loading...

آموزش سئو در مشهد

بازدید : 13
شنبه 5 فروردين 1402 زمان : 15:26

در شرایطی که شما هم سرگرم به بازاریابی محتوایی هستید، یکی ابزارهای لازم تان روز‌نگار محتوایی میباشد. شاید تشکیل داد یک روز‌نگار محتوایی پاره ای خسته کننده باشد اما از مزایایی که در آینده برای حصول و کارتان خواهد داشت، نمی اقتدار گذشت. درپی این نوشته‌علمی به شما خاطر میدهیم که چطور یک روزنگار محتوایی برای خودتان مهیا کرده و در نقطه پايان با قرار دادن نمونه روز‌نگار محتوایی، ایده هایی را در اختیارتان قرار می‌دهیم.
روز‌نگار محتوایی چیست و چه کاربردی دارااست؟
تقویم محتوایی یا content calendar یک نوع طراحی برنامه برای آموزش سئو مشهد تکثیر محتوا هست. این طراحی برنامه را می‌توانید بر روی یک شیت و حتی به صورت آنلاین در یک فولدر اکسل یادداشت نمایید. یک روزنگار محتوایی اصولی شامل موارد ذیل می گردد:

تاریخ و زمان دقیق انتشار هر محتوا
کلمه ها کلیدی و عنوان هر محتوا
منابع محتوا و اهدافی که می بایست دنبال کند
نوع محتوا
مختصات نویسنده محتوا
تعداد تصاویر و کلاً محتواهای غیر متنی
لینک و پیوند سازی های داخلی و خارجی
شبکه‌های‌اجتماعی و وبلاگ ها برای انتشار محتوا
فرصت بروزرسانی محتوا آموزش سئو در مشهد
و...


روزنگار محتوایی می بایست یک‌سری روزه باشد؟
راجع به با این که روز‌نگار محتوایی برای چند روز طراحی برنامه شود، نظرهای متفاوتی وجود دارد. از آن جا که که پروسه کاری بیزنس ها دائما در اینک تغییر و تحول میباشد و مدیران هر لحظه با تمرکز به بازار شغل، رقبا و … ناچار به تغییر تحول مسیر کاری می‌شوند، نمی توانیم از یک برنامه ریزی وقتگیر استفاده کنیم.

بهترین کار این است که یک طراحی برنامه محتوایی 45 روزه داشته باشید. این گونه در نخستینِ هرماه طرح ریزی ماه آن‌گاه را ایفا می دهید. همچنین 15 روز اضافه تر برنامه دارید تا اگرکه اختلالی در کارتان به وجود آمد، نرم‌افزار های شما بهم نریزد.

روز‌نگار محتوایی

تفاوت تقویم محتوا با روز‌نگار محتوای ماه چیست؟
همانطور که توضیح دادیم روز‌نگار محتوا معلوم می کند در هر روز چه محتوایی در کدام شبکه مجازی منتشر فرمائید. یک نوع روز‌نگار دیگر به نام روزنگار محتوای ماه نیز وجود داراست. تقویم محتوای ماه همان تقویم معمولی رومیزی است که مناسبت ها در آن درج شده اند.

این روزنگار به صورت pdf در مشت بازاریابان محتوا قرار می گیرد تا از مناسبت های متفاوت اگاهی داشته باشند. بازاریابان محتوا از این شیوه می‌توانند متناسب با هر مناسبت، محتوای مربوط به آن را منتشر کنند.

آیا شغل به روز‌نگار محتوا ضروری میباشد ؟
هدف ما از نوشتن روزنگار محتوا، طرح ریزی و جاری ساختن دادن آن‌ها در حین و تاریخ مذکور است. اما خواهیم توانست در شرایطی که نیاز میباشد برنامه ای را به روز‌نگار خود اضافه کنیم یا چیزی را حذف کنیم و یا حتی به تعویق بیندازیم.

زیرا برای موفقیت در دنیای رسانه باید طبق آیتم روز و ترند آن مجال پیش برویم. باید دقت کنیم که درین روزها چه نوع محتوایی طرفدار دارااست؟ چه موضوعاتی برای مردم دیدنی تر می باشد؟ در چه آیتم ای محتواها بیشتر بازدید دارا‌هستند؟

آن گاه ماهم طبق همان آیتم ایجاد کرد محتوا کنیم تا بازدید داشته باشم. پس یادتان باشد بعضی اوقات بایستی انعطاف پذیر باشد.

چطور روز‌نگار محتوایی بسازیم؟
فعلا میخواهیم با روند ایجاد کرد روز‌نگار محتوایی آشنا شویم. به دنبال این نوشته‌ی علمی با ما یاروهمدم باشید.

1. گزینش ابزار ساخت تقویم محتوا
در بالا شما بایستی ابزاری برای نوشتن روزنگار محتوایی خود تعیین نمائید. ابزارهای متفاوتی وجود دارا‌هستند که درین کار به شما کمک می کنند.

استعمال از ابزارهای گوگل
شما می‌توانید از دو ابزار گوگل برای تشکیل داد روزنگار محتوایی به کارگیری فرمائید. او‌لین ابزار Google Sheets میباشد. این ابزار مشابه اپلیکیشن اکسل هست با این تفاوت که این ابزار قابلیت و امکان های کمتری نسبت به اکسل دارااست. از طریق Google Sheets می توانید، تقویم محتوایی خود را بنویسید و با دسته خود به اشتراک بگذارید.

ابزار آجل Google calendar است. این ابزار گوگل کارهایتان را به شما یاد‌آوری می کند.

ابزار ترلو
ترلو چیست؟ ترلو یک ابزار رئیس پروژه می‌باشد. این ابزار به شما کمک می کند تا پروژه های خود را در آن پیاده سازی نمائید. ترلو به صورت بدون پول در اختیارتان قرار گرفته و به وسیله ستون های مختلفی مثلا: در اکنون اعمال، پروژه های جان دار و صورت گرفته امور گوناگون را از یکدیگر تفکیک کرده است. همچنین شما میتوانید براساس نیاز خودتان به آن ستون نیز اضافه فرمائید. ولی توجه داشته باشید، برای استفاده از این ابزار در اکثر مواقع نیاز به فیلتر شکن دارید.

روزنگار محتوایی
ابزار تسکولو
تسکولو نسخه ایرانی مشابه ترلو هست. در صورتی‌که در پی یک ابزار فارسی و سوای فیلتر شکن می‌باشید، تسکولو گزینش نه است. این ابزار نیز به صورت رایگان در اختیارتان قرار گرفته میباشد.

ابزار اکسل
شما می توانید از برنامه اکسل برای رئیس روزنگار محتوای خود به کارگیری فرمائید. این ابزار نسبت به ابزارهای آنلاین امکان های بیشتری در اختیارتان قرار میدهد. همچنین از ظاهر گرافیکی نه نیز برخوردار است.

نمونه تقویم محتوایی
ابزار Asana
یکی‌از از سایر از ابزارهایی که به ایجاد کرد تقویم محتوایی به شما یاری می کند، آسانا می باشد. ابزار آسانا نسبت به ترلو مزیت های بیشتری داراست؛ این امکان برای شما مهیا می‌باشد تا یک قالب خالی انتخاب و به دلخواه آن را تغییر‌و تحول دهید. همچنین این ابزار به شما اجازه می‌دهد که کارها را در قالب لیست، تقویم یا کان بان ببینید.

2. حدس بخش های متفاوت برای تقویم
در‌این بخش بایستی بخش های متعدد یک روزنگار محتوایی را معین کنیم. البته نصیب هایی که در‌پی به آن اشاره میکنیم ممکن است در روز‌نگار محتوایی شما لازم نباشد. بر پایه ی روزنگار و ابزار انتخابی خودتان بخش های آن را کم یا زیاد نمایید. نصیب هایی که در ادامه می گوییم به طور پیش فرض در ابزار ترلو یا تسکولو پیاده سازی شده اند.

مشخص کردن تاریخ تکثیر محتوا
اولین ستون تقویم محتوایی خود را به تاریخ انتشار محتوا اختصاص دهید. تاریخ ها را می توانید به صورت هفتگی یا ماهانه مشخص نمائید. همچنین حواستان به روزهای تعطیل هم باشد تا ریتم نشر محتوای شما بهم نریخته و جایگزین آن روز، محتوایی را منتشر نمائید.

عنوان و آیتم هر محتوا
عنوان یک محتوا در جذب کاربر نقش بسزایی دارااست؛ به همین ادله خوب است پیش از تکثیر محتوا، برای معین کردن عنوان هر یک فرصت کافی نهاده و آن را در روزنگار خود معلوم نمایید. با این شغل تالیف کننده به صورت کامل بر محتوا احاطه خواهد داشت و میداند که چطور می بایست محتوا را پیش پیروز شود.

کلمه ها کلیدی هر محتوا
لغت ها کلیدی هر محتوا را معلوم نمائید تا نویسنده در زمان نوشتن محتوا آنها‌را بر پایه ی اصول سئو در محتوا استفاده کند. از طرفی کلمه ها کلیدی یک محتوا بیانگر مقصود محتوا میباشد که از تشکیل داد یا تکرار آن لغت ها در سایر محتواها دوری میکند.

توضیحات هر محتوا
موقتی باید برای هر محتوا جزئیات ما یحتاج را بنویسید. مثلا نکات و تیتر هایی که این محتوا نیاز دارااست را مشخص فرمائید یا مشخص و معلوم کردن یک نفر برای اجرا این کار.

مشخص کردن هدف های محتوا
بهتر است غرض خود را برای ساخت‌و‌ساز هر محتوا مشخص کنید. برای مثال مقصود هایی که برای محتواها رایج هست عبارتند از: بالا بردن مخاطبین و بازدید از وبسایت، ارتباط و تعامل با مخاطبین، معرفی برند و …

ایده و اظهار نظر
یک کدام از بخش های جدول خود را به ایده و اظهار نظر اختصاص دهید. در‌این بخش این قابلیت مهیا می‌شود تا کاربران نظریات و ایده های خود را بنویسند تا در آینده از آن ها استعمال شود.

استراتژِی محتوا داشته باشید
بخشی را به عنوان استراتژی محتوا در نظر بگیرید. در استراتژی محتوایی کل نکات مربوط به بیزنس، پرسونای مخاطبین، مقررات کاری و ... مربوط به تجارت شما درج گردیده‌است. دراین باره نوشته‌ی علمی \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" استراتژی تشکیل داد محتوا \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" را از دست ندهید.

رسانه انتشار محتوا
با استفاده از ابزار ترلو میتوانید برای هر رسانه ای یک ستون را در حیث بگیرید. مثلا ستون مربوط به اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و … سپس بخش های دیگر در تحت همین ستون قرار میگیرند.

نوع محتوای تولید شده
در هرکدام از ستون های رسانه تکثیر محتوا، محتواهای مربوط به همان را قرار می دهید. به عنوان مثال ستونی را برای قضیه seo و seo، بخشی را برای خدمات ساخت سایت، بازاریابی و ... داشته باشید. به این شکل میتوانید محتواهای تشکیل داد شده در هر کدام را مشخص و معلوم نمایید.

تقوم محتوایی چیست
KPI یا شاخص موفقیت محتوا
برای هر محتوای خود شاخص موفقیت در نظر بگیرید تا واحد سنجش موفقیت آن‌ها‌را تحقیق فرمایید. مثلا معیار بازدید استوری و معیار ارسال آن برای دیگر افراد، تعداد لایک و کامنت های دریافتی پست ها، بازخوردهای صفحات وب سایت و …

شرایط محتوا
معین نمایید هر محتوا در چه وضعیتی میباشد. در اکنون ایجاد کرد، منتشر شده و یا در هم اکنون بازبینی می‌باشد.

3. معلوم کردن وظایف
پس از این که ابزار روزنگار محتوایی و بخش های مختلف آن معلوم شد، وهله به معین کردن وظایف هر شخص در مجموعه می باشد. ممکن میباشد صرفا یک نفر درگیر به ساخت محتوا باشد. در هرصورت نکاتی شما می بایست کسانی را برای اجرا وظایف تحت معلوم نمایید:

مشخص کردن فردی برای رئیس محتوا و روزنگار
یک نفر به عنوان مدیریت دسته باید وظیفه معلوم کردن مسئله محتواها، بروزرسانی تقویم محتوایی و مطالعه بر افراد دسته تشکیل داد محتوا را داشته باشد.

معلوم کردن افراد مولف
برای تنظیم محتواهای کسب و کارتان به یک یا یکسری نفر نیاز دارید. گونه های متعدد محتوا صوتی، تصویری، ویدیویی و متنی وجود دارد؛ هر یک از اعضای دسته درگیر به تهیه یک یا چند نوع از این محتوا ها هستند. در روزنگار خود ستونی را برای نام نویسنده یا آفریننده محتوا معلوم کنید تا هر فرد دقیق وظایف خود را بداند. بهتر هست برای هرکدام ای از ساخت محتوا، فرد کارشناس آن را انتخاب نمائید.

معلوم کردن فردی برای منتشر کردن محتوا
بعداز تهیه محتوا می بایست معین کنید این محتوا برای تجارت خودتان می‌باشد یا برای دیگر افراد تهیه و تنظیم گردیده‌است و می بایست محتوا را به دستشان برسانید. دقت داشته باشید، ترلو این قابلیت را مهیا کرده تا محتوا ها را به دست منتشر کنندگان برسانید. همچنین قابلیت و امکان ارسال محتواها به وسیله تلگرام نیز قابلیت و امکان پذیر می باشد. شما باید شخصی را برای این فعالیت مشخص و معلوم کنید؛ این فرد بایستی تسلط کامل در وارد کردن محتوا در سایت شما را داشته باشد.

نمونه روز‌نگار محتوایی
در ادامه ما برای شما نمونه روزنگار محتوایی در اکسل را مهیا کرده ایم. شما می توانید با دانلود اکسل روزنگار محتوایی و ایده آماده ساختن از این نمونه تقویم ساخت محتوا، برای تشکیل داد محتوای وب لاگ یا شبکه های عمومی خود یک تقویم محتوایی مشابه را بسازید. شما میتوانید از این روزنگار محتوایی به عنوان نمونه روز‌نگار محتوایی اینستاگرام، نیز استفاده نمایید. برای دانلود روزنگار محتوایی بر روی لینک و پیوند زیر کلیک نمائید.

در شرایطی که شما هم سرگرم به بازاریابی محتوایی هستید، یکی ابزارهای لازم تان روز‌نگار محتوایی میباشد. شاید تشکیل داد یک روز‌نگار محتوایی پاره ای خسته کننده باشد اما از مزایایی که در آینده برای حصول و کارتان خواهد داشت، نمی اقتدار گذشت. درپی این نوشته‌علمی به شما خاطر میدهیم که چطور یک روزنگار محتوایی برای خودتان مهیا کرده و در نقطه پايان با قرار دادن نمونه روز‌نگار محتوایی، ایده هایی را در اختیارتان قرار می‌دهیم.
روز‌نگار محتوایی چیست و چه کاربردی دارااست؟
تقویم محتوایی یا content calendar یک نوع طراحی برنامه برای آموزش سئو مشهد تکثیر محتوا هست. این طراحی برنامه را می‌توانید بر روی یک شیت و حتی به صورت آنلاین در یک فولدر اکسل یادداشت نمایید. یک روزنگار محتوایی اصولی شامل موارد ذیل می گردد:

تاریخ و زمان دقیق انتشار هر محتوا
کلمه ها کلیدی و عنوان هر محتوا
منابع محتوا و اهدافی که می بایست دنبال کند
نوع محتوا
مختصات نویسنده محتوا
تعداد تصاویر و کلاً محتواهای غیر متنی
لینک و پیوند سازی های داخلی و خارجی
شبکه‌های‌اجتماعی و وبلاگ ها برای انتشار محتوا
فرصت بروزرسانی محتوا آموزش سئو در مشهد
و...


روزنگار محتوایی می بایست یک‌سری روزه باشد؟
راجع به با این که روز‌نگار محتوایی برای چند روز طراحی برنامه شود، نظرهای متفاوتی وجود دارد. از آن جا که که پروسه کاری بیزنس ها دائما در اینک تغییر و تحول میباشد و مدیران هر لحظه با تمرکز به بازار شغل، رقبا و … ناچار به تغییر تحول مسیر کاری می‌شوند، نمی توانیم از یک برنامه ریزی وقتگیر استفاده کنیم.

بهترین کار این است که یک طراحی برنامه محتوایی 45 روزه داشته باشید. این گونه در نخستینِ هرماه طرح ریزی ماه آن‌گاه را ایفا می دهید. همچنین 15 روز اضافه تر برنامه دارید تا اگرکه اختلالی در کارتان به وجود آمد، نرم‌افزار های شما بهم نریزد.

روز‌نگار محتوایی

تفاوت تقویم محتوا با روز‌نگار محتوای ماه چیست؟
همانطور که توضیح دادیم روز‌نگار محتوا معلوم می کند در هر روز چه محتوایی در کدام شبکه مجازی منتشر فرمائید. یک نوع روز‌نگار دیگر به نام روزنگار محتوای ماه نیز وجود داراست. تقویم محتوای ماه همان تقویم معمولی رومیزی است که مناسبت ها در آن درج شده اند.

این روزنگار به صورت pdf در مشت بازاریابان محتوا قرار می گیرد تا از مناسبت های متفاوت اگاهی داشته باشند. بازاریابان محتوا از این شیوه می‌توانند متناسب با هر مناسبت، محتوای مربوط به آن را منتشر کنند.

آیا شغل به روز‌نگار محتوا ضروری میباشد ؟
هدف ما از نوشتن روزنگار محتوا، طرح ریزی و جاری ساختن دادن آن‌ها در حین و تاریخ مذکور است. اما خواهیم توانست در شرایطی که نیاز میباشد برنامه ای را به روز‌نگار خود اضافه کنیم یا چیزی را حذف کنیم و یا حتی به تعویق بیندازیم.

زیرا برای موفقیت در دنیای رسانه باید طبق آیتم روز و ترند آن مجال پیش برویم. باید دقت کنیم که درین روزها چه نوع محتوایی طرفدار دارااست؟ چه موضوعاتی برای مردم دیدنی تر می باشد؟ در چه آیتم ای محتواها بیشتر بازدید دارا‌هستند؟

آن گاه ماهم طبق همان آیتم ایجاد کرد محتوا کنیم تا بازدید داشته باشم. پس یادتان باشد بعضی اوقات بایستی انعطاف پذیر باشد.

چطور روز‌نگار محتوایی بسازیم؟
فعلا میخواهیم با روند ایجاد کرد روز‌نگار محتوایی آشنا شویم. به دنبال این نوشته‌ی علمی با ما یاروهمدم باشید.

1. گزینش ابزار ساخت تقویم محتوا
در بالا شما بایستی ابزاری برای نوشتن روزنگار محتوایی خود تعیین نمائید. ابزارهای متفاوتی وجود دارا‌هستند که درین کار به شما کمک می کنند.

استعمال از ابزارهای گوگل
شما می‌توانید از دو ابزار گوگل برای تشکیل داد روزنگار محتوایی به کارگیری فرمائید. او‌لین ابزار Google Sheets میباشد. این ابزار مشابه اپلیکیشن اکسل هست با این تفاوت که این ابزار قابلیت و امکان های کمتری نسبت به اکسل دارااست. از طریق Google Sheets می توانید، تقویم محتوایی خود را بنویسید و با دسته خود به اشتراک بگذارید.

ابزار آجل Google calendar است. این ابزار گوگل کارهایتان را به شما یاد‌آوری می کند.

ابزار ترلو
ترلو چیست؟ ترلو یک ابزار رئیس پروژه می‌باشد. این ابزار به شما کمک می کند تا پروژه های خود را در آن پیاده سازی نمائید. ترلو به صورت بدون پول در اختیارتان قرار گرفته و به وسیله ستون های مختلفی مثلا: در اکنون اعمال، پروژه های جان دار و صورت گرفته امور گوناگون را از یکدیگر تفکیک کرده است. همچنین شما میتوانید براساس نیاز خودتان به آن ستون نیز اضافه فرمائید. ولی توجه داشته باشید، برای استفاده از این ابزار در اکثر مواقع نیاز به فیلتر شکن دارید.

روزنگار محتوایی
ابزار تسکولو
تسکولو نسخه ایرانی مشابه ترلو هست. در صورتی‌که در پی یک ابزار فارسی و سوای فیلتر شکن می‌باشید، تسکولو گزینش نه است. این ابزار نیز به صورت رایگان در اختیارتان قرار گرفته میباشد.

ابزار اکسل
شما می توانید از برنامه اکسل برای رئیس روزنگار محتوای خود به کارگیری فرمائید. این ابزار نسبت به ابزارهای آنلاین امکان های بیشتری در اختیارتان قرار میدهد. همچنین از ظاهر گرافیکی نه نیز برخوردار است.

نمونه تقویم محتوایی
ابزار Asana
یکی‌از از سایر از ابزارهایی که به ایجاد کرد تقویم محتوایی به شما یاری می کند، آسانا می باشد. ابزار آسانا نسبت به ترلو مزیت های بیشتری داراست؛ این امکان برای شما مهیا می‌باشد تا یک قالب خالی انتخاب و به دلخواه آن را تغییر‌و تحول دهید. همچنین این ابزار به شما اجازه می‌دهد که کارها را در قالب لیست، تقویم یا کان بان ببینید.

2. حدس بخش های متفاوت برای تقویم
در‌این بخش بایستی بخش های متعدد یک روزنگار محتوایی را معین کنیم. البته نصیب هایی که در‌پی به آن اشاره میکنیم ممکن است در روز‌نگار محتوایی شما لازم نباشد. بر پایه ی روزنگار و ابزار انتخابی خودتان بخش های آن را کم یا زیاد نمایید. نصیب هایی که در ادامه می گوییم به طور پیش فرض در ابزار ترلو یا تسکولو پیاده سازی شده اند.

مشخص کردن تاریخ تکثیر محتوا
اولین ستون تقویم محتوایی خود را به تاریخ انتشار محتوا اختصاص دهید. تاریخ ها را می توانید به صورت هفتگی یا ماهانه مشخص نمائید. همچنین حواستان به روزهای تعطیل هم باشد تا ریتم نشر محتوای شما بهم نریخته و جایگزین آن روز، محتوایی را منتشر نمائید.

عنوان و آیتم هر محتوا
عنوان یک محتوا در جذب کاربر نقش بسزایی دارااست؛ به همین ادله خوب است پیش از تکثیر محتوا، برای معین کردن عنوان هر یک فرصت کافی نهاده و آن را در روزنگار خود معلوم نمایید. با این شغل تالیف کننده به صورت کامل بر محتوا احاطه خواهد داشت و میداند که چطور می بایست محتوا را پیش پیروز شود.

کلمه ها کلیدی هر محتوا
لغت ها کلیدی هر محتوا را معلوم نمائید تا نویسنده در زمان نوشتن محتوا آنها‌را بر پایه ی اصول سئو در محتوا استفاده کند. از طرفی کلمه ها کلیدی یک محتوا بیانگر مقصود محتوا میباشد که از تشکیل داد یا تکرار آن لغت ها در سایر محتواها دوری میکند.

توضیحات هر محتوا
موقتی باید برای هر محتوا جزئیات ما یحتاج را بنویسید. مثلا نکات و تیتر هایی که این محتوا نیاز دارااست را مشخص فرمائید یا مشخص و معلوم کردن یک نفر برای اجرا این کار.

مشخص کردن هدف های محتوا
بهتر است غرض خود را برای ساخت‌و‌ساز هر محتوا مشخص کنید. برای مثال مقصود هایی که برای محتواها رایج هست عبارتند از: بالا بردن مخاطبین و بازدید از وبسایت، ارتباط و تعامل با مخاطبین، معرفی برند و …

ایده و اظهار نظر
یک کدام از بخش های جدول خود را به ایده و اظهار نظر اختصاص دهید. در‌این بخش این قابلیت مهیا می‌شود تا کاربران نظریات و ایده های خود را بنویسند تا در آینده از آن ها استعمال شود.

استراتژِی محتوا داشته باشید
بخشی را به عنوان استراتژی محتوا در نظر بگیرید. در استراتژی محتوایی کل نکات مربوط به بیزنس، پرسونای مخاطبین، مقررات کاری و ... مربوط به تجارت شما درج گردیده‌است. دراین باره نوشته‌ی علمی \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" استراتژی تشکیل داد محتوا \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" را از دست ندهید.

رسانه انتشار محتوا
با استفاده از ابزار ترلو میتوانید برای هر رسانه ای یک ستون را در حیث بگیرید. مثلا ستون مربوط به اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و … سپس بخش های دیگر در تحت همین ستون قرار میگیرند.

نوع محتوای تولید شده
در هرکدام از ستون های رسانه تکثیر محتوا، محتواهای مربوط به همان را قرار می دهید. به عنوان مثال ستونی را برای قضیه seo و seo، بخشی را برای خدمات ساخت سایت، بازاریابی و ... داشته باشید. به این شکل میتوانید محتواهای تشکیل داد شده در هر کدام را مشخص و معلوم نمایید.

تقوم محتوایی چیست
KPI یا شاخص موفقیت محتوا
برای هر محتوای خود شاخص موفقیت در نظر بگیرید تا واحد سنجش موفقیت آن‌ها‌را تحقیق فرمایید. مثلا معیار بازدید استوری و معیار ارسال آن برای دیگر افراد، تعداد لایک و کامنت های دریافتی پست ها، بازخوردهای صفحات وب سایت و …

شرایط محتوا
معین نمایید هر محتوا در چه وضعیتی میباشد. در اکنون ایجاد کرد، منتشر شده و یا در هم اکنون بازبینی می‌باشد.

3. معلوم کردن وظایف
پس از این که ابزار روزنگار محتوایی و بخش های مختلف آن معلوم شد، وهله به معین کردن وظایف هر شخص در مجموعه می باشد. ممکن میباشد صرفا یک نفر درگیر به ساخت محتوا باشد. در هرصورت نکاتی شما می بایست کسانی را برای اجرا وظایف تحت معلوم نمایید:

مشخص کردن فردی برای رئیس محتوا و روزنگار
یک نفر به عنوان مدیریت دسته باید وظیفه معلوم کردن مسئله محتواها، بروزرسانی تقویم محتوایی و مطالعه بر افراد دسته تشکیل داد محتوا را داشته باشد.

معلوم کردن افراد مولف
برای تنظیم محتواهای کسب و کارتان به یک یا یکسری نفر نیاز دارید. گونه های متعدد محتوا صوتی، تصویری، ویدیویی و متنی وجود دارد؛ هر یک از اعضای دسته درگیر به تهیه یک یا چند نوع از این محتوا ها هستند. در روزنگار خود ستونی را برای نام نویسنده یا آفریننده محتوا معلوم کنید تا هر فرد دقیق وظایف خود را بداند. بهتر هست برای هرکدام ای از ساخت محتوا، فرد کارشناس آن را انتخاب نمائید.

معلوم کردن فردی برای منتشر کردن محتوا
بعداز تهیه محتوا می بایست معین کنید این محتوا برای تجارت خودتان می‌باشد یا برای دیگر افراد تهیه و تنظیم گردیده‌است و می بایست محتوا را به دستشان برسانید. دقت داشته باشید، ترلو این قابلیت را مهیا کرده تا محتوا ها را به دست منتشر کنندگان برسانید. همچنین قابلیت و امکان ارسال محتواها به وسیله تلگرام نیز قابلیت و امکان پذیر می باشد. شما باید شخصی را برای این فعالیت مشخص و معلوم کنید؛ این فرد بایستی تسلط کامل در وارد کردن محتوا در سایت شما را داشته باشد.

نمونه روز‌نگار محتوایی
در ادامه ما برای شما نمونه روزنگار محتوایی در اکسل را مهیا کرده ایم. شما می توانید با دانلود اکسل روزنگار محتوایی و ایده آماده ساختن از این نمونه تقویم ساخت محتوا، برای تشکیل داد محتوای وب لاگ یا شبکه های عمومی خود یک تقویم محتوایی مشابه را بسازید. شما میتوانید از این روزنگار محتوایی به عنوان نمونه روز‌نگار محتوایی اینستاگرام، نیز استفاده نمایید. برای دانلود روزنگار محتوایی بر روی لینک و پیوند زیر کلیک نمائید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 477
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 20
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 33
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 274
  • بازدید سال : 43332
  • بازدید کلی : 67183
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی