loading...

آموزش سئو در مشهد

بازدید : 14
چهارشنبه 14 دی 1401 زمان : 15:37

در‌این نوشته‌ی‌علمی از قصد دارم به موضوعی اصلی و مطرح دنیای مجازی با مضمون اموزش بهینه سازی ویدئویی و نکات اصلی seo کلیپ بپردازم.

امروزه وبسایت های مختلفی قصد دارا‌هستند موضوعاتی که به آن می‌پردازند در منزلت های نخستین موتور های کاوشگر گوگل قرار بگیرد و در کاوش های گوگل تحت عنوان پیشنهادات اولیه در چنگ عموم قرار گیرند.

یادگرفتن seo ویدیوها(پیشگفتار)
بهینه سازی که در اصطلاح انگلیسی به طور مختصر سئو نوشته میگردد، مخفف Search Engine Optimization است. برای داده ها بیشتر نوشته‌ی‌علمی بهینه سازی چیست؟ را بخونید.

برای داده ها بیشتر درباره‌ی seo و سرویس ها بهینه سازی و سئو سایت به برگه مهم بهینه سازی روز مراجعه‌نمایید.

آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو مشهد

موتور کاوشگر گوگل پیشنهادات و بهره بهتری را برای جستجوگران میاورد و بسیاری از وب سایت ها به‌دنبال آن می باشند که جز همین نتیجه ها بهتر و پیشنهادات عالی گوگل باشند.

بهینه سازی کلیپ از اصلی ترین فراگیری های اینترنتی است که در‌این نوشته‌علمی آن را به طور بدون پول برای شما ارائه خواهیم بخشید.

بالا بودن بهینه سازی وب سایت، به این مضمون‌ هست که شانس بیشتری برای بودن نشانی وبسایت شما در لیست نخستین گوگل وجود داراست.( نوشته‌ی‌علمی افزایش جايگاه سایت در گوگل رو بخونید )

پیاده سازی و چینش صحیح متن و عکس های باطن وب سایت شما، تمامی فاکتور هایی میباشد که حین فراهم سازی محتوا و ظواهر وب سایت بایستی به آن بپردازید و توجه ویژه ای به ان نمایید.

برای آن که وبسایت و محتوای شما ساخت درآمد و امتیاز برایتان نماید نیاز دارید که در گام اولیه چشم گردید و سایتتان جذابیت لازم را برای چشم شدن و داشتن امتیاز سئو داشته باشد.

در بالا مورد نیاز است بدانید که برای یادگیری سئو نیاز است به عدم وضوح ها و نازکی های seo مسلط گردید و لازمه یادگیری بهینه سازی را یادگیری این نازکی ها بدانید.

وقتی که در وب لاگ ها پستی می‌گذارید و یا این که مطلبی را دریکی از صفحه ها یک تارنما قرار می دهید، همه محتوا برای موتورهای کاوش گر قابل مشاهده و تفحص میباشد،

ولی در ویدیوها صرفا تیترها و توضیحات میباشند که موتورهای جستجوگر قادرند آنان را تحقیق نمایند، چون کراولرهای گوگل نمیتوانند محتوای ویدیوها را تحقیق کرده و آن‌ها را ایندکس گذاری نمایند.

پس شما می بایست در تگ های متا، توضیحات و عنا وین ویدیوها تا جایی که میتوانید از کلیدواژه های مرتبط و به کار گیری کنید.

در نوشته ی علمی قبلی seo روز درباره seo ویدئو مطلبی نوشتم که برخی از آن نکات را هم درین نوشته‌علمی کامل تر توضیح میدم.

طریق گزینش درست تیتر و تگ های کلیپ
تیتر یک ویدئو باید دستکم مشتمل بر پنج واژه و کلمه باشد، در‌این‌حالت‌‌ شما می‌توانید کلیدواژه های اساسی خویش را در آن بگنجانید فارغ از آنکه به لحاظ رسد که تیتر انباشته از کلیدواژه ها میباشد.

به کار گیری از کلید عبارات در اسم فایل ویدیوها قادر است در seo ویدیوها برای موتورهای کاوشگر دارای اهمیت باشد.

از جمله در حالتی که شما می‌خواهید ویدیوی شما برای عبارت “نکاتی برای تبلیغات در اینستاگرام” سکو بندی گردد، اسم فایل ویدیویی خویش را به طور ” mp4.اینستاگرام -تبلیغات- نکات ” تعیین نمایید.

توضیحات ویدیوها (Video Description)
توضیحات ویدیوهایی که می خواهید در یوتیوب (و هر تارنما دیگری که می اقتدار در آن ویدئو به اشتراک گذاشت) قرار دهید نباید بیشتراز ۲۵۰ کلمه و واژه باشد و می بایست کلیدواژه های اصلی شمارا ۳ یا این که ۴ توشه مشتمل بر خواهد شد.

دقت فرمائید که در حالتی‌که تعداد کلیدواژه های شما نادر باشد و متن توضیحاتی که می نویسید زمان بر باشد، این تعداد محصور از کلمه ها بین آن متن زمانبر گم می گردد.

بهتر میباشد در شکل امکان کلیدواژه ها را دربین ۲۵ کلمه نخستین توضیحات خویش قرار دهید، این فعالیت موجب تاکید بیشتر بر کلیدواژه ها می شود.

ویدیوهای شبیه و مربوط به مسئله مدنظر خویش را ببینید تا بتوانید از ایده های آن‌ها استعمال نمایید

شما بایستی قبل از آنکه مبادرت به تشکیل داد یک ویدئو نمایید، عالی میباشد ویدیوهایی که برای کلیدواژه های متبوع شما در حاصل جستجوهای گوگل درجه خیر دستیابی کرده اند را مشاهده و مطالعه نمائید.

برای مثال در صورتی‌که شما قصد دارید ویدیویی درباره “سلامت تولیدات لبنیاتی” در YouTube قرار دهید

عالی می باشد شروع ویدیوهای موجود در این زمینه در YouTube و به خصوص ویدیوهایی که مرتبه خیر دارا هستند را مشاهده کرده و مطالعه فرمائید که ارتفاع این ویدیوها به طور معدل چقدر میباشد؟

توضیحات این ویدیوها چگونه میباشد و چه کلیدواژه هایی را مشمول می شود؟ و در تیتر آنان چه مشترکاتی وجود داراست؟ و …

شما می توانید با جاری ساختن این بررسی ها کلیدواژه ها و مفاهیمی که به ذهن خودتان نرسیده بود را از این ویدیوها ایده بگیرید و برای ساخت هشتگ و توضیحات در ویدیوی خویش مورد استفاده قرار دهید.

شما همینطور می توانید دلایل قوت این ویدیوها و نقاط ضعف احتمالی آنها‌را شناسایی نموده و در فعالیت خویش حیث کنید.

اساسی خیس از همگی آنکه شما باید بازرسی نمائید که ویدیوهای دارنده جايگاه عالی چه خصوصیت های بارزی دارا هستند و چه چیزی سبب گردیده است که آن ها بتوانند با یوزرها تعامل خیر و خوبی برقرار نمایند.

اضافه کردن زیرنویس به ویدیوها
اضافه کردن زیرنویس به ویدیوهایی که شما در چهره بوک و اینستاگرام منتشر می‌کنید قادر است به بهبود سئوی ویدیوهای شما یاری دهد.

به این دلیل‌که این ویدیوها در شیت feed برای یوزرها بی صدا نشان داده می شود و در صورتیکه ویدیو نتواند حس کنجکاوی بازدیدکنندگان بالقوه را برانگیزد و اعتنا آنها‌را جلب نماید.

ممکن است به آسانی از روی آن ها عبور نمایند و آن را مشاهده نکنند، در حالیکه اضافه کردن زیرنویس به ویدیوها میتوانند در جلب توجه کاربرانی که کلیپ را بدون صدا مشاهده می نمایند و همینطور اشخاصی که در یک محل همگانی می‌باشند و هدفون به یاور ندارند، یاری دهد.

برای ویدیوهای خویش یک thumbnail دیدنی ساخت‌و‌ساز کنید
Thumbnail اولی چیزی میباشد که یوزرها در طول مراجعه به یک ویدیو می بینند.

معمولا به طور یک فولدر تصویری است که در حاصل کاوش نیز تحت عنوان شناسه ای برای ویدیوی شما نمایش داده میشود.

بر اساس توصیه آقای White خوب می باشد شما هنگامی میخواهید ویدیویی را در YouTube آپلود کنید، خودتان برای ویدیوهای خویش یک Thumbnail جداازهم تولید فرمائید

و از Thumbnail های پیش فرض به کارگیری نکنید چون Thumbnail نقش مهمی در جذب یوزرها به ویدیوی شما دارااست.

بهتر میباشد در Thumbnail های خویش یک متن کوتاه نیز اضافه فرمایید تا روءیت کرد مختصری از محتوای ویدیو به یوزرها خویش بدهید.( مقاله بازاریابی در یوتیوب رو قطعا بخونید )

ساخت و ساز رونوشتی از محتوای صوتی ویدیو
موتورهای جستجوگر توانا به کراول کردن محتوای ویدیوها نیستند، لذا بهتر می‌باشد شما رو نوشتی از آنچه در ویدیو گفته می گردد تنظیم فرمائید و در آن جایی که قابلیت و امکان دارد کلیدواژه های بیشتری بگنجانید.

در YouTube قابلیت و امکان Auto-Caption وجود دارد، یعنی برای ویدئو به طور اتومات یک فولدر توضیح نوشتاری ساخت و ساز می شود،

اما در برخی مواقع این نوشته ها کاملا درست و ظریف نمی باشند، شما میتوانید این فولدر توضیحات ساخت‌و‌ساز گردیده در YouTube را دانلود کرده و به طور دستی مشکلات جانور در آن را برطرف فرمائید و آن گاه مجدد آن را آپلود نمایید.

شما می‌توانید از مبنا توضیحات متنی تولید گردیده بوسیله خودتان را استعمال نمایید ولی در‌حالتی که بخواهید ویدیوی خویش را در وب لاگ یا این که تارنما خودتان اشتراک گذاری نمائید.

این فعالیت به شما امداد می نماید که یک استراتژی دارای انسجام و هماهنگ برای کلیدواژه ها ساخت نمایید که بتواند از نظر سئو برای ویدیوی شما بسیار موءثر باشد.

فقط به خیال و خاطر داشته باشید که درصورتی که میخواهید از این استراتژی به کارگیری نمائید در هنگام ایجاد آن ویدئو به گوینده بگویید که در سخن هایش دقیقا به به عبارتی کلیدواژه هایی که شما مد حیث دارید اشاره کند.

دراین‌صورت‌ شما می‌توانید به راحتی آن کلیدواژه ها در پوشه توضیح نوشتاری خویش استفاده نمائید.

افزودن متادیتا به نقشه تارنما ویدیوها
شما می بایست یک نقشه تارنما برای ویدیوها در وب سایت خویش ساخت‌و‌ساز فرمائید، در این حالت هر زمان که ویدیوی جدیدی را در سایت خویش منتشر میکنید میتوانید برای آن متادیتا نیز ساخت فرمایید.

این فعالیت سبب ساز می شود توان گوگل برای قرار دادن ویدیوی شما در نتیجه ها جستجوها ارتقا یابد.

نقشه وب سایت باید مشتمل بر کدهای HTML که تحت عنوان ویدیوها اشاره می نمایند، توضیحات و بقیه تگ ها خواهد شد.

از موقعیتی که متادیتاها برای شما مهیا می نمایند غایت به کارگیری را بکنید.

از لحاظ seo فرقی نمی نماید که یک ویدیو در کدامیک از وب سایت های صاحب خانه ویدیوها (مثل YouTube و Vimeo وAparat و ..) قرار بگیرد.

چیزی که بر روی سئوی ویدئو اثر می‌گذارد آن است که تا حد امکان متادیتاهای مرتبط و تماما درست در ساختار ویدیوها قرار داده شود و این متادیتاها تا حد قابلیت در معرض روءیت کرد قرار بگیرند.

پس “فرقی نمی نماید که شما برای نشر ویدیوی خویش از کدام خدمت استعمال می کنید، فقط اعتنا فرمایید که از حداکثر امکان افزودن متادیتا به پست ویدیویی خویش استعمال فرمائید”.

ولی در صورتیکه شما ویدیوی مدنظرتان را در وبسایت خودتان منتشر فرمائید، عالی می‌باشد، چون شما در دست گرفتن بیشتری بر روی آن خواهید داشت

و می‌توانید شغل های بیشتری بر روی آن اجرا دهید، مثل ایجاد کرد یک فید RSS بسیار تاثیرگذارکه برای در دست گرفتن و رئیس پوشه های چندرسانه ای آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد.

ضمن این در‌صورتی‌که شما یک ویدئو را در سایت خودتان منتشر نمائید میتوانید با ساخت یک Play List پیوسته تمامی کلیپ های مرتبط را به طور زنجیروار در آن قرار دهید تا مخاطب بتواند آن ها را به طور پیوسته مشاهده کند.

افزودن (CTA یا این که Call to action) به انتهای ویدیوها
یک اشتباه رایج میان اکثر افرادی که ویدیوهای آنلاین منتشر می نمایند آن میباشد که نکات نخستین و ضروری که می بایست در هنگام ایجاد کرد این محتواها رعایت نمایند را فراموش می نمایند، این نکات مشتمل بر:

“ساخت محتوای ویدیویی جالب و گیرا و استعمال از عناوینی که استفاده کننده را مجاب نماید بر روی آن ویدیو کلیک نماید و همینطور استفاده از CTA ها می‌باشد”.

در وضعیت کلی CTA ها به مراد مجاب کردن و تقویت علت یوزرها برای جاری ساختن دادن کاری که شما دلتان می خواهد ساخت میگردند.

مثلا در شرایطی‌که شما می‌خواهید که کاربر پس از مشاهده ویدیو به یک وبسایت مراجعه نماید که در آن تارنما شما محصول یا این که خدماتی را به آن‌ها معرفی نمائید و یا این که محتوایی در آن وبسایت قرار داده اید که کاربر را به مشتری مبدل می نماید و می خواهید مخاطب را تشویق کنید که به آن وبسایت مراجعه نماید، می بایست از CTA ها به کارگیری نمایید.

در این نوشته ی علمی درباره seo ویدیو به نکات مهم نیز اشاره شد، اصطلاحات بهینه سازی رو در seo روز بخونید تا بیشتر با مفاهیم و اصطلاحات رایج دراین باره آشنا بشید.

کراول کردن، فرایندی هست که طی آن موتور کاوش گر گوگل طی آن صفحه وبسایت شمارا مییابند.

غرض کاوش دیگر اصطلاح هست که مبنی بر خواسته و نیاز استفاده کننده که در گوگل کاوش نموده است، صفحاتی را در مشت استفاده کننده قرار میدهد.

در‌این نوشته‌ی‌علمی از قصد دارم به موضوعی اصلی و مطرح دنیای مجازی با مضمون اموزش بهینه سازی ویدئویی و نکات اصلی seo کلیپ بپردازم.

امروزه وبسایت های مختلفی قصد دارا‌هستند موضوعاتی که به آن می‌پردازند در منزلت های نخستین موتور های کاوشگر گوگل قرار بگیرد و در کاوش های گوگل تحت عنوان پیشنهادات اولیه در چنگ عموم قرار گیرند.

یادگرفتن seo ویدیوها(پیشگفتار)
بهینه سازی که در اصطلاح انگلیسی به طور مختصر سئو نوشته میگردد، مخفف Search Engine Optimization است. برای داده ها بیشتر نوشته‌ی‌علمی بهینه سازی چیست؟ را بخونید.

برای داده ها بیشتر درباره‌ی seo و سرویس ها بهینه سازی و سئو سایت به برگه مهم بهینه سازی روز مراجعه‌نمایید.

آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو مشهد

موتور کاوشگر گوگل پیشنهادات و بهره بهتری را برای جستجوگران میاورد و بسیاری از وب سایت ها به‌دنبال آن می باشند که جز همین نتیجه ها بهتر و پیشنهادات عالی گوگل باشند.

بهینه سازی کلیپ از اصلی ترین فراگیری های اینترنتی است که در‌این نوشته‌علمی آن را به طور بدون پول برای شما ارائه خواهیم بخشید.

بالا بودن بهینه سازی وب سایت، به این مضمون‌ هست که شانس بیشتری برای بودن نشانی وبسایت شما در لیست نخستین گوگل وجود داراست.( نوشته‌ی‌علمی افزایش جايگاه سایت در گوگل رو بخونید )

پیاده سازی و چینش صحیح متن و عکس های باطن وب سایت شما، تمامی فاکتور هایی میباشد که حین فراهم سازی محتوا و ظواهر وب سایت بایستی به آن بپردازید و توجه ویژه ای به ان نمایید.

برای آن که وبسایت و محتوای شما ساخت درآمد و امتیاز برایتان نماید نیاز دارید که در گام اولیه چشم گردید و سایتتان جذابیت لازم را برای چشم شدن و داشتن امتیاز سئو داشته باشد.

در بالا مورد نیاز است بدانید که برای یادگیری سئو نیاز است به عدم وضوح ها و نازکی های seo مسلط گردید و لازمه یادگیری بهینه سازی را یادگیری این نازکی ها بدانید.

وقتی که در وب لاگ ها پستی می‌گذارید و یا این که مطلبی را دریکی از صفحه ها یک تارنما قرار می دهید، همه محتوا برای موتورهای کاوش گر قابل مشاهده و تفحص میباشد،

ولی در ویدیوها صرفا تیترها و توضیحات میباشند که موتورهای جستجوگر قادرند آنان را تحقیق نمایند، چون کراولرهای گوگل نمیتوانند محتوای ویدیوها را تحقیق کرده و آن‌ها را ایندکس گذاری نمایند.

پس شما می بایست در تگ های متا، توضیحات و عنا وین ویدیوها تا جایی که میتوانید از کلیدواژه های مرتبط و به کار گیری کنید.

در نوشته ی علمی قبلی seo روز درباره seo ویدئو مطلبی نوشتم که برخی از آن نکات را هم درین نوشته‌علمی کامل تر توضیح میدم.

طریق گزینش درست تیتر و تگ های کلیپ
تیتر یک ویدئو باید دستکم مشتمل بر پنج واژه و کلمه باشد، در‌این‌حالت‌‌ شما می‌توانید کلیدواژه های اساسی خویش را در آن بگنجانید فارغ از آنکه به لحاظ رسد که تیتر انباشته از کلیدواژه ها میباشد.

به کار گیری از کلید عبارات در اسم فایل ویدیوها قادر است در seo ویدیوها برای موتورهای کاوشگر دارای اهمیت باشد.

از جمله در حالتی که شما می‌خواهید ویدیوی شما برای عبارت “نکاتی برای تبلیغات در اینستاگرام” سکو بندی گردد، اسم فایل ویدیویی خویش را به طور ” mp4.اینستاگرام -تبلیغات- نکات ” تعیین نمایید.

توضیحات ویدیوها (Video Description)
توضیحات ویدیوهایی که می خواهید در یوتیوب (و هر تارنما دیگری که می اقتدار در آن ویدئو به اشتراک گذاشت) قرار دهید نباید بیشتراز ۲۵۰ کلمه و واژه باشد و می بایست کلیدواژه های اصلی شمارا ۳ یا این که ۴ توشه مشتمل بر خواهد شد.

دقت فرمائید که در حالتی‌که تعداد کلیدواژه های شما نادر باشد و متن توضیحاتی که می نویسید زمان بر باشد، این تعداد محصور از کلمه ها بین آن متن زمانبر گم می گردد.

بهتر میباشد در شکل امکان کلیدواژه ها را دربین ۲۵ کلمه نخستین توضیحات خویش قرار دهید، این فعالیت موجب تاکید بیشتر بر کلیدواژه ها می شود.

ویدیوهای شبیه و مربوط به مسئله مدنظر خویش را ببینید تا بتوانید از ایده های آن‌ها استعمال نمایید

شما بایستی قبل از آنکه مبادرت به تشکیل داد یک ویدئو نمایید، عالی میباشد ویدیوهایی که برای کلیدواژه های متبوع شما در حاصل جستجوهای گوگل درجه خیر دستیابی کرده اند را مشاهده و مطالعه نمائید.

برای مثال در صورتی‌که شما قصد دارید ویدیویی درباره “سلامت تولیدات لبنیاتی” در YouTube قرار دهید

عالی می باشد شروع ویدیوهای موجود در این زمینه در YouTube و به خصوص ویدیوهایی که مرتبه خیر دارا هستند را مشاهده کرده و مطالعه فرمائید که ارتفاع این ویدیوها به طور معدل چقدر میباشد؟

توضیحات این ویدیوها چگونه میباشد و چه کلیدواژه هایی را مشمول می شود؟ و در تیتر آنان چه مشترکاتی وجود داراست؟ و …

شما می توانید با جاری ساختن این بررسی ها کلیدواژه ها و مفاهیمی که به ذهن خودتان نرسیده بود را از این ویدیوها ایده بگیرید و برای ساخت هشتگ و توضیحات در ویدیوی خویش مورد استفاده قرار دهید.

شما همینطور می توانید دلایل قوت این ویدیوها و نقاط ضعف احتمالی آنها‌را شناسایی نموده و در فعالیت خویش حیث کنید.

اساسی خیس از همگی آنکه شما باید بازرسی نمائید که ویدیوهای دارنده جايگاه عالی چه خصوصیت های بارزی دارا هستند و چه چیزی سبب گردیده است که آن ها بتوانند با یوزرها تعامل خیر و خوبی برقرار نمایند.

اضافه کردن زیرنویس به ویدیوها
اضافه کردن زیرنویس به ویدیوهایی که شما در چهره بوک و اینستاگرام منتشر می‌کنید قادر است به بهبود سئوی ویدیوهای شما یاری دهد.

به این دلیل‌که این ویدیوها در شیت feed برای یوزرها بی صدا نشان داده می شود و در صورتیکه ویدیو نتواند حس کنجکاوی بازدیدکنندگان بالقوه را برانگیزد و اعتنا آنها‌را جلب نماید.

ممکن است به آسانی از روی آن ها عبور نمایند و آن را مشاهده نکنند، در حالیکه اضافه کردن زیرنویس به ویدیوها میتوانند در جلب توجه کاربرانی که کلیپ را بدون صدا مشاهده می نمایند و همینطور اشخاصی که در یک محل همگانی می‌باشند و هدفون به یاور ندارند، یاری دهد.

برای ویدیوهای خویش یک thumbnail دیدنی ساخت‌و‌ساز کنید
Thumbnail اولی چیزی میباشد که یوزرها در طول مراجعه به یک ویدیو می بینند.

معمولا به طور یک فولدر تصویری است که در حاصل کاوش نیز تحت عنوان شناسه ای برای ویدیوی شما نمایش داده میشود.

بر اساس توصیه آقای White خوب می باشد شما هنگامی میخواهید ویدیویی را در YouTube آپلود کنید، خودتان برای ویدیوهای خویش یک Thumbnail جداازهم تولید فرمائید

و از Thumbnail های پیش فرض به کارگیری نکنید چون Thumbnail نقش مهمی در جذب یوزرها به ویدیوی شما دارااست.

بهتر میباشد در Thumbnail های خویش یک متن کوتاه نیز اضافه فرمایید تا روءیت کرد مختصری از محتوای ویدیو به یوزرها خویش بدهید.( مقاله بازاریابی در یوتیوب رو قطعا بخونید )

ساخت و ساز رونوشتی از محتوای صوتی ویدیو
موتورهای جستجوگر توانا به کراول کردن محتوای ویدیوها نیستند، لذا بهتر می‌باشد شما رو نوشتی از آنچه در ویدیو گفته می گردد تنظیم فرمائید و در آن جایی که قابلیت و امکان دارد کلیدواژه های بیشتری بگنجانید.

در YouTube قابلیت و امکان Auto-Caption وجود دارد، یعنی برای ویدئو به طور اتومات یک فولدر توضیح نوشتاری ساخت و ساز می شود،

اما در برخی مواقع این نوشته ها کاملا درست و ظریف نمی باشند، شما میتوانید این فولدر توضیحات ساخت‌و‌ساز گردیده در YouTube را دانلود کرده و به طور دستی مشکلات جانور در آن را برطرف فرمائید و آن گاه مجدد آن را آپلود نمایید.

شما می‌توانید از مبنا توضیحات متنی تولید گردیده بوسیله خودتان را استعمال نمایید ولی در‌حالتی که بخواهید ویدیوی خویش را در وب لاگ یا این که تارنما خودتان اشتراک گذاری نمائید.

این فعالیت به شما امداد می نماید که یک استراتژی دارای انسجام و هماهنگ برای کلیدواژه ها ساخت نمایید که بتواند از نظر سئو برای ویدیوی شما بسیار موءثر باشد.

فقط به خیال و خاطر داشته باشید که درصورتی که میخواهید از این استراتژی به کارگیری نمائید در هنگام ایجاد آن ویدئو به گوینده بگویید که در سخن هایش دقیقا به به عبارتی کلیدواژه هایی که شما مد حیث دارید اشاره کند.

دراین‌صورت‌ شما می‌توانید به راحتی آن کلیدواژه ها در پوشه توضیح نوشتاری خویش استفاده نمائید.

افزودن متادیتا به نقشه تارنما ویدیوها
شما می بایست یک نقشه تارنما برای ویدیوها در وب سایت خویش ساخت‌و‌ساز فرمائید، در این حالت هر زمان که ویدیوی جدیدی را در سایت خویش منتشر میکنید میتوانید برای آن متادیتا نیز ساخت فرمایید.

این فعالیت سبب ساز می شود توان گوگل برای قرار دادن ویدیوی شما در نتیجه ها جستجوها ارتقا یابد.

نقشه وب سایت باید مشتمل بر کدهای HTML که تحت عنوان ویدیوها اشاره می نمایند، توضیحات و بقیه تگ ها خواهد شد.

از موقعیتی که متادیتاها برای شما مهیا می نمایند غایت به کارگیری را بکنید.

از لحاظ seo فرقی نمی نماید که یک ویدیو در کدامیک از وب سایت های صاحب خانه ویدیوها (مثل YouTube و Vimeo وAparat و ..) قرار بگیرد.

چیزی که بر روی سئوی ویدئو اثر می‌گذارد آن است که تا حد امکان متادیتاهای مرتبط و تماما درست در ساختار ویدیوها قرار داده شود و این متادیتاها تا حد قابلیت در معرض روءیت کرد قرار بگیرند.

پس “فرقی نمی نماید که شما برای نشر ویدیوی خویش از کدام خدمت استعمال می کنید، فقط اعتنا فرمایید که از حداکثر امکان افزودن متادیتا به پست ویدیویی خویش استعمال فرمائید”.

ولی در صورتیکه شما ویدیوی مدنظرتان را در وبسایت خودتان منتشر فرمائید، عالی می‌باشد، چون شما در دست گرفتن بیشتری بر روی آن خواهید داشت

و می‌توانید شغل های بیشتری بر روی آن اجرا دهید، مثل ایجاد کرد یک فید RSS بسیار تاثیرگذارکه برای در دست گرفتن و رئیس پوشه های چندرسانه ای آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد.

ضمن این در‌صورتی‌که شما یک ویدئو را در سایت خودتان منتشر نمائید میتوانید با ساخت یک Play List پیوسته تمامی کلیپ های مرتبط را به طور زنجیروار در آن قرار دهید تا مخاطب بتواند آن ها را به طور پیوسته مشاهده کند.

افزودن (CTA یا این که Call to action) به انتهای ویدیوها
یک اشتباه رایج میان اکثر افرادی که ویدیوهای آنلاین منتشر می نمایند آن میباشد که نکات نخستین و ضروری که می بایست در هنگام ایجاد کرد این محتواها رعایت نمایند را فراموش می نمایند، این نکات مشتمل بر:

“ساخت محتوای ویدیویی جالب و گیرا و استعمال از عناوینی که استفاده کننده را مجاب نماید بر روی آن ویدیو کلیک نماید و همینطور استفاده از CTA ها می‌باشد”.

در وضعیت کلی CTA ها به مراد مجاب کردن و تقویت علت یوزرها برای جاری ساختن دادن کاری که شما دلتان می خواهد ساخت میگردند.

مثلا در شرایطی‌که شما می‌خواهید که کاربر پس از مشاهده ویدیو به یک وبسایت مراجعه نماید که در آن تارنما شما محصول یا این که خدماتی را به آن‌ها معرفی نمائید و یا این که محتوایی در آن وبسایت قرار داده اید که کاربر را به مشتری مبدل می نماید و می خواهید مخاطب را تشویق کنید که به آن وبسایت مراجعه نماید، می بایست از CTA ها به کارگیری نمایید.

در این نوشته ی علمی درباره seo ویدیو به نکات مهم نیز اشاره شد، اصطلاحات بهینه سازی رو در seo روز بخونید تا بیشتر با مفاهیم و اصطلاحات رایج دراین باره آشنا بشید.

کراول کردن، فرایندی هست که طی آن موتور کاوش گر گوگل طی آن صفحه وبسایت شمارا مییابند.

غرض کاوش دیگر اصطلاح هست که مبنی بر خواسته و نیاز استفاده کننده که در گوگل کاوش نموده است، صفحاتی را در مشت استفاده کننده قرار میدهد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 503
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 72
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 626
  • بازدید سال : 44642
  • بازدید کلی : 68493
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی