loading...

آموزش سئو در مشهد

بازدید : 17
يکشنبه 30 بهمن 1401 زمان : 13:14

مسائل متعددی در وبسایت های فروشگاهی در جریان میباشد. در شرایطی‌که وبسایت فروشگاهی شما مجهز به پلاگین ووکامرس میباشد، احتمالا با لیست بلند بالایی رو به رو میباشید. بهینه سازی شاید در ذهنیت شما مورد کوچکی نسبت به دیگر مسائل باشد، البته تحلیل و بهبود بهینه سازی یک فروشگاه آنلاین امری ضروریست. seo میتواند موجب افزایش فروشگاه اینترنتی شما به سطحی فراتر خواهد شد.
درین مقاله بدین زمینه خوا‌هیم پرداخت که چرا seo برای مغازه های آنلاین امری ضروریست و به‌دنبال به فراگیری seo ووکامرس در پوسته نکاتی خوا‌هیم پرداخت.
چرا بهینه سازی برای دکان های ووکامرسی اصلی میباشد؟ آموزش سئو مشهد
در شرایط کلی بهینه سازی برای هر سایتی که عشق و علاقه مند به ارتقا جايگاه آن در حاصل کاوش می‌باشید، اصلی میباشد. seo موجب هر چه بیشتر دیدن شدن سایت شما در حاصل کاوش گردیده و در عین اکنون تجربیات کاربری آن را ارتقاء میدهد.
ترافیک بیشتر یک فروشگاه آنلاین به معنای ورود یوزرها بیشتر به تارنما و پیرو فروش فراتر خواهد بود. بی‌شک تولیدات دکان شما فارغ از چشم شدن در نتیجه ها کاوش و استخراج سکو های بالا به فروش نخواهند رفت.

طراحی بهینه سازی موجب کاهش مخارج بازاریابی شما و سبقت شما از رقبایتان میگردد. همینطور seo اثر بسیار خیر و خوبی در ارتقاء تجارب کاربری داراست. امروزه seo یک استاندارد در مغازه های اینترنتی به حساب آورده می شود و در شکل در نظرنگرفتن آن، انتظارات مشتریان براورده نخواهد شد.

آموزش سئو در مشهد

در شکل عدم دوراندیشی از حالت بهینه سازی اینترنت سایتتان باید نسبت به تحقیق seo مبادرت نمائید. این شغل موجب دانایی از نقطه آغاز مطلوب برای بهینه سازی گردیده و با به کار گیری از آن می‌توانید اثر بهینه سازی بر روی تارنما را در حین مجال بررسی نمایید.

آیا ووکامرس پلتفرمی seo فرندلی میباشد؟
آری، ووکامرس پلتفرم seo فرندلی نسبت به دیگر دکان ساز های آنلاین به حساب آورده می شود. ووکامرس با به کارگیری از کدهای باصرفه ای تشکیل‌شده، البته دارنده تجهیزات متعددی در حوزه seo وجود ندارد. نقطه قدرت ووکامرس، یکپارچگی آن با وردپرس و فایده بردن از سایر پلاگین های seo وردپرس میباشد.

با به کارگیری از پلاگین هایی مانند Yoast بهینه سازی که در پی درباره آن کلام می‌کنیم، ووکامرس و وردپرس میتوانند سعی بسیار نیکی در seo داشته باشند. درین راستا شما می بایست اقداماتی نیز اجرا داده تا از پتانسیل بالای مو جود، حداکثر فایده را ببرید.

راهنمای بدون نقص seo برای ووکامرس
ما به‌دنبال به معرفی مهم ترین نکات seo در دکان های ووکامرسی پرداخته ایم. برای طراحی این راهکارها مایحتاج میباشد که آغاز یک پلاگین seo وردپرسی مانند Yoast سئو را نصب فرمائید. تصاویر قابل مشاهده در‌این مقاله نیز از روی همین پلاگین گرفته گردیده اند. برای دور اندیشی از شیوه نصب و استحصال فراگیری های نخستین مقاله فراگیری Yoast بهینه سازی را استیناف فرمائید.


پلاگین بهینه سازی Yoast بهینه سازی Premium (یواست بهینه سازی)
1. تکثیر محتوا برای تولیدها
توضیحات جنس در اکثری از مغازه های اینترنتی کوتاه نوشته میشود، ولی با این وجود می بایست توجه داشته باشید که‌این توضیحات به منزله محتوای کاغذ میباشد. از این رو می بایست با صرف فرصت آن را متناسب با استانداردهای seo منتشر فرمائید.

توضیحات تولید ها دارنده اطلاعاتی اساسی درباره متاع بوده و مطمئنا باید در آن‌ها از لغت ها کلیدی مصرف شود. شما می‌توانید از توضیحات تارنما خالق جنس برای درج در تارنما خویش استعمال فرمایید، البته در شکل تایپ کردن توضیحات جداگانه، مطمئنا جايگاه بهتری استحصال خواهید کرد. درج نصیب هایی مانند عیب گیری و پژوهش نیز می‌تواند امداد متعددی به ارتقا درجه کاغذ نماید.

2. سئو تیتر تولید ها و گروه بندی ها
تیتر شیت موجب رابطه فی مابین محتوای آن با یوزرها و همچنین موتورهای جستجوی می گردد. این تیتر اولی چیزیست که مشتریان شما در علاوه بر یافتن فرآورده گزینه نظرشان مشاهده می نمایند و در عین اکنون یک کدام از مهم‌ترین فاکتورهای موتورهای کاوش در سکو بندی وب سایت هاست.

برای seo تیتر شیت به کاغذ جنس یا این که مجموعه بندی متبوع خویش بروید. در قسمت یواست بهینه سازی ورقه قسمتی با اسم خوانایی (Readibility) وجود داراست. با گشودن این قسمت نکته هایی با لامپ های رنگی قرمز رنگ، زرد رنگ یا این که سبز وجود دارا‌هستند که اشاره به چگونگی بهینه سازی آن صفحه می نمایند. گزینه ها را خوانده و بر پایه ی آنان تغییراتی را در تیتر کاغذ ساخت فرمائید. از جمله در‌حالتی که که واژه کلیدی انتخابی شما در تیتر شیت وجود نداشت باشد، این مسئله به شما گزارش شود.

با طراحی نکات گزارش گردیده مشاهده می‌کنید که لامپ های مربوطه به رنگ سبز در میایند. اعتنا داشته باشید که برنده این نکته ها فقط تحت عنوان پیشنهادی برای آماتورها محسوب میشوند و درصورتی که که شما یک مخاطب ماهر می‌باشید، از مهارت خویش در ساخت یک تیتر طبیعی و باصرفه به کارگیری فرمایید.

3. منفعت بردن از متا دیسکریپشن
متا دیسکریپشن توضیحات کوتاهیست که معمولا در پایین تیتر برگه در حاصل کاوش نمایش داده می شود. این توضیحات به سیرتکامل ایست که استفاده کننده پیش از کلیک بر روی سایت، به طور خلاصه از محتوای آن باخبر میگردد.

با دگرگونی موتورهای کاوش، از مداقه متا دیسکریپشن در seo کاهش یافته میباشد. البته با این وجود این توضیحات به یوزرها یاری می نمایند تا از انطباق فرآورده شما با مال آیتم نظرشان با خبر شوند و این مورد موجب ارتقا نرخ کلیک اینترنت سایتتان میگردد.

در پلاگین Yoast بهینه سازی در ذیل ویرایشگر صفحه های بخشی به اسم اکران اسنیپت (Snippet Preview) وجود داراست. با کلیک بر روی آیتم دستکاری اسنیپت می‌توانید توضیحات متا دیسکریپشن را به صفحه متبوع خویش بیفزایید.

با وصال به تعداد کاراکترهای با صرفه برای متا دیسکریپشن، نوار تحت آن سبز رنگ می‌گردد.

همینطور این نوار در شکل بیشتر شدن کاراکترها از محدوده مجاز، قرمز می‌گردد. در شکل قرمز رنگ شدن این نوار به احتمال فراوان بخشی از توضیحات شما در نتیجه ها کاوش اکران داده نخواهد شد.

4. seo نامک و یو آر ال محصول ها
نامک تولیدات جزیی از یو آر ال آخری آن متاع خواهد بود. نامک ها می‌توانند به یوزرها و موتورهای کاوش یاری نمایند که کاغذ متبوع شما درباره چیست و این زمینه موجب ارتقاء جايگاه آن فرآورده در حاصل کاوش می شود.

عالی میباشد که یو آر ال ها مشمول لغات کلیدی مربوط به متاع باشند. عبارات کلیدی، عباراتی محسوب میشوند که یوزرها آن‌ها را در موتورهای کاوش با غرض یافتن مال آیتم نظرشان کاوش می نمایند.

در شکل خلا واژه کلیدی انتخابی در نامک، Yoast بهینه سازی هشداری از این بابت به شما خواهد بخشید.

برای دستکاری نامک نیز کافیست به نصیب بالای ویرایشگر وردپرس بروید. در اینجاست که میتوانید پرمالینک قابل دستکاری شیت را ملاحظه کنید.

صرفا کافیست که بر روی آیتم بازنویسی (Edit) کلیک کرده و تغییرات مورد نیاز را ایفا فرمایید. بعداز اعمال تغییرات لامپ سبزی از Yoast سئو اخذ میکنید.

همینطور توجه داشته باشید که پیکربندی پرمالینک وردپرس نیز به صورت seo فرندلی باشد. برای تهیه و تنظیم این قسمت در داشبورد وردپرس به منوی پیکربندی و آن گاه زیرمنوی پیوندهای یکتا بروید.

پیکربندی این نصیب به شما امداد می نماید تا به مکان استعمال از آی دی تولید ها، از اسم آن‌ها که یکی‌از کلمه ها کلیدی ورقه محسوب می گردند در یو آر ال به کارگیری نمائید. اینگونه کاری قادر است تفاوت بزرگی در بهینه سازی ساخت و ساز نماید. مثلا در شکل گزینش پیکربندی اول وردپرس، یو آر ال فرآورده به صورت yourdomain.com/?product=111 و در شکل گزینش آیتم درست، یو آر ال شما به صورت yourdomain.com/product/product-name می شود.

5. فعالسازی بردکرامب
بردکرامب ها ابزار کوچکی برای یاری به یوزرها برای گردش سریعتر و خوب آنان در تارنما محسوب می‌شوند. احتمالا تا قبل از این آنان‌را در تارنما های متعدد چشم اید. آن‌ها غالبا در بالای شیت اکران داده گردیده و اشاره به برگه درحال حاضر حاضر و همچنین دیگر صفحه های سطح های فراتر دارا‌هستند.

از جمله شما میتوانید از بردکرامب ها برای لینک و پیوند دادن به مجموعه بندی های فرعی و مهم یک مال استعمال نمایید. در حالتی‌که فرآورده ذهنی ما یک بلیز باشد، بردکرامب برگه مال احتمالا چیزی مشابه به “تولیدات مردانه > بالاپوش ها > تیشرت” میباشد.

قالب سایت شما ممکن میباشد که دارنده تظیماتی برای فعالسازی بردکرامب باشد. در غیر این شکل می‌توانید از خصوصیت بردکرامب Yoast بهینه سازی به کار گیری فرمائید.

برای فعال‌سازی این خصوصیت به منوی ظواهر کاوش (Search Appearance) در پیکربندی یواست seo رفته و بعد تب مسیر راهنما (Breadcrumbs) را گشوده نمائید. در اینجا میتوانید بردکرامب را فعال نمایید.

6. به کارگیری از تیم ها و برچسب ها
در قسمت گذشته اشاره کردیم که تولیدها به طور ایده آل در تیم بندی هایی قرار دارا هستند. در واقع صفحه های گروه بندی صفحاتی میباشند که کل تولید ها در یک تیم را می‌توانید به طور یکجا در آن شیت ملاحظه کنید. استعمال از گروه بندی موجب عدم رقابت تولید ها با یکدیگر برای اکران در حاصل کاوش می گردد.

مثلا اکثری از یوزرها برای مشاهده تیم ای از تی شرت ها این عبارت را کاوش می نمایند. مطمئنا شما نمیخواهید که صفحه ها محصول ها بلوز با یکدیگر در حاصل کاوش رقابت نمایند. در قبال خوب میباشد که کاغذ ای را ساخت و ساز فرمایید که لیستی از تمامی تی شرت ها را یکجا اکران دهد.

برچسب ها نیز شبیه با گروه ها می‌باشند و به یوزرها امداد می نمایند تا دیگر تولید ها با به عبارتی برچسب را یکجا مشاهده نمایند. شما می‌توانید از روش داشبورد وردپرس و منوی تولیدها ووکامرس به قسمت مجموعه ها (Categories) و برچسب ها (Tags) دسترسی داشته باشید.

7. اضافه نمودن متن جایگزین به تصاویر
متن جایگزین تصاویر در شکل عدم بار گذاری آن ها در کاغذ اکران داده میشوند. در صورتی مرورگر به دلایلی کار کشته به بار گذاری تصویری نباشد، متن جایگزین آن را در معرض روءیت کرد یوزرها می‌گذارد.

متن جایگزین موجب ایندکس با صرفه خیس تصاویر وبسایت میگردد. قرار دادن کلمه ها کلیدی در تصاویر میتواند موجب چشم شدن آنان در جستجوی تصاویر گوگل گردیده و در عین حالا بر روی seo ورقه نیز اثر مثبتی گذارد. به این دلیل‌که گوگل آن ورقه را با واژه و کلمه کلیدی متبوع آن مرتبط خیس تشخیص میدهد. همانگونه که مشاهده میکنید، Yoast سئو هشدار میدهد که برای چهار تصویرمان درین ورقه از متن جایگزین به کارگیری نکرده ایم.

شما میتوانید در هنگام بار گذاری تصاویر و یا این که از روش منوی کتابخانه رسانه تصاویر را گشوده کرده و در آنجا متن جایگزینشان را درج فرمائید.

8. جلوگیری از محتوای تکراری
محتوای تکراری به معنای در دسترس بودن و ایندکس شدن یک محتوا در دو یو آر ال گوناگون میباشد. در حالتی‌که که یک سری کالا یکسان را به طور ناخواسته در نشانی های مختلف منتشر نموده اید، با ایراد محتوای تکراری رو به رو می‌باشید. در اینگونه قوانینی خوب میباشد که یک مال را گزینش و نشانی دیگر محصول ها را به مال منتخب ریدایرکت فرمایید.

در صورتی‌که از غربال ها در شیت تیم بندی ها استعمال میکنید، احتمالا نشانی های دارنده کوئری بوسیله این غربال ها ایجاد می‌گردد که در شکل دسترسی گوگل به آن، محتوای تکراری از نظر این موتور کاوش تشخیص داده میگردد. برای پرهیز از این نقص‌ نیز می‌توانید از متا تگ کانونیکال در صفحه های تکراری ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله فیلترها به کارگیری فرمائید:

9. طراحی اسکیما برند آپ برای کاغذ محصول ها
طراحی اسکیما برند آپ به ورقه تولیدها موجب ساخت و ساز ریچ اسنیپت در هنگام اکران صفحه های محصول ها در حاصل کاوش می‌شود.

شایسته ترین راه حل برای پیاده سلزی اسکیما برند آپ در وردپرس، به کار گیری از پلاگین Schema Pro میباشد. توجه داشته باشید که اضافه نمودن ریچ اسنیپت موجب ارتقاء مرتبه نمیگردد، البته در ارتقاء نرخ کلیک یوزرها موءثر میباشد.


پلاگین آرم گذاری صفحه های Schema Pro
برای رسیدگی بیشتر دراین مورد مقاله اضافه نمودن اسکیما برند آپ در وردپرس را سفارش می‌کنیم.

10. ساخت و ساز محتوا در وب لاگ
وجود وبلاگ در یک مغازه ووکامرسی ضروری وجود ندارد، البته ساخت و ساز محتوا در آن قادر است به سکو سایت یاری متعددی نماید.

فعال سازی مغازه با به کارگیری از ووکامرس نیاز به صرف مجال و انرژی بخش اعظمی دارااست و با به کار گیری از یک وب لاگ می قدرت اثر مثبت کار های خویش را دو چندان کرد. مثلا با وجود یک وب لاگ عالی در وبسایت، یوزرها علت های بیشتری برای رجوع و برگشت به آن دارا‌هستند. خلال این، پست های وب لاگ احتمال حصول بک لینک و پیوند و اشتراک گذارده شدن صفحه ها در شبکه های عمومی را ارتقا میدهند. همینطور با به کار گیری از این پست ها می اقتدار پیوند های داخلی به صفحه ها تولیدات ساخت و ساز نمود.

با وجد یک وب لاگ می شود به فروش بیشتری دست یافت. پست هایی که به مقایسه محصول ها میپردازند یا این که جنبه آموزشی داشته باشند میتوانند یوزرها را به خرید تولید ها ترغیب نمایند. همینطور از روش وب لاگ می اقتدار ارائه تولید ها تازه تارنما را به اگاهی یوزرها رساند.

11. منفعت بردن از پلاگین های seo برای ووکامرس
پلاگین های متعددی برای افزایش ووکامرس پیاده سازی و تشکیل‌شده اند. با وجود تعداد بالای این پلاگین ها، گزینش مورد مطلوب از میان آن ها برای بهینه سازی عالی ووکامرس، فعالیت بسیار صبر فرساییست. به دنبال ما تنی چند از شایسته ترین پلاگین های مطلوب برای شما‌را معرفی کرده ایم:

Yoast بهینه سازی
پلاگین Yoast بهینه سازی یکی برگزیدگان پلاگین ها برای seo سایت های وردپرسیست و ما آن را برای کل تارنما های وردرسی سفارش می‌کنیم. با به کار گیری از Yoast بهینه سازی شما می‌توانید واژه و کلمه کلیدی مطلوب هر برگه را تعیین فرمائید. با تعیین واژه و کلمه کلیدی، Yoast سئو پیشنهاداتی را برای به کارگیری هر چه عالی از این کلمه و واژه کلیدی ارائه می‌دهد.

گزینش واژه کلیدی مطلوب نقش گزینش کننده ای در جذب یوزرها و تبدیل آن‌ها به مشتری دارااست. این پلاگین در‌این عمل می‌تواند یاری هم اکنون شما باشد.

Broken Link Checker
وجود صفحه ها با خطای 404 در وبسایت چیز خیر و خوبی وجود ندارد. پلاگین Broken Link Checker قادر است این پیوند های 404 را برایتان یافته و به شما گزارش دهد. بدین ترتیب واحد سنجش بانس ریت سایت کاهش خواهد یافت.

این پلاگین در شکل فعال بودن، منابع متعددی از سرور وب سایت مصرف می کند، بنابریان فعالسازی آن را مشروط به استعمال از آن بدانید و چنانچه کاری با آن ندارید، آن را تا استعمال آجل غیرفعال نمائید.

MonsterInsights
در شرایطی‌که که از گوگل آنالیتیکس برای تعقیب کردن داده های مرتبط با یوزرها تارنما استعمال مینمایید، مطمئنا پلاگین MonsterInsights را دوست خواهید داشت. این پلاگین به شما امداد می نماید تا داده های گوگل آنالیتیکس را مستقیما از داشبورد وردپرس ملاحظه کنید. به این ترتیب قدرتمند می‌باشید که گزارشات متنوعی از طرز تعامل یوزرها با سایت اخذ فرمائید.


پلاگین MonsterInsights Pro

12. محاسبه مداوم گوگل آنالیتیکس
حساب گوگل آنالیتیکس شما مملو‌از داده های ارزشمندیست که میتواند در شکل محاسبه مطلوب، سبب ساز به seo عالی تارنما شود. شما می‌توانید از روش گوگل آنالیتیکس به پربازدید ترین صفحه های تارنما، دوستداشتنی ترین آن‌ها و منابع ورودی ترافیک وب سایت پی ببرید.

طراحی گوگل آنالیتیکس در وردپرس به خودی خویش سبب ساز به بهینه سازی وب سایت نمیشود، بلکه پردازش داده های آن میباشد که قادر است به تصمیم گیری های عالی ما بینجامد. اطلاعاتی از قبیل تعقیب کردن لغات کلیدی و صفحه ها فرود، مشاهده موقعیت کلی بهینه سازی وب سایت، بررسی کردن سرعت لود وبسایت و از این قبیل در گوگل آنالیتیکس در دسترس میباشد.

13. سئو سرعت تارنما
همان گونه که احتمالا می‌دانید، مجال لود سایت بر روی بهینه سازی قادر است بسیار اثر گذار باشد. گوگل از پارامتر سرعت وبسایت در الگوریتم های خویش به کار گیری می نماید و از این رو سایت های نماید مرتبه بالایی حصول نخواهند کرد.

متعاقبا با زیاد شدن مجال بار گذاری، یوزرها نیز مبادرت به رخنه‌ تارنما می نمایند. این قضیه به طور بی واسطه بر روی فروش اثر گذار خواهد بود. در فیض شما باید همواره سرعت وبسایت را تحلیل نمایید. برای اعمال این عمل میتوانید از ابزارهای آزمایش سرعت وب سایت مانند Google PageSpeed Insights، Pingdom و Load Impact به کار گیری نمائید.

شیوه های متنوعی برای بهبود مجال لود وجود دارااست. به عنوان مثال آنان می شود به فشرده سازی تصاویر، کش و استعمال از CDN اشاره نمود. فشرده شازی تصاویر قادر است امداد متعددی نماید، چرا‌که اکثر زمان ها تصاویر تارنما میتوانند با فشرده خیس شدن وسعت کمتری پیدا نمایند. پلاگین های جانبی مانند پلاگین WP Smush میتوانند به طور خودکار تصاویر سایت را فارغ از کاهش چگونگی فشرده سازی کنند.

فعالسازی کش نیز می‌تواند با ساخت یک ورژن HTML ذخیره گردیده از تصاویر، لود کاغذ را سرعت بخشد. برای این شغل نیز پلاگین های متنوعی مانند WP Super Cache وجود داراست.

CDN نیز سرورهای مستقلی می باشند که در بخش ها گوناگون جغرافیایی وجود دارا هستند. CDN ها نیز با تولید یک ورژن کش از تارنما سرعت بار گذاری آن را ارتقا می‌دهند. ولی مزیت اساسی آنان لود وبسایت از مجاورت ترین حالت جغرافیایی به استفاده کننده میباشد.

گردآوری بندی
بهبود seo ووکامرس ممکن میباشد شغل سادگی به حیث نرسد. با این درحال حاضر بهینه سازی و seo مداوم تارنما فروشگاهی یک کدام از بی آلایش ترین رویه ها برای جلب لحاظ یوزرها و ارتقاء فروش میباشد.

درین مقاله به معرفی سیزده چاره برای seo هر چه عالی مغازه های ووکامرسی پرداختیم. این راه حل با جنبه های گوناگون seo درخصوص می‌باشند. این راهکارها به صورت خلاصه مشمول seo محتوا، بهبود ساختار وبسایت و ارتقاء سرعت آن میشوند. چنانچه که پرسشی درباره‌ی seo ووکامرس دارید، می‌توانید آن را از روش هیبت پایین با کارشناسان ما میان بگذارید.

مسائل متعددی در وبسایت های فروشگاهی در جریان میباشد. در شرایطی‌که وبسایت فروشگاهی شما مجهز به پلاگین ووکامرس میباشد، احتمالا با لیست بلند بالایی رو به رو میباشید. بهینه سازی شاید در ذهنیت شما مورد کوچکی نسبت به دیگر مسائل باشد، البته تحلیل و بهبود بهینه سازی یک فروشگاه آنلاین امری ضروریست. seo میتواند موجب افزایش فروشگاه اینترنتی شما به سطحی فراتر خواهد شد.
درین مقاله بدین زمینه خوا‌هیم پرداخت که چرا seo برای مغازه های آنلاین امری ضروریست و به‌دنبال به فراگیری seo ووکامرس در پوسته نکاتی خوا‌هیم پرداخت.
چرا بهینه سازی برای دکان های ووکامرسی اصلی میباشد؟ آموزش سئو مشهد
در شرایط کلی بهینه سازی برای هر سایتی که عشق و علاقه مند به ارتقا جايگاه آن در حاصل کاوش می‌باشید، اصلی میباشد. seo موجب هر چه بیشتر دیدن شدن سایت شما در حاصل کاوش گردیده و در عین اکنون تجربیات کاربری آن را ارتقاء میدهد.
ترافیک بیشتر یک فروشگاه آنلاین به معنای ورود یوزرها بیشتر به تارنما و پیرو فروش فراتر خواهد بود. بی‌شک تولیدات دکان شما فارغ از چشم شدن در نتیجه ها کاوش و استخراج سکو های بالا به فروش نخواهند رفت.

طراحی بهینه سازی موجب کاهش مخارج بازاریابی شما و سبقت شما از رقبایتان میگردد. همینطور seo اثر بسیار خیر و خوبی در ارتقاء تجارب کاربری داراست. امروزه seo یک استاندارد در مغازه های اینترنتی به حساب آورده می شود و در شکل در نظرنگرفتن آن، انتظارات مشتریان براورده نخواهد شد.

آموزش سئو در مشهد

در شکل عدم دوراندیشی از حالت بهینه سازی اینترنت سایتتان باید نسبت به تحقیق seo مبادرت نمائید. این شغل موجب دانایی از نقطه آغاز مطلوب برای بهینه سازی گردیده و با به کار گیری از آن می‌توانید اثر بهینه سازی بر روی تارنما را در حین مجال بررسی نمایید.

آیا ووکامرس پلتفرمی seo فرندلی میباشد؟
آری، ووکامرس پلتفرم seo فرندلی نسبت به دیگر دکان ساز های آنلاین به حساب آورده می شود. ووکامرس با به کارگیری از کدهای باصرفه ای تشکیل‌شده، البته دارنده تجهیزات متعددی در حوزه seo وجود ندارد. نقطه قدرت ووکامرس، یکپارچگی آن با وردپرس و فایده بردن از سایر پلاگین های seo وردپرس میباشد.

با به کارگیری از پلاگین هایی مانند Yoast بهینه سازی که در پی درباره آن کلام می‌کنیم، ووکامرس و وردپرس میتوانند سعی بسیار نیکی در seo داشته باشند. درین راستا شما می بایست اقداماتی نیز اجرا داده تا از پتانسیل بالای مو جود، حداکثر فایده را ببرید.

راهنمای بدون نقص seo برای ووکامرس
ما به‌دنبال به معرفی مهم ترین نکات seo در دکان های ووکامرسی پرداخته ایم. برای طراحی این راهکارها مایحتاج میباشد که آغاز یک پلاگین seo وردپرسی مانند Yoast سئو را نصب فرمائید. تصاویر قابل مشاهده در‌این مقاله نیز از روی همین پلاگین گرفته گردیده اند. برای دور اندیشی از شیوه نصب و استحصال فراگیری های نخستین مقاله فراگیری Yoast بهینه سازی را استیناف فرمائید.


پلاگین بهینه سازی Yoast بهینه سازی Premium (یواست بهینه سازی)
1. تکثیر محتوا برای تولیدها
توضیحات جنس در اکثری از مغازه های اینترنتی کوتاه نوشته میشود، ولی با این وجود می بایست توجه داشته باشید که‌این توضیحات به منزله محتوای کاغذ میباشد. از این رو می بایست با صرف فرصت آن را متناسب با استانداردهای seo منتشر فرمائید.

توضیحات تولید ها دارنده اطلاعاتی اساسی درباره متاع بوده و مطمئنا باید در آن‌ها از لغت ها کلیدی مصرف شود. شما می‌توانید از توضیحات تارنما خالق جنس برای درج در تارنما خویش استعمال فرمایید، البته در شکل تایپ کردن توضیحات جداگانه، مطمئنا جايگاه بهتری استحصال خواهید کرد. درج نصیب هایی مانند عیب گیری و پژوهش نیز می‌تواند امداد متعددی به ارتقا درجه کاغذ نماید.

2. سئو تیتر تولید ها و گروه بندی ها
تیتر شیت موجب رابطه فی مابین محتوای آن با یوزرها و همچنین موتورهای جستجوی می گردد. این تیتر اولی چیزیست که مشتریان شما در علاوه بر یافتن فرآورده گزینه نظرشان مشاهده می نمایند و در عین اکنون یک کدام از مهم‌ترین فاکتورهای موتورهای کاوش در سکو بندی وب سایت هاست.

برای seo تیتر شیت به کاغذ جنس یا این که مجموعه بندی متبوع خویش بروید. در قسمت یواست بهینه سازی ورقه قسمتی با اسم خوانایی (Readibility) وجود داراست. با گشودن این قسمت نکته هایی با لامپ های رنگی قرمز رنگ، زرد رنگ یا این که سبز وجود دارا‌هستند که اشاره به چگونگی بهینه سازی آن صفحه می نمایند. گزینه ها را خوانده و بر پایه ی آنان تغییراتی را در تیتر کاغذ ساخت فرمائید. از جمله در‌حالتی که که واژه کلیدی انتخابی شما در تیتر شیت وجود نداشت باشد، این مسئله به شما گزارش شود.

با طراحی نکات گزارش گردیده مشاهده می‌کنید که لامپ های مربوطه به رنگ سبز در میایند. اعتنا داشته باشید که برنده این نکته ها فقط تحت عنوان پیشنهادی برای آماتورها محسوب میشوند و درصورتی که که شما یک مخاطب ماهر می‌باشید، از مهارت خویش در ساخت یک تیتر طبیعی و باصرفه به کارگیری فرمایید.

3. منفعت بردن از متا دیسکریپشن
متا دیسکریپشن توضیحات کوتاهیست که معمولا در پایین تیتر برگه در حاصل کاوش نمایش داده می شود. این توضیحات به سیرتکامل ایست که استفاده کننده پیش از کلیک بر روی سایت، به طور خلاصه از محتوای آن باخبر میگردد.

با دگرگونی موتورهای کاوش، از مداقه متا دیسکریپشن در seo کاهش یافته میباشد. البته با این وجود این توضیحات به یوزرها یاری می نمایند تا از انطباق فرآورده شما با مال آیتم نظرشان با خبر شوند و این مورد موجب ارتقا نرخ کلیک اینترنت سایتتان میگردد.

در پلاگین Yoast بهینه سازی در ذیل ویرایشگر صفحه های بخشی به اسم اکران اسنیپت (Snippet Preview) وجود داراست. با کلیک بر روی آیتم دستکاری اسنیپت می‌توانید توضیحات متا دیسکریپشن را به صفحه متبوع خویش بیفزایید.

با وصال به تعداد کاراکترهای با صرفه برای متا دیسکریپشن، نوار تحت آن سبز رنگ می‌گردد.

همینطور این نوار در شکل بیشتر شدن کاراکترها از محدوده مجاز، قرمز می‌گردد. در شکل قرمز رنگ شدن این نوار به احتمال فراوان بخشی از توضیحات شما در نتیجه ها کاوش اکران داده نخواهد شد.

4. seo نامک و یو آر ال محصول ها
نامک تولیدات جزیی از یو آر ال آخری آن متاع خواهد بود. نامک ها می‌توانند به یوزرها و موتورهای کاوش یاری نمایند که کاغذ متبوع شما درباره چیست و این زمینه موجب ارتقاء جايگاه آن فرآورده در حاصل کاوش می شود.

عالی میباشد که یو آر ال ها مشمول لغات کلیدی مربوط به متاع باشند. عبارات کلیدی، عباراتی محسوب میشوند که یوزرها آن‌ها را در موتورهای کاوش با غرض یافتن مال آیتم نظرشان کاوش می نمایند.

در شکل خلا واژه کلیدی انتخابی در نامک، Yoast بهینه سازی هشداری از این بابت به شما خواهد بخشید.

برای دستکاری نامک نیز کافیست به نصیب بالای ویرایشگر وردپرس بروید. در اینجاست که میتوانید پرمالینک قابل دستکاری شیت را ملاحظه کنید.

صرفا کافیست که بر روی آیتم بازنویسی (Edit) کلیک کرده و تغییرات مورد نیاز را ایفا فرمایید. بعداز اعمال تغییرات لامپ سبزی از Yoast سئو اخذ میکنید.

همینطور توجه داشته باشید که پیکربندی پرمالینک وردپرس نیز به صورت seo فرندلی باشد. برای تهیه و تنظیم این قسمت در داشبورد وردپرس به منوی پیکربندی و آن گاه زیرمنوی پیوندهای یکتا بروید.

پیکربندی این نصیب به شما امداد می نماید تا به مکان استعمال از آی دی تولید ها، از اسم آن‌ها که یکی‌از کلمه ها کلیدی ورقه محسوب می گردند در یو آر ال به کارگیری نمائید. اینگونه کاری قادر است تفاوت بزرگی در بهینه سازی ساخت و ساز نماید. مثلا در شکل گزینش پیکربندی اول وردپرس، یو آر ال فرآورده به صورت yourdomain.com/?product=111 و در شکل گزینش آیتم درست، یو آر ال شما به صورت yourdomain.com/product/product-name می شود.

5. فعالسازی بردکرامب
بردکرامب ها ابزار کوچکی برای یاری به یوزرها برای گردش سریعتر و خوب آنان در تارنما محسوب می‌شوند. احتمالا تا قبل از این آنان‌را در تارنما های متعدد چشم اید. آن‌ها غالبا در بالای شیت اکران داده گردیده و اشاره به برگه درحال حاضر حاضر و همچنین دیگر صفحه های سطح های فراتر دارا‌هستند.

از جمله شما میتوانید از بردکرامب ها برای لینک و پیوند دادن به مجموعه بندی های فرعی و مهم یک مال استعمال نمایید. در حالتی‌که فرآورده ذهنی ما یک بلیز باشد، بردکرامب برگه مال احتمالا چیزی مشابه به “تولیدات مردانه > بالاپوش ها > تیشرت” میباشد.

قالب سایت شما ممکن میباشد که دارنده تظیماتی برای فعالسازی بردکرامب باشد. در غیر این شکل می‌توانید از خصوصیت بردکرامب Yoast بهینه سازی به کار گیری فرمائید.

برای فعال‌سازی این خصوصیت به منوی ظواهر کاوش (Search Appearance) در پیکربندی یواست seo رفته و بعد تب مسیر راهنما (Breadcrumbs) را گشوده نمائید. در اینجا میتوانید بردکرامب را فعال نمایید.

6. به کارگیری از تیم ها و برچسب ها
در قسمت گذشته اشاره کردیم که تولیدها به طور ایده آل در تیم بندی هایی قرار دارا هستند. در واقع صفحه های گروه بندی صفحاتی میباشند که کل تولید ها در یک تیم را می‌توانید به طور یکجا در آن شیت ملاحظه کنید. استعمال از گروه بندی موجب عدم رقابت تولید ها با یکدیگر برای اکران در حاصل کاوش می گردد.

مثلا اکثری از یوزرها برای مشاهده تیم ای از تی شرت ها این عبارت را کاوش می نمایند. مطمئنا شما نمیخواهید که صفحه ها محصول ها بلوز با یکدیگر در حاصل کاوش رقابت نمایند. در قبال خوب میباشد که کاغذ ای را ساخت و ساز فرمایید که لیستی از تمامی تی شرت ها را یکجا اکران دهد.

برچسب ها نیز شبیه با گروه ها می‌باشند و به یوزرها امداد می نمایند تا دیگر تولید ها با به عبارتی برچسب را یکجا مشاهده نمایند. شما می‌توانید از روش داشبورد وردپرس و منوی تولیدها ووکامرس به قسمت مجموعه ها (Categories) و برچسب ها (Tags) دسترسی داشته باشید.

7. اضافه نمودن متن جایگزین به تصاویر
متن جایگزین تصاویر در شکل عدم بار گذاری آن ها در کاغذ اکران داده میشوند. در صورتی مرورگر به دلایلی کار کشته به بار گذاری تصویری نباشد، متن جایگزین آن را در معرض روءیت کرد یوزرها می‌گذارد.

متن جایگزین موجب ایندکس با صرفه خیس تصاویر وبسایت میگردد. قرار دادن کلمه ها کلیدی در تصاویر میتواند موجب چشم شدن آنان در جستجوی تصاویر گوگل گردیده و در عین حالا بر روی seo ورقه نیز اثر مثبتی گذارد. به این دلیل‌که گوگل آن ورقه را با واژه و کلمه کلیدی متبوع آن مرتبط خیس تشخیص میدهد. همانگونه که مشاهده میکنید، Yoast سئو هشدار میدهد که برای چهار تصویرمان درین ورقه از متن جایگزین به کارگیری نکرده ایم.

شما میتوانید در هنگام بار گذاری تصاویر و یا این که از روش منوی کتابخانه رسانه تصاویر را گشوده کرده و در آنجا متن جایگزینشان را درج فرمائید.

8. جلوگیری از محتوای تکراری
محتوای تکراری به معنای در دسترس بودن و ایندکس شدن یک محتوا در دو یو آر ال گوناگون میباشد. در حالتی‌که که یک سری کالا یکسان را به طور ناخواسته در نشانی های مختلف منتشر نموده اید، با ایراد محتوای تکراری رو به رو می‌باشید. در اینگونه قوانینی خوب میباشد که یک مال را گزینش و نشانی دیگر محصول ها را به مال منتخب ریدایرکت فرمایید.

در صورتی‌که از غربال ها در شیت تیم بندی ها استعمال میکنید، احتمالا نشانی های دارنده کوئری بوسیله این غربال ها ایجاد می‌گردد که در شکل دسترسی گوگل به آن، محتوای تکراری از نظر این موتور کاوش تشخیص داده میگردد. برای پرهیز از این نقص‌ نیز می‌توانید از متا تگ کانونیکال در صفحه های تکراری ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله فیلترها به کارگیری فرمائید:

9. طراحی اسکیما برند آپ برای کاغذ محصول ها
طراحی اسکیما برند آپ به ورقه تولیدها موجب ساخت و ساز ریچ اسنیپت در هنگام اکران صفحه های محصول ها در حاصل کاوش می‌شود.

شایسته ترین راه حل برای پیاده سلزی اسکیما برند آپ در وردپرس، به کار گیری از پلاگین Schema Pro میباشد. توجه داشته باشید که اضافه نمودن ریچ اسنیپت موجب ارتقاء مرتبه نمیگردد، البته در ارتقاء نرخ کلیک یوزرها موءثر میباشد.


پلاگین آرم گذاری صفحه های Schema Pro
برای رسیدگی بیشتر دراین مورد مقاله اضافه نمودن اسکیما برند آپ در وردپرس را سفارش می‌کنیم.

10. ساخت و ساز محتوا در وب لاگ
وجود وبلاگ در یک مغازه ووکامرسی ضروری وجود ندارد، البته ساخت و ساز محتوا در آن قادر است به سکو سایت یاری متعددی نماید.

فعال سازی مغازه با به کارگیری از ووکامرس نیاز به صرف مجال و انرژی بخش اعظمی دارااست و با به کار گیری از یک وب لاگ می قدرت اثر مثبت کار های خویش را دو چندان کرد. مثلا با وجود یک وب لاگ عالی در وبسایت، یوزرها علت های بیشتری برای رجوع و برگشت به آن دارا‌هستند. خلال این، پست های وب لاگ احتمال حصول بک لینک و پیوند و اشتراک گذارده شدن صفحه ها در شبکه های عمومی را ارتقا میدهند. همینطور با به کار گیری از این پست ها می اقتدار پیوند های داخلی به صفحه ها تولیدات ساخت و ساز نمود.

با وجد یک وب لاگ می شود به فروش بیشتری دست یافت. پست هایی که به مقایسه محصول ها میپردازند یا این که جنبه آموزشی داشته باشند میتوانند یوزرها را به خرید تولید ها ترغیب نمایند. همینطور از روش وب لاگ می اقتدار ارائه تولید ها تازه تارنما را به اگاهی یوزرها رساند.

11. منفعت بردن از پلاگین های seo برای ووکامرس
پلاگین های متعددی برای افزایش ووکامرس پیاده سازی و تشکیل‌شده اند. با وجود تعداد بالای این پلاگین ها، گزینش مورد مطلوب از میان آن ها برای بهینه سازی عالی ووکامرس، فعالیت بسیار صبر فرساییست. به دنبال ما تنی چند از شایسته ترین پلاگین های مطلوب برای شما‌را معرفی کرده ایم:

Yoast بهینه سازی
پلاگین Yoast بهینه سازی یکی برگزیدگان پلاگین ها برای seo سایت های وردپرسیست و ما آن را برای کل تارنما های وردرسی سفارش می‌کنیم. با به کار گیری از Yoast بهینه سازی شما می‌توانید واژه و کلمه کلیدی مطلوب هر برگه را تعیین فرمائید. با تعیین واژه و کلمه کلیدی، Yoast سئو پیشنهاداتی را برای به کارگیری هر چه عالی از این کلمه و واژه کلیدی ارائه می‌دهد.

گزینش واژه کلیدی مطلوب نقش گزینش کننده ای در جذب یوزرها و تبدیل آن‌ها به مشتری دارااست. این پلاگین در‌این عمل می‌تواند یاری هم اکنون شما باشد.

Broken Link Checker
وجود صفحه ها با خطای 404 در وبسایت چیز خیر و خوبی وجود ندارد. پلاگین Broken Link Checker قادر است این پیوند های 404 را برایتان یافته و به شما گزارش دهد. بدین ترتیب واحد سنجش بانس ریت سایت کاهش خواهد یافت.

این پلاگین در شکل فعال بودن، منابع متعددی از سرور وب سایت مصرف می کند، بنابریان فعالسازی آن را مشروط به استعمال از آن بدانید و چنانچه کاری با آن ندارید، آن را تا استعمال آجل غیرفعال نمائید.

MonsterInsights
در شرایطی‌که که از گوگل آنالیتیکس برای تعقیب کردن داده های مرتبط با یوزرها تارنما استعمال مینمایید، مطمئنا پلاگین MonsterInsights را دوست خواهید داشت. این پلاگین به شما امداد می نماید تا داده های گوگل آنالیتیکس را مستقیما از داشبورد وردپرس ملاحظه کنید. به این ترتیب قدرتمند می‌باشید که گزارشات متنوعی از طرز تعامل یوزرها با سایت اخذ فرمائید.


پلاگین MonsterInsights Pro

12. محاسبه مداوم گوگل آنالیتیکس
حساب گوگل آنالیتیکس شما مملو‌از داده های ارزشمندیست که میتواند در شکل محاسبه مطلوب، سبب ساز به seo عالی تارنما شود. شما می‌توانید از روش گوگل آنالیتیکس به پربازدید ترین صفحه های تارنما، دوستداشتنی ترین آن‌ها و منابع ورودی ترافیک وب سایت پی ببرید.

طراحی گوگل آنالیتیکس در وردپرس به خودی خویش سبب ساز به بهینه سازی وب سایت نمیشود، بلکه پردازش داده های آن میباشد که قادر است به تصمیم گیری های عالی ما بینجامد. اطلاعاتی از قبیل تعقیب کردن لغات کلیدی و صفحه ها فرود، مشاهده موقعیت کلی بهینه سازی وب سایت، بررسی کردن سرعت لود وبسایت و از این قبیل در گوگل آنالیتیکس در دسترس میباشد.

13. سئو سرعت تارنما
همان گونه که احتمالا می‌دانید، مجال لود سایت بر روی بهینه سازی قادر است بسیار اثر گذار باشد. گوگل از پارامتر سرعت وبسایت در الگوریتم های خویش به کار گیری می نماید و از این رو سایت های نماید مرتبه بالایی حصول نخواهند کرد.

متعاقبا با زیاد شدن مجال بار گذاری، یوزرها نیز مبادرت به رخنه‌ تارنما می نمایند. این قضیه به طور بی واسطه بر روی فروش اثر گذار خواهد بود. در فیض شما باید همواره سرعت وبسایت را تحلیل نمایید. برای اعمال این عمل میتوانید از ابزارهای آزمایش سرعت وب سایت مانند Google PageSpeed Insights، Pingdom و Load Impact به کار گیری نمائید.

شیوه های متنوعی برای بهبود مجال لود وجود دارااست. به عنوان مثال آنان می شود به فشرده سازی تصاویر، کش و استعمال از CDN اشاره نمود. فشرده شازی تصاویر قادر است امداد متعددی نماید، چرا‌که اکثر زمان ها تصاویر تارنما میتوانند با فشرده خیس شدن وسعت کمتری پیدا نمایند. پلاگین های جانبی مانند پلاگین WP Smush میتوانند به طور خودکار تصاویر سایت را فارغ از کاهش چگونگی فشرده سازی کنند.

فعالسازی کش نیز می‌تواند با ساخت یک ورژن HTML ذخیره گردیده از تصاویر، لود کاغذ را سرعت بخشد. برای این شغل نیز پلاگین های متنوعی مانند WP Super Cache وجود داراست.

CDN نیز سرورهای مستقلی می باشند که در بخش ها گوناگون جغرافیایی وجود دارا هستند. CDN ها نیز با تولید یک ورژن کش از تارنما سرعت بار گذاری آن را ارتقا می‌دهند. ولی مزیت اساسی آنان لود وبسایت از مجاورت ترین حالت جغرافیایی به استفاده کننده میباشد.

گردآوری بندی
بهبود seo ووکامرس ممکن میباشد شغل سادگی به حیث نرسد. با این درحال حاضر بهینه سازی و seo مداوم تارنما فروشگاهی یک کدام از بی آلایش ترین رویه ها برای جلب لحاظ یوزرها و ارتقاء فروش میباشد.

درین مقاله به معرفی سیزده چاره برای seo هر چه عالی مغازه های ووکامرسی پرداختیم. این راه حل با جنبه های گوناگون seo درخصوص می‌باشند. این راهکارها به صورت خلاصه مشمول seo محتوا، بهبود ساختار وبسایت و ارتقاء سرعت آن میشوند. چنانچه که پرسشی درباره‌ی seo ووکامرس دارید، می‌توانید آن را از روش هیبت پایین با کارشناسان ما میان بگذارید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 505
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 96
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 304
  • بازدید ماه : 732
  • بازدید سال : 44748
  • بازدید کلی : 68599
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی