال می‌کنند.
پژوهش صحت موادسازنده گوناگون بارگذاری شده.
معلوم کردن کدهای ایراد زا در جاوااسکریپت یا CSS ها.
تفحص معیار حجم صفحات، مجال موردنیاز برای بارگذاری تارنما و تعداد درخواست برای لود صفحه ها.
رسیدگی کارایی وبسایت از مبدا شرایط های جغرافیایی گوناگون.
معین کردن فرصت رسیدن به او‌لین بایت TTFB.
رندر گیری از سرعت پردازش و نمایش وبسایت در مرورگرهای مختلف.
رسیدگی همت CDN.
تست در تارنما google page speed insight برای شیت اساسی, برگه لیست تولید ها،
قالب وب سایت و ارتباط آن با سئو و سرعت وبسایت
طبق آمار به دست آمده، چنانچه بیش از مقطع ۷ ثانیه لود وبسایت به طول انجامد، احتمال ترک سایت توسط مخاطب ارتقاء مییابد. در صورتی‌که استفاده کننده در نخستینِ ورود سایت شمارا رخنه‌ کند، این یک نمره ی منفی برای شما در رتبه بندی گوگل است. همچنین این دستور سبب ساز کاهش بازدید تارنما شما می گردد.
موتورهای جستجو ترازو کاهش یا افزایش سرعت وب سایت و تلاش کاربران را تشخیص میدهند و در سئوی و منزلت بندی وبسایت تاثیر می گذارد. برخی از قالب های وب سایت به جهت بهینه سازی مناسب نیستند، کد های آنان بر مبنای سئو seo نشده هست. این قالب ها اکثر وقت ها دارای حجم زیادی هستند.
استفاده از تصاویر پیش مسئله حجیم، کدهای فشرده نشده، استفاده ی مداوم از فایل های پیکان و… در قالب ها می توانند بر کاهش یا افزایش سرعت تارنما تاثیرات گوناگون بسیار زیادی بگذارند. در حقیقت قالب تارنما ارائه دهنده ی محتوای وبسایت برای کاربران و موتورهای جستجو میباشد.
از نظر کاربر در‌حالتی که وب سایت توانا به ساخت و ساز تعامل با بازدید کننده نباشد، و کلاً مسیر گشت و گذار وی در صفحات وبسایت اورا همراهی نکند، سبب ساز نارضایتی مخاطب و رخنه‌ تارنما توسط او می گردد.
در صورتی از لحاظ موتورهای جستجو به قالب وب سایتی که استاندارد های seo را رعایت نکرده است بنگریم، ممکن است گزینه بی توجهی موتور های جستجو قرار بگیرد. هرچه کدهای مصرف شده در سایت شما برای موتور های جستجو قابل درک تر باشد، در رتبه بندی سایت از نتیجه ها بهتری بهره مند میگردد.
چطوری یک قابلیت کش روی سرعت وبسایت تاثیر دارد
زمانی که یک مرورگر منابع استاتیک را برای ورقه شما ذخیره می‌کند، یک نسخه برداری محلی از آن منابع را در حافظه نهفته خود ذخیره یا کش می‌کند.
سروری که پوشه را ارائه می‌کند، میتواند به مرورگر بگوید که چه دوران فولدر را کش کند. پلاگین‌های کش زمان بر به مرورگر میگویند که این پوشه ها را برای زمان زمان وقتگیر تری (برای مثالً یک سال) نگه دارااست. این برای دارایی‌هایی که ممکن است اکثر اوقات تغییر نکنند.
بسته به سیاست تارنما خود، کش برای یک منبع خاص، زمانی که مخاطب مجدداً از برگه شما بازدید می‌کند، مرورگر ممکن میباشد به جای بارگیری مجدد آن از سرور، یک نسخه کش/محلی را ارائه دهد. این یعنی سرعت بسیار بالا برای تارنما شما.
فولدر‌هایی که دارای کش کوتاه هستند به احتمال زیاد بوسیله سرور در بازدیدهای مکرر بار گذاری مجدد می گردند، این عمل باعث سرعت پایین سایت میگردد.
برای سرور آپاچی و وب سرور لایت اسپید
کد تحت را کپی کرده و در فولدر htaccess خود، در خط نقطه پایان یا خط نخستین قرار دهید، تا به مقطع 1‌سال فولدر‌های سایت را کش کند.
ExpiresActive On
# Images
ExpiresByType image/jpeg \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType image/gif \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType image/png \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType image/webp \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType image/svg+xml \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType image/x-icon \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
# Video
ExpiresByType video/webm \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType video/mp4 \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType video/mpeg \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
# Fonts
ExpiresByType font/ttf \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType font/otf \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType font/woff \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType font/woff2 \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType application/font-woff \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
# CSS, JavaScript
ExpiresByType text/css \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType text/javascript \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType application/javascript \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"

# Others
ExpiresByType application/pdf \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType image/vnd.microsoft.icon \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
10 عوامل اساسی بر ارتقا سرعت فارغ از پلاگین ها یا با افزانه های وردپرس
1- شیوه نخستین استفاده از پلاگین های کش سایت
یکی از ساده ترین و بهترین رویه فعالیت ها برای افزایش سرعت وب سایت استفاده از افزونه‌های کش می باشد. وظیفه ی اساسی این افزونه ها بهینه سازی کدها، فولدر ها و تصاویر جانور در وبسایت می‌باشد. درصورتی که از دانش نرم افزار ‌نویسی برخوردار نیستید و با کد‌های CSS ، HTML، JS و… آشنایی ندارید، توصیه ی ما به شما استعمال از پلاگین های وردپرس میباشد.
پلاگین های دارای شهرت برای سئو سرعت وب سایت وردپرس و قالب وب سایت شما
پلاگین ها مجموع عملیات هایی را که منجر به افزایش سرعت تارنما وردپرس شما می شود را به طور اتومات و کاملا دقیق و به صورت بهینه اعمال می دهند. از مهم‌ترین مزایای این پلاگین ها می‌اقتدار به برخورداری از پنل کنترلی بسیار معمولی و کاربردی اشاره کرد. توصیه می کنیم نوشته‌علمی معرفی بهترین افزونه های کش و سرعت تارنما را رسیدگی فرمایید.
پلاگین WP Rocket: یک کدام از بهترین افزونه های کش جان دار برای وردپرس میباشد. این پلاگین از رابط کاربری بسیار آسانی برخوردار است که شغل کردن با آن را بسیار شل می‌کند.
پلاگین WP Optimize: یکی‌از‌از سایر از محبوب ترین افزونه‌های کش سایت وردپرسی که از آمار نصب یک میلیون نفر برخوردار است می‌قدرت WP Optimize را نام موفقیت. این افزونه کش با فشرده سازی و کمتر کردن حجم تصاویر تبارک، کش کردن صفحه ها سایت و تمیز‌ کردن موارد غیر ضروری دیتابیس، سبب ساز تغییر و تحول چشمگیری در افزایش سرعت سایت وردپرس شما می‌گردد.
بخش هایی از امکانات WP Optimize رایگان می‌باشد البته برای امکان به کار گیری از تک تک بخشها می بایست نسخه ی پولی آن را خریداری نمایید. نسخه ی رایگان این افزونه اینک در مخزن وردپرس موجود می‌باشد و می‌توانید آن را نصب نمائید.
پلاگین وردپرس سوپر کش (wp super cache): یکی‌از افزونه های کش مجانی برای وردپرس میباشد. این افزونه بخش اعظمی از پوشه های HTML استاتیک را از وبسایت پویا وردپرس شما تشکیل داد می‌کند. بعداز ساخت این پوشه ها، وب سرور به جای اجرای اسکریپت‌های سنگین PHP، فایل های HTML ساخت شده را ارائه می‌کند. در واقع با استفاده از این افزونه WP Super Cache سرعت وبسایت خود را تا حد زیادی ارتقاء خواهید بخشید.
پلاگین WP Fastest Cache: در صورتی‌که در جستجوی یک پلاگین کش بی آلایش ولی در عین موقتا قادر هستید پیشنهاد ما به شما به کارگیری از افزونه ی کش WP Fastest Cache میباشد. این افزونه میتواند فولدر های HTML، CSS و JS را ساماندهی و باصرفه کند. همچنین دیتابیس را تطهیر می‌کند.
افزونه ی WP Fastest Cache در دو نسخه ی محدود مجانی و نسخه ی پولی با تک تک امکانات موجود است. نسخه ی محدود شده ی این پلاگین از طریق مخزن وردپرس به صورت مجانی قابل نصب و به کارگیری میباشد.
2- به کار گیری از هاستینگ برای بهبود سرعت وبسایت شما
یکی از مهم ترین تکنیک‌های افزایش سرعت سایت به کار گیری از هاستینگ خوب می‌باشد. هنگامی که کاربر به وب سایت شما وارد می گردد و بر روی بخشی از منو تارنما شما کلیک می‌کند، این بدان شکل میباشد که از سایت شما درخواستی کرده است. سایت این درخواست را به سرور ارسال می‌کند و سرور آن را پس از انجام تغییراتی به دیتابیس انتقال می دهد.


تعیین یک هاست عالی برای تارنما خود و بهبود در ارتقاء سرعت وبسایت
درپی ی این مسیر دیتابیس درخواست را رسیدگی کرده و منفعت ی آن را مجددا در چنگ سرور قرار میدهد. آن گاه سرور منفعت را برای کاربر در وب سایت نمایش می‌دهد. این نقل و انتقال ها نیازمند پردازش و سرعت پاسخگویی بسیار بالایی می باشد. به خصوص در صورتی در یک مجال واحد تعداد زیادی درخواست همزمان توسط چندین مخاطب در سایت شما صورت پذیرد.

تصور کنید که وبسایت شما از هاستینگ ضعیفی برخوردار است. مراحل بارگذاری بسیار آهسته و کند صورت میگیرد. بروز خطای سری 5xx و غلط های دیگر از مهم‌ترین معضلاتی هست که سایت شما به آن در گیر می‌شود. صرفا بروز یکی این مشکلات کافیست تا مراجعه کننده ی شما را از وب سایت فراری دهد.

بنابراین شدیدا به شما توصیه می کنیم که در انتخاب و خرید یک هاست مناسب دقت کافی را داشته باشید. این قضیه غیروابسته از ساخت یک تجارب مناسب برای مخاطب های تارنما، بر بهینه سازی و مرتبه بندی وب سایت شما تاثیر چشمگیری خواهد گذاشت.

3- seo پوشه های js و css برای ارتقاء سرعت سایت
امروزه التفات رابط کاربری و شیوه های ارتقا سرعت در همه سایت ها کاملا درک شده است. به همین مراد آحاد طراحان وب سایت به سمت استفاده از کدهای css و جاوا اسکریپت برای ایجاد سهولت در به کارگیری از وب سایت ها روی آورده اند. پیشنهاد می کنیم مسلما نوشته‌ی‌علمی فعال کردن Gzip وبسرور وبسایت خود را فعال فرمائید.


فشرده سازی و بهینه کردن تمام فولدر های html – css – js برای قالب وردپرس شما
این کدها غیر از بهبود رابط کاربری و قشنگ سازی دور و اطراف تارنما، موجب افزایش مجال بارگذاری وبسایت شما می شوند. به زبان دیگر وبسایت شمارا کند می‌کنند. برای حل بعضا از اشتباهات تارنما و حل کردن برخی از خطاهای وب سایت می‌توانید از کدهای افزایش سرعت وب سایت به کارگیری فرمائید و تاثیر زیادی روی سرعت وبسایت دارند.

برای رفع این نقص‌ و افزایش سرعت وبسایت می بایست آحاد این کدها را به اصطلاح minify یا فشرده سازی کنید. برای این فعالیت میتوانید این وظیفه را به یک مجموعه ماهر هگزلا واگذار نمائید و یا از افزونه هایی که قبلا معرفی شدن به کار گیری کنید.

4- استعمال از سیستم توزیع محتوا یا CDN ها
همانگونه که قبلا هم گفته شد برخورداری از هاستینگ مناسب یکی‌از مهم ترین پارامتر هایی است که بر افزایش سرعت وبسایت شما بسیار مفید است. با اینکه هاست های نه به وسیله بسیاری از موسسات ارائه گردیده‌است، بعضا از وبسایت ها به دلیل سیاست های تجاری خود ترجیح میدهند هاست های خود را از کشورهای متعدد به خصوص کشورهای اروپایی برگزینند.


استفاده از سی دی ان CDN برای ارتقا سرعت سایت وردپرسی
برخلاف ظاهر تبلیغاتی این مورد، موقعیت مکانی هاست و سرور شما تاثیر بسیار زیادی بر سرعت سایت شما می‌گذارد. به عنوان کردن معمولی تر در صورتی‌که کسب و کار مخلوق در جمهوری اسلامی ایران باشد ولی هاست و سرور من در مرزو بوم فرانسه، ترازو سرعت دسترسی به سایت من برای کاربران ایرانی بسیار تحت تر از کاربرانی میباشد که از مرزو بوم فرانسه سایت مخلوق را جستجو می‌کنند. برای رفع این آیتم می بایست از سیستم توزیع محتوا یا CDN در وبسایت خود استعمال فرمائید.

cdn چیست؟
CDN ها سرورهایی می باشند که در تعدادی کشور مختلف قرار دارا‌هستند و تمام اطلاعات و محتواهایی که در وبسایت شما وجود دارااست را در تعدادی نقطه به منظور سئو سرعت وب سایت وردپرس ذخیره و جابجا می‌کنند. از جمله، در شرایطی‌که هاست و سرور من در سرزمین هلند قرار داشته باشد و کاربر من در کشور ایران باشد، پس از درخواست استفاده کننده، بهره ی درخواست وی از نزدیک ترین CDN برای او ارسال می گردد.

این شیوه سرعت پاسخگویی به مخاطب را به طور موثری افزایش میدهد. می‌توانید از CDN رایگان کلودفلر برای وب سایت خود به کار گیری کنید. کلودفلر سازگاری مناسبی با وبسایت های متعدد دارد و با بهینه سازی سایت های فارسی کاملا هماهنگ است.

مزایای استفاده از CDN ها:
سئو و افزایش سرعت سایت به صورت چشمگیر در بارگذاری محتوا.
مصرف کمتر از پهنای باند.
دسترسی همیشگی و دائمی به محتوای وبسایت.
افزایش امنیت سایت خودداری از حمله ها DDOS.
5- بهینه سازی تصاویر، راهی ضروری برای کاهش حجم
از دیگر موضوعات مهمی که می بایست به آن دقت خواهد شد بهینه سازی تصویری تارنما می‌باشد. seo تصویر به صورت به طور کامل مستقیم بر کاهش یا ارتقا سرعت تارنما شما تاثیرگذار می باشند. پس خوب است برای دوری از کاهش سرعت وب سایت به وسیله ی تصاویر حجیم به فکر seo آن ها باشید. به گونه ای که سایز تصاویر را کمتر نمایید البته از کیفیت آن‌ها کم نگردد. برای این خواسته جدا از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ، سایت‌های بسیار ماهر و قدرتمندی نیز در فضای وب وجود دارا هستند.


seo و فشرده سازی عکس های سایت جهت ارتقاء سرعت وب سایت
کافی است عبارت compress picture را جستجو نمائید تا به لیست بلند بالایی از سایت های این چنینی دسترسی داشته باشید. مستقل از استعمال از اپلیکیشن ها و تارنما های فوق، پلاگین های بسیاری برای وردپرس جان دار می باشند. این پلاگین ها به سادگی می‌توانند تصاویر جانور در تارنما شمارا فارغ از افت کیفیت فشرده سازی کنند. از مهمترین این نوع پلاگین ها می‌توان به Optimole و WP Smush اشاره کرد.

اعتنا: هیچوقت برای کاهش و فشرده سازی تصاویر وب سایت خود از پلاگین ها به کار گیری نکنید.

در حالتی‌که اخیرا وبسایت خود را فعال سازی کرده‌اید و هنوز تصاویر زیادی بر روی آن بارگذاری نشده است، به شما سفارش می شود قبل از لود تصاویر خود با استعمال از روش های اورده شده اقدام به فشرده سازی تصاویر خود برای seo سرعت وب سایت وردپرس کنید.

ولی اگر سایت شما دیرین میباشد و از قبلی تصاویر زیادی بر روی آن بارگذاری گردیده‌است با به کارگیری از پلاگین ها سایت خود را seo فرمائید. اما باز هم می‌گیم، در صورتیکه نیرو کافی برای این شغل دارید، قطعا بصورت دستی در مدت های وقتی عکس ها را بصورت دستی بهینه سازی کنید.

6- آپ تو دیت رسانی وردپرس برای افزایش سرعت وب سایت
سیستم رئیس محتوای وردپرس، به طور به طور کامل منظم و در زمان‌های هنگامی مشخصی آپدیت رسانی می شود. با هر بار آپ تو دیت رسانی، قابلیت و امکان های جدیدی به آن افزوده می شود و اشتباهات امنیتی و نقص‌‌های نسخه پیشین تا حدودی برطرف میگردد. مجموع این تغییرات سبب ساز ارتقا سرعت سایت می‌شود.

همچنین پوسته ها و افزونه های نصب شده بر روی وبسایت پس از مدتی نیاز به ارتقاء و بازنگری مجدد دارند. مسئولیت به روز رسانی‌های مربوط به وردپرس، ارتقا پوسته و تمام افزونه های وبسایت بر عهده ی مدیریت تارنما است. عدم انجام آپ دیت رسانی های به موقع، منجر بروز خطاها امنیتی فراوان و کند شدن وب سایت شما میگردد.

7- سئو سرعت تارنما وردپرس با به کارگیری از خلاصه مطالب
تمام محتوا ها و مطالب به صورت پیش فرض در صفحه ی اساسی وردپرس نمایش داده می شوند. این مورد منجر ارتقاء زمان بارگذاری صفحاتی از قبیل: شیت ی اساسی، گروه بندی ها، تگ ها و سایر صفحه های بایگانی می‌شود.

همچنین سبب ساز میشود که بازدیدکننده، عشق ی زیادی به حضور بیشتر در وبسایت شما نداشته باشند. این مسائل موجب کاهش بازدید تارنما شما می گردد. به منظور seo سرعت وبسایت وردپرس خود عالی می‌باشد که به جای مجموع مطالب، خلاصه‌ای از آنها‌را در پایین عنوان هر نوشته‌ی‌علمی قرار دهید.

روش ی همت ابزار های مطالعه وب سایت به این صورت هست که، ورقه یا وب سایت شمارا تحقیق کرده و به روش ی همت آن امتیاز می‌دهد.

8- عدم بار گذاری مستقیم کلیپ ها در وردپرس برای ارتقا سرعت سایت
یکی‌از امکان ها در وردپرس، آپلود پوشه های تصویری به صورت مستقیم در هاست است. شما می‌توانید با استفاده از HTML5 فولدر های تصویری را در مرورگر کاربران خود نمایش دهید. شاید این قابلیت و امکان در ظاهر دیدنی و کاربردی به حیث برسد ولی میزبانی از نمایش پوشه های تصویری، نیازمند یک پهنای باند عظیم میباشد و کمکی به افزایش سرعت تارنما شما نمی‌کند.

این شغل هزینه های جانبی فراوانی را بر روی دست شما می گذارد و ممکن است به دلیل مصرف بالای پهنای باند، هاست شما به شرایط تعلیق درآید. همچنین وجود این کلیپ ها سبب ارتقاء حجم فولدر‌های بک آپ می‌گردد. این افزایش حجم، فرآیند تهیه ی نسخه ی حمایت کننده و بار گذاری را بسیار طولانی می‌کند.

شما برای حل این بحران می‌توانید از قابلیت و امکان Embed در وردپرس به کارگیری فرمائید. پوشه‌های تصویری خود را در تارنما‌های اشتراک ویدئویی قرار داده و لینک مربوطه را در درون پست قرار دهید.

9- ارتقاء و آپ دیت رسانی نسخه PHP جهت بهبود سرعت تارنما وردپرس
به کارگیری از جدیدترین نسخه ی PHP در وب سایت و افزایش آن، همیشه فرآیندی خسته کننده و طولانی بوده می باشد. ولی این شغل در بهبود سرعت وب سایت وردپرس بسیار تاثیرگذار است. در نسخه های به روز رسانی شده ی PHP، اسکریپت ها 30 درصد سریعتر اجرا می گردند.


برای افزایش سرعت وبسایت وردپرسی؛ مسلما نسخه وردپرس خود را به آخرین ورژن یعنی بالاتر از 8 افزایش دهید.
این مورد بر روی افزایش سرعت وب سایت های تبارک تاثیر قابل توجهی میگذارد. با افزایش نسخه ی PHP سایت خود، می‌توانید به وضوح بهبود سرعت تارنما وردپرسی خود را احساس فرمایید.

10- هجران از سرقت پهنای باند در وردپرس
در اختیار داشتن پهنای باند مناسب، همیشه موجب ارتقا سرعت وبسایت می‌گردد ولی در این دربین همیشه افرادی وجود دارند که در تارنما ها به دنبال محتوا های کیفیت عالی جهت سرقت می شوند. از جمله؛ یک سایت دیگر به جای آپلود فولدر عکس در وبسایت خود، از آدرس تصاویر جان دار در سایت شما برای شیت ی خود به کار گیری می‌کند و با این فعالیت در حقیقت از پهنای باند شما برای بارگذاری تصاویر تارنما خود به کار گیری می‌کند.

برخی از سایت های دیگر با به کارگیری از فید یا همان طعام، اقدام به سرقت محتوا های وبسایت های دیگر می‌کنند. برای غربت از این آیتم باید فید وبسایت خود را غیر فعال نمایید یا تدبیری بیندیشید که پست های نو، اندکی بعد از انتشار در فید تارنما قرار بگیرند.

جمه بندی ارتقا سرعت سایت هایی که با وردپرس طراحی می گردند؟
ارتقاء سرعت وبسایت وردپرس از مهم‌ترین عامل ها در بحث بهینه سازی وبسایت هست. شما می بایست به عنوان کارشناس seo نرم‌افزار‌ای مدون و جامع، جهت کاهش زمان پاسخگویی و افزایش سرعت سایتهای وردپرس را در دستور کار خود قرار دهید. برخورداری از همه ابزارهای مطالعه که پیش از این به آن اشاره شد نیازی نیست. به این دلیل که بیشتر این ابزارها و طریق‌ها از فاکتورها و api های یکسانی استفاده می‌کنند. استعمال از تمام پلاگین‌ها به صورت یکجا جهت ارتقاء سرعت سایت وردپرس ضرورتی ندارد. توصیه میشود با بازرسی مزایا و معایب پلاگین‌ها، بهترین گزینه را برای سایت خود استعمال فرمائید.

همچنین به کارگیری از CDN را به جهت ارتقاء سرعت سایت وردپرس بسیار بدون شوخی بگیرید. از هاست‌های معتبر برای تارنما خود استعمال نمایید. به کارگیری از یک هاست کیفیت عالی برای شما هزینه‌ی قابل توجهی به همراه دارد ولی محافظت تجارت شما از اهمیت بیشتری برخوردار است.

با تمرکز به اینکه امروزه شرکت‌های زیادی در جهت ارائه‌ی خدمات سرعت وب سایت فعالیت دارا‌هستند، در صورتیکه به هر دلیلی حاذق به ارتقاء سرعت وبسایت خود نیستید و یا با به کارگیری کل مورد ها خیال شده باز هم دچار نقص‌ در لود تارنما خود میباشید می توانید از بخش خدمات سرعت تارنما این موسسه‌های جهت ارتقاء سرعت سایت وردپرسی خود استعمال کنید.

سئو سرعت وبسایت های قالب مخصوص وردپرس بدون افزونه و یا با افزونه ها
ما در هگزلا بصورت حرفه‌ای بصورت اپلیکیشن نویسی برای قالب های منحصر وردپرس کدهایی می‌نویسیم که به بهبود سرعت قالب وردپرس منحصر به فرد درج شده امداد کنیم که سرعت تارنما خود را با نادر‌ترین افزونه بیشترین سرعت را داشته باشید.

آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو مشهد


به دنبال‌ی این مقاله در زمینه ی راه و روش های ارتقا سرعت وبسایت وردپرسی و انواع ابزارهای تحقیق سرعت وب سایت، اطلاعات جامع و کاملی دستیابی خوا‌هیم کرد. آنگاه به معرفی پلاگین های اثرگذار در بهینه سازی سرعت وب سایت وردپرس و تکنیک های افزایش سرعت سایت به خصوص وبسایت‌های وردپرس خوا‌هیم پرداخت.
سرعت وب سایت بی شک یکی‌از مهم ترین فاکتور ها در مشاجره بهینه سازی و مقام بندی وب سایت از لحاظ موتور جستجو گوگل میباشد. با تمرکز به‌این اصل استفاده از آنالیزورهای سرعت سایت را به عنوان یکی مهمترین پروسه در رسیدگی یک وبسایت در حق تقدم اولیه خود قرار دهید. برای سئو سرعت تارنما وردپرس یک طراحی برنامه دقیق و مدون داشته باشید.
روش ها و راه‌های متعدد برای محاسبه جهت افزایش سرعت تارنما.
تجزیه و تحقیق در جهت خدمات سرعت سایت بدون افزونه
طریق ها و شیوه های مختلفی برای برای مطالعه جهت ارتقا سرعت وب سایت پیش روی شما میباشد. امروزه تارنما‌های فراوانی درباره ی بازرسی معیارهای اصلی سرعت وب سایت وجود دارا‌هستند که مورد ها متعدد را برای شما لیست بندی می‌کنند و در هر قسمت به شما امتیاز می دهند. از مواردی که معمولا وبسایت های تست سرعت تارنما در حیث میگیرند می‌اقتدار به مفاد پایین اشاره کرد:
شناسایی اسکریپت ها، فونت ها، افزونه ها و … که منجر ارتقا سرعت سایت می شوند.
نظارت و بازرسی هدرهای HTTP.
تفحص قابلیت خلاصه سازی اسکریپت ها.
شناسایی تصاویر حجیم که در روند لود وب سایت ایجاد اختلال می‌کنند.
پژوهش صحت موادسازنده گوناگون بارگذاری شده.
معلوم کردن کدهای ایراد زا در جاوااسکریپت یا CSS ها.
تفحص معیار حجم صفحات، مجال موردنیاز برای بارگذاری تارنما و تعداد درخواست برای لود صفحه ها.
رسیدگی کارایی وبسایت از مبدا شرایط های جغرافیایی گوناگون.
معین کردن فرصت رسیدن به او‌لین بایت TTFB.
رندر گیری از سرعت پردازش و نمایش وبسایت در مرورگرهای مختلف.
رسیدگی همت CDN.
تست در تارنما google page speed insight برای شیت اساسی, برگه لیست تولید ها،
قالب وب سایت و ارتباط آن با سئو و سرعت وبسایت
طبق آمار به دست آمده، چنانچه بیش از مقطع ۷ ثانیه لود وبسایت به طول انجامد، احتمال ترک سایت توسط مخاطب ارتقاء مییابد. در صورتی‌که استفاده کننده در نخستینِ ورود سایت شمارا رخنه‌ کند، این یک نمره ی منفی برای شما در رتبه بندی گوگل است. همچنین این دستور سبب ساز کاهش بازدید تارنما شما می گردد.
موتورهای جستجو ترازو کاهش یا افزایش سرعت وب سایت و تلاش کاربران را تشخیص میدهند و در سئوی و منزلت بندی وبسایت تاثیر می گذارد. برخی از قالب های وب سایت به جهت بهینه سازی مناسب نیستند، کد های آنان بر مبنای سئو seo نشده هست. این قالب ها اکثر وقت ها دارای حجم زیادی هستند.
استفاده از تصاویر پیش مسئله حجیم، کدهای فشرده نشده، استفاده ی مداوم از فایل های پیکان و… در قالب ها می توانند بر کاهش یا افزایش سرعت تارنما تاثیرات گوناگون بسیار زیادی بگذارند. در حقیقت قالب تارنما ارائه دهنده ی محتوای وبسایت برای کاربران و موتورهای جستجو میباشد.
از نظر کاربر در‌حالتی که وب سایت توانا به ساخت و ساز تعامل با بازدید کننده نباشد، و کلاً مسیر گشت و گذار وی در صفحات وبسایت اورا همراهی نکند، سبب ساز نارضایتی مخاطب و رخنه‌ تارنما توسط او می گردد.
در صورتی از لحاظ موتورهای جستجو به قالب وب سایتی که استاندارد های seo را رعایت نکرده است بنگریم، ممکن است گزینه بی توجهی موتور های جستجو قرار بگیرد. هرچه کدهای مصرف شده در سایت شما برای موتور های جستجو قابل درک تر باشد، در رتبه بندی سایت از نتیجه ها بهتری بهره مند میگردد.
چطوری یک قابلیت کش روی سرعت وبسایت تاثیر دارد
زمانی که یک مرورگر منابع استاتیک را برای ورقه شما ذخیره می‌کند، یک نسخه برداری محلی از آن منابع را در حافظه نهفته خود ذخیره یا کش می‌کند.
سروری که پوشه را ارائه می‌کند، میتواند به مرورگر بگوید که چه دوران فولدر را کش کند. پلاگین‌های کش زمان بر به مرورگر میگویند که این پوشه ها را برای زمان زمان وقتگیر تری (برای مثالً یک سال) نگه دارااست. این برای دارایی‌هایی که ممکن است اکثر اوقات تغییر نکنند.
بسته به سیاست تارنما خود، کش برای یک منبع خاص، زمانی که مخاطب مجدداً از برگه شما بازدید می‌کند، مرورگر ممکن میباشد به جای بارگیری مجدد آن از سرور، یک نسخه کش/محلی را ارائه دهد. این یعنی سرعت بسیار بالا برای تارنما شما.
فولدر‌هایی که دارای کش کوتاه هستند به احتمال زیاد بوسیله سرور در بازدیدهای مکرر بار گذاری مجدد می گردند، این عمل باعث سرعت پایین سایت میگردد.
برای سرور آپاچی و وب سرور لایت اسپید
کد تحت را کپی کرده و در فولدر htaccess خود، در خط نقطه پایان یا خط نخستین قرار دهید، تا به مقطع 1‌سال فولدر‌های سایت را کش کند.
ExpiresActive On
# Images
ExpiresByType image/jpeg \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType image/gif \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType image/png \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType image/webp \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType image/svg+xml \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType image/x-icon \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
# Video
ExpiresByType video/webm \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType video/mp4 \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType video/mpeg \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
# Fonts
ExpiresByType font/ttf \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType font/otf \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType font/woff \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType font/woff2 \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType application/font-woff \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
# CSS, JavaScript
ExpiresByType text/css \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType text/javascript \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType application/javascript \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"

# Others
ExpiresByType application/pdf \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
ExpiresByType image/vnd.microsoft.icon \\\\\\\\\\\\"access plus 1 year\\\\\\\\\\\\"
10 عوامل اساسی بر ارتقا سرعت فارغ از پلاگین ها یا با افزانه های وردپرس
1- شیوه نخستین استفاده از پلاگین های کش سایت
یکی از ساده ترین و بهترین رویه فعالیت ها برای افزایش سرعت وب سایت استفاده از افزونه‌های کش می باشد. وظیفه ی اساسی این افزونه ها بهینه سازی کدها، فولدر ها و تصاویر جانور در وبسایت می‌باشد. درصورتی که از دانش نرم افزار ‌نویسی برخوردار نیستید و با کد‌های CSS ، HTML، JS و… آشنایی ندارید، توصیه ی ما به شما استعمال از پلاگین های وردپرس میباشد.
پلاگین های دارای شهرت برای سئو سرعت وب سایت وردپرس و قالب وب سایت شما
پلاگین ها مجموع عملیات هایی را که منجر به افزایش سرعت تارنما وردپرس شما می شود را به طور اتومات و کاملا دقیق و به صورت بهینه اعمال می دهند. از مهم‌ترین مزایای این پلاگین ها می‌اقتدار به برخورداری از پنل کنترلی بسیار معمولی و کاربردی اشاره کرد. توصیه می کنیم نوشته‌علمی معرفی بهترین افزونه های کش و سرعت تارنما را رسیدگی فرمایید.
پلاگین WP Rocket: یک کدام از بهترین افزونه های کش جان دار برای وردپرس میباشد. این پلاگین از رابط کاربری بسیار آسانی برخوردار است که شغل کردن با آن را بسیار شل می‌کند.
پلاگین WP Optimize: یکی‌از‌از سایر از محبوب ترین افزونه‌های کش سایت وردپرسی که از آمار نصب یک میلیون نفر برخوردار است می‌قدرت WP Optimize را نام موفقیت. این افزونه کش با فشرده سازی و کمتر کردن حجم تصاویر تبارک، کش کردن صفحه ها سایت و تمیز‌ کردن موارد غیر ضروری دیتابیس، سبب ساز تغییر و تحول چشمگیری در افزایش سرعت سایت وردپرس شما می‌گردد.
بخش هایی از امکانات WP Optimize رایگان می‌باشد البته برای امکان به کار گیری از تک تک بخشها می بایست نسخه ی پولی آن را خریداری نمایید. نسخه ی رایگان این افزونه اینک در مخزن وردپرس موجود می‌باشد و می‌توانید آن را نصب نمائید.
پلاگین وردپرس سوپر کش (wp super cache): یکی‌از افزونه های کش مجانی برای وردپرس میباشد. این افزونه بخش اعظمی از پوشه های HTML استاتیک را از وبسایت پویا وردپرس شما تشکیل داد می‌کند. بعداز ساخت این پوشه ها، وب سرور به جای اجرای اسکریپت‌های سنگین PHP، فایل های HTML ساخت شده را ارائه می‌کند. در واقع با استفاده از این افزونه WP Super Cache سرعت وبسایت خود را تا حد زیادی ارتقاء خواهید بخشید.
پلاگین WP Fastest Cache: در صورتی‌که در جستجوی یک پلاگین کش بی آلایش ولی در عین موقتا قادر هستید پیشنهاد ما به شما به کارگیری از افزونه ی کش WP Fastest Cache میباشد. این افزونه میتواند فولدر های HTML، CSS و JS را ساماندهی و باصرفه کند. همچنین دیتابیس را تطهیر می‌کند.
افزونه ی WP Fastest Cache در دو نسخه ی محدود مجانی و نسخه ی پولی با تک تک امکانات موجود است. نسخه ی محدود شده ی این پلاگین از طریق مخزن وردپرس به صورت مجانی قابل نصب و به کارگیری میباشد.
2- به کار گیری از هاستینگ برای بهبود سرعت وبسایت شما
یکی از مهم ترین تکنیک‌های افزایش سرعت سایت به کار گیری از هاستینگ خوب می‌باشد. هنگامی که کاربر به وب سایت شما وارد می گردد و بر روی بخشی از منو تارنما شما کلیک می‌کند، این بدان شکل میباشد که از سایت شما درخواستی کرده است. سایت این درخواست را به سرور ارسال می‌کند و سرور آن را پس از انجام تغییراتی به دیتابیس انتقال می دهد.


تعیین یک هاست عالی برای تارنما خود و بهبود در ارتقاء سرعت وبسایت
درپی ی این مسیر دیتابیس درخواست را رسیدگی کرده و منفعت ی آن را مجددا در چنگ سرور قرار میدهد. آن گاه سرور منفعت را برای کاربر در وب سایت نمایش می‌دهد. این نقل و انتقال ها نیازمند پردازش و سرعت پاسخگویی بسیار بالایی می باشد. به خصوص در صورتی در یک مجال واحد تعداد زیادی درخواست همزمان توسط چندین مخاطب در سایت شما صورت پذیرد.

تصور کنید که وبسایت شما از هاستینگ ضعیفی برخوردار است. مراحل بارگذاری بسیار آهسته و کند صورت میگیرد. بروز خطای سری 5xx و غلط های دیگر از مهم‌ترین معضلاتی هست که سایت شما به آن در گیر می‌شود. صرفا بروز یکی این مشکلات کافیست تا مراجعه کننده ی شما را از وب سایت فراری دهد.

بنابراین شدیدا به شما توصیه می کنیم که در انتخاب و خرید یک هاست مناسب دقت کافی را داشته باشید. این قضیه غیروابسته از ساخت یک تجارب مناسب برای مخاطب های تارنما، بر بهینه سازی و مرتبه بندی وب سایت شما تاثیر چشمگیری خواهد گذاشت.

3- seo پوشه های js و css برای ارتقاء سرعت سایت
امروزه التفات رابط کاربری و شیوه های ارتقا سرعت در همه سایت ها کاملا درک شده است. به همین مراد آحاد طراحان وب سایت به سمت استفاده از کدهای css و جاوا اسکریپت برای ایجاد سهولت در به کارگیری از وب سایت ها روی آورده اند. پیشنهاد می کنیم مسلما نوشته‌ی‌علمی فعال کردن Gzip وبسرور وبسایت خود را فعال فرمائید.


فشرده سازی و بهینه کردن تمام فولدر های html – css – js برای قالب وردپرس شما
این کدها غیر از بهبود رابط کاربری و قشنگ سازی دور و اطراف تارنما، موجب افزایش مجال بارگذاری وبسایت شما می شوند. به زبان دیگر وبسایت شمارا کند می‌کنند. برای حل بعضا از اشتباهات تارنما و حل کردن برخی از خطاهای وب سایت می‌توانید از کدهای افزایش سرعت وب سایت به کارگیری فرمائید و تاثیر زیادی روی سرعت وبسایت دارند.

برای رفع این نقص‌ و افزایش سرعت وبسایت می بایست آحاد این کدها را به اصطلاح minify یا فشرده سازی کنید. برای این فعالیت میتوانید این وظیفه را به یک مجموعه ماهر هگزلا واگذار نمائید و یا از افزونه هایی که قبلا معرفی شدن به کار گیری کنید.

4- استعمال از سیستم توزیع محتوا یا CDN ها
همانگونه که قبلا هم گفته شد برخورداری از هاستینگ مناسب یکی‌از مهم ترین پارامتر هایی است که بر افزایش سرعت وبسایت شما بسیار مفید است. با اینکه هاست های نه به وسیله بسیاری از موسسات ارائه گردیده‌است، بعضا از وبسایت ها به دلیل سیاست های تجاری خود ترجیح میدهند هاست های خود را از کشورهای متعدد به خصوص کشورهای اروپایی برگزینند.


استفاده از سی دی ان CDN برای ارتقا سرعت سایت وردپرسی
برخلاف ظاهر تبلیغاتی این مورد، موقعیت مکانی هاست و سرور شما تاثیر بسیار زیادی بر سرعت سایت شما می‌گذارد. به عنوان کردن معمولی تر در صورتی‌که کسب و کار مخلوق در جمهوری اسلامی ایران باشد ولی هاست و سرور من در مرزو بوم فرانسه، ترازو سرعت دسترسی به سایت من برای کاربران ایرانی بسیار تحت تر از کاربرانی میباشد که از مرزو بوم فرانسه سایت مخلوق را جستجو می‌کنند. برای رفع این آیتم می بایست از سیستم توزیع محتوا یا CDN در وبسایت خود استعمال فرمائید.

cdn چیست؟
CDN ها سرورهایی می باشند که در تعدادی کشور مختلف قرار دارا‌هستند و تمام اطلاعات و محتواهایی که در وبسایت شما وجود دارااست را در تعدادی نقطه به منظور سئو سرعت وب سایت وردپرس ذخیره و جابجا می‌کنند. از جمله، در شرایطی‌که هاست و سرور من در سرزمین هلند قرار داشته باشد و کاربر من در کشور ایران باشد، پس از درخواست استفاده کننده، بهره ی درخواست وی از نزدیک ترین CDN برای او ارسال می گردد.

این شیوه سرعت پاسخگویی به مخاطب را به طور موثری افزایش میدهد. می‌توانید از CDN رایگان کلودفلر برای وب سایت خود به کار گیری کنید. کلودفلر سازگاری مناسبی با وبسایت های متعدد دارد و با بهینه سازی سایت های فارسی کاملا هماهنگ است.

مزایای استفاده از CDN ها:
سئو و افزایش سرعت سایت به صورت چشمگیر در بارگذاری محتوا.
مصرف کمتر از پهنای باند.
دسترسی همیشگی و دائمی به محتوای وبسایت.
افزایش امنیت سایت خودداری از حمله ها DDOS.
5- بهینه سازی تصاویر، راهی ضروری برای کاهش حجم
از دیگر موضوعات مهمی که می بایست به آن دقت خواهد شد بهینه سازی تصویری تارنما می‌باشد. seo تصویر به صورت به طور کامل مستقیم بر کاهش یا ارتقا سرعت تارنما شما تاثیرگذار می باشند. پس خوب است برای دوری از کاهش سرعت وب سایت به وسیله ی تصاویر حجیم به فکر seo آن ها باشید. به گونه ای که سایز تصاویر را کمتر نمایید البته از کیفیت آن‌ها کم نگردد. برای این خواسته جدا از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ، سایت‌های بسیار ماهر و قدرتمندی نیز در فضای وب وجود دارا هستند.


seo و فشرده سازی عکس های سایت جهت ارتقاء سرعت وب سایت
کافی است عبارت compress picture را جستجو نمائید تا به لیست بلند بالایی از سایت های این چنینی دسترسی داشته باشید. مستقل از استعمال از اپلیکیشن ها و تارنما های فوق، پلاگین های بسیاری برای وردپرس جان دار می باشند. این پلاگین ها به سادگی می‌توانند تصاویر جانور در تارنما شمارا فارغ از افت کیفیت فشرده سازی کنند. از مهمترین این نوع پلاگین ها می‌توان به Optimole و WP Smush اشاره کرد.

اعتنا: هیچوقت برای کاهش و فشرده سازی تصاویر وب سایت خود از پلاگین ها به کار گیری نکنید.

در حالتی‌که اخیرا وبسایت خود را فعال سازی کرده‌اید و هنوز تصاویر زیادی بر روی آن بارگذاری نشده است، به شما سفارش می شود قبل از لود تصاویر خود با استعمال از روش های اورده شده اقدام به فشرده سازی تصاویر خود برای seo سرعت وب سایت وردپرس کنید.

ولی اگر سایت شما دیرین میباشد و از قبلی تصاویر زیادی بر روی آن بارگذاری گردیده‌است با به کارگیری از پلاگین ها سایت خود را seo فرمائید. اما باز هم می‌گیم، در صورتیکه نیرو کافی برای این شغل دارید، قطعا بصورت دستی در مدت های وقتی عکس ها را بصورت دستی بهینه سازی کنید.

6- آپ تو دیت رسانی وردپرس برای افزایش سرعت وب سایت
سیستم رئیس محتوای وردپرس، به طور به طور کامل منظم و در زمان‌های هنگامی مشخصی آپدیت رسانی می شود. با هر بار آپ تو دیت رسانی، قابلیت و امکان های جدیدی به آن افزوده می شود و اشتباهات امنیتی و نقص‌‌های نسخه پیشین تا حدودی برطرف میگردد. مجموع این تغییرات سبب ساز ارتقا سرعت سایت می‌شود.

همچنین پوسته ها و افزونه های نصب شده بر روی وبسایت پس از مدتی نیاز به ارتقاء و بازنگری مجدد دارند. مسئولیت به روز رسانی‌های مربوط به وردپرس، ارتقا پوسته و تمام افزونه های وبسایت بر عهده ی مدیریت تارنما است. عدم انجام آپ دیت رسانی های به موقع، منجر بروز خطاها امنیتی فراوان و کند شدن وب سایت شما میگردد.

7- سئو سرعت تارنما وردپرس با به کارگیری از خلاصه مطالب
تمام محتوا ها و مطالب به صورت پیش فرض در صفحه ی اساسی وردپرس نمایش داده می شوند. این مورد منجر ارتقاء زمان بارگذاری صفحاتی از قبیل: شیت ی اساسی، گروه بندی ها، تگ ها و سایر صفحه های بایگانی می‌شود.

همچنین سبب ساز میشود که بازدیدکننده، عشق ی زیادی به حضور بیشتر در وبسایت شما نداشته باشند. این مسائل موجب کاهش بازدید تارنما شما می گردد. به منظور seo سرعت وبسایت وردپرس خود عالی می‌باشد که به جای مجموع مطالب، خلاصه‌ای از آنها‌را در پایین عنوان هر نوشته‌ی‌علمی قرار دهید.

روش ی همت ابزار های مطالعه وب سایت به این صورت هست که، ورقه یا وب سایت شمارا تحقیق کرده و به روش ی همت آن امتیاز می‌دهد.

8- عدم بار گذاری مستقیم کلیپ ها در وردپرس برای ارتقا سرعت سایت
یکی‌از امکان ها در وردپرس، آپلود پوشه های تصویری به صورت مستقیم در هاست است. شما می‌توانید با استفاده از HTML5 فولدر های تصویری را در مرورگر کاربران خود نمایش دهید. شاید این قابلیت و امکان در ظاهر دیدنی و کاربردی به حیث برسد ولی میزبانی از نمایش پوشه های تصویری، نیازمند یک پهنای باند عظیم میباشد و کمکی به افزایش سرعت تارنما شما نمی‌کند.

این شغل هزینه های جانبی فراوانی را بر روی دست شما می گذارد و ممکن است به دلیل مصرف بالای پهنای باند، هاست شما به شرایط تعلیق درآید. همچنین وجود این کلیپ ها سبب ارتقاء حجم فولدر‌های بک آپ می‌گردد. این افزایش حجم، فرآیند تهیه ی نسخه ی حمایت کننده و بار گذاری را بسیار طولانی می‌کند.

شما برای حل این بحران می‌توانید از قابلیت و امکان Embed در وردپرس به کارگیری فرمائید. پوشه‌های تصویری خود را در تارنما‌های اشتراک ویدئویی قرار داده و لینک مربوطه را در درون پست قرار دهید.

9- ارتقاء و آپ دیت رسانی نسخه PHP جهت بهبود سرعت تارنما وردپرس
به کارگیری از جدیدترین نسخه ی PHP در وب سایت و افزایش آن، همیشه فرآیندی خسته کننده و طولانی بوده می باشد. ولی این شغل در بهبود سرعت وب سایت وردپرس بسیار تاثیرگذار است. در نسخه های به روز رسانی شده ی PHP، اسکریپت ها 30 درصد سریعتر اجرا می گردند.


برای افزایش سرعت وبسایت وردپرسی؛ مسلما نسخه وردپرس خود را به آخرین ورژن یعنی بالاتر از 8 افزایش دهید.
این مورد بر روی افزایش سرعت وب سایت های تبارک تاثیر قابل توجهی میگذارد. با افزایش نسخه ی PHP سایت خود، می‌توانید به وضوح بهبود سرعت تارنما وردپرسی خود را احساس فرمایید.

10- هجران از سرقت پهنای باند در وردپرس
در اختیار داشتن پهنای باند مناسب، همیشه موجب ارتقا سرعت وبسایت می‌گردد ولی در این دربین همیشه افرادی وجود دارند که در تارنما ها به دنبال محتوا های کیفیت عالی جهت سرقت می شوند. از جمله؛ یک سایت دیگر به جای آپلود فولدر عکس در وبسایت خود، از آدرس تصاویر جان دار در سایت شما برای شیت ی خود به کار گیری می‌کند و با این فعالیت در حقیقت از پهنای باند شما برای بارگذاری تصاویر تارنما خود به کار گیری می‌کند.

برخی از سایت های دیگر با به کارگیری از فید یا همان طعام، اقدام به سرقت محتوا های وبسایت های دیگر می‌کنند. برای غربت از این آیتم باید فید وبسایت خود را غیر فعال نمایید یا تدبیری بیندیشید که پست های نو، اندکی بعد از انتشار در فید تارنما قرار بگیرند.

جمه بندی ارتقا سرعت سایت هایی که با وردپرس طراحی می گردند؟
ارتقاء سرعت وبسایت وردپرس از مهم‌ترین عامل ها در بحث بهینه سازی وبسایت هست. شما می بایست به عنوان کارشناس seo نرم‌افزار‌ای مدون و جامع، جهت کاهش زمان پاسخگویی و افزایش سرعت سایتهای وردپرس را در دستور کار خود قرار دهید. برخورداری از همه ابزارهای مطالعه که پیش از این به آن اشاره شد نیازی نیست. به این دلیل که بیشتر این ابزارها و طریق‌ها از فاکتورها و api های یکسانی استفاده می‌کنند. استعمال از تمام پلاگین‌ها به صورت یکجا جهت ارتقاء سرعت سایت وردپرس ضرورتی ندارد. توصیه میشود با بازرسی مزایا و معایب پلاگین‌ها، بهترین گزینه را برای سایت خود استعمال فرمائید.

همچنین به کارگیری از CDN را به جهت ارتقاء سرعت سایت وردپرس بسیار بدون شوخی بگیرید. از هاست‌های معتبر برای تارنما خود استعمال نمایید. به کارگیری از یک هاست کیفیت عالی برای شما هزینه‌ی قابل توجهی به همراه دارد ولی محافظت تجارت شما از اهمیت بیشتری برخوردار است.

با تمرکز به اینکه امروزه شرکت‌های زیادی در جهت ارائه‌ی خدمات سرعت وب سایت فعالیت دارا‌هستند، در صورتیکه به هر دلیلی حاذق به ارتقاء سرعت وبسایت خود نیستید و یا با به کارگیری کل مورد ها خیال شده باز هم دچار نقص‌ در لود تارنما خود میباشید می توانید از بخش خدمات سرعت تارنما این موسسه‌های جهت ارتقاء سرعت سایت وردپرسی خود استعمال کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 505
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 641
  • بازدید سال : 44657
  • بازدید کلی : 68508
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی