loading...

آموزش سئو در مشهد

بازدید : 8
پنجشنبه 10 فروردين 1402 زمان : 10:29

seo فروشگاه اینترنتی وردپرسی

ساخت وب سایت یا فروشگاه اینترنتی با یاری وردپرس، یکی از معمولی ترین شیوه ها برای ورود به کسب و کارهای اینترنت میباشد. اما آیا هر وبسایت وردپرسی قادر است به خیر در گوگل رتبه بگیرد؟ خیر، وقتی یک سایت یا فروشگاه اینترنتی در گوگل رده نه پیدا می کند که استارت اصول بهینه سازی روی آن رعایت شده باشد. ما درین نوشته‌علمی راهنمای seo فروشگاه اینترنتی وردپرسی را ارائه کرده ایم و در پی نیز بهترین افزونه seo برای وردپرس را به شما معرفی میکنیم.

آیا ممکن است تولیدات آموزش سئو مشهد دکان وردپرسی را بهینه سازی کرد؟
یکی از سوال های پر تکرار کسانی که قصد ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس را را دارند، این میباشد که آیا ووکامرس با seo سازگار میباشد یا نه؟

در پاسخ بایستی بگوییم ووکامرس به نه با seo سازگار هست، اما seo فروشگاه اینترنتی تنها به سیستم مدیریت محتوای آن بستگی ندارد و رعایت دست اندرکاران بسیاری در آن اثر گذار می‌باشد که در پی تفصیل خواهیم بخشید. افزونه هایی که برای سئو و seo وردپرس گزینه به کارگیری قرار می گیرد، صرفا پارامتر های کلی را مطالعه میکند تا عنوان کاغذ را به صدق تعیین فرمایید، توضیحات هر برگه را با تمرکز به عبارات کلیدی بنویسید و .... البته در نهایت سئو فروشگاه اینترنتی پروسه اصلی تری دارد.
روند بهینه سازی فروشگاه اینترنتی. رقبا آموزش سئو در مشهد را مطالعه نمایید
پیش از استارت به بهینه سازی تولیدها در وردپرس، بهتر هست که در آن حوزه به صورت کامل مطالعه کرده و روش شغل رقیبانتان را نیز تحقیق کنید. با بازرسی و رسیدگی رقبا در حوزه کاری خود، این قابلیت و امکان آماده میگردد تا بتوانید با روءیت کرد بازتری کارتان را آغاز کنید. مطالعه رقبا به شما می کند تا نقاط ضعف و اقتدار آن‌ها‌را شناسایی کرده و از آن ها به نفع خودتان به کارگیری فرمائید.
در نوشته ی علمی \\\\\\\\\\\\" مطالعه وبسایت رقیب \\\\\\\\\\\\" این مورد را بی نقص به شما خیال داده ایم.
2. درباره لغت ها کلیدی مرتبط با فروشگاهتان بازرسی کنید
مغازه های اینترنتی در حوزه های مختلفی شغل می کنند، به این ترتیب شما بایستی با دقت به فرآورده و خدماتی که ارائه می دهید، لغات کلیدی مرتبط را پیدا کنید. فرض نمایید در قضیه فروش محصولات دیجیتال شغل میکنید. شما می بایست بدانید که مردم برای یافت کردن هر نوعی از محصولات دیجیتال، دقیقا چه عبارتی را بیشتر جستجو می کنند. آنگاه با دقت به نتایجی که به دست آوردید، از آن عبارات در عنوان صفحه و همچنین توضیحات جنس و ... به صدق استفاده کنید.

برای پیدا کردن کلمات کلیدی ابزارهای مختلفی وجود دارااست که می توان بهترین آن ها عبارتند از :

KWFinder
Ahrefs
SEMrush
اکانت رایگان هرمورد از ابزار های فوق، محدودیت هایی در اعلام کلمات کلیدی داراست و چنانچه بخواهید به طور حرفه‌ای تری بهینه سازی نمائید، باید اکانت تجاری آن را خریداری فرمائید. همچنین شما می توانید تمرکز کلمات کلیدی مغازه های اینترنتی بزرگی مانند دیجی کالا یا آمازون را رسیدگی فرمائید و با تمرکز به همت آن‌ها، شما نیز اقدام کنید.

یافت کردن کلمات کلیدی هر محتوا و صفحه ای از سایت، نیاز به یادگرفتن های کاملی داراست که در محتوا \\\\\\\\\\\\" چگونه بهترین کلمات کلیدی نوشته ی علمی را پیدا کنیم؟ \\\\\\\\\\\\" قبلا به صورت بدون نقص و مرحله به مرحله به شما یادگرفتن داده ایم.

3. تنظیمات اول سئو سایت و افزونه سئو را اجرا دهید
زمانی که تارنما خود را راه اندازی کردید، مورد نیاز میباشد که یکی‌از افزونه های seo را نصب فرمائید. این افزونه ها با دقت به نیاز شما تنظیماتی دارا هستند که می بایست آنان‌را با دقت جاری ساختن دهید. همچنین مورد نیاز است که نقشه تارنما خود را به گوگل معرفی نمایید. نقشه وب سایت در واقع لیستی از آدرس های تمام صفحات فروشگاه اینترنتی شما میباشد که می بایست به گوگل معرفی شود تا گوگل سریع تر و عالی آن‌ها‌را خزش کند.

در شرایطی‌که با نقشه وبسایت و طریق معرفی آن به کنسول گوگل آشنایی ندارید، در محتوا \\\\\\\\\\\\" معرفی نقشه تارنما به گوگل \\\\\\\\\\\\" به صورت ساده به شما خیال و خاطر داده ایم که چطور نقشه سایت خود را مهیا کنید و در نهایت آن را در دست گوگل قرار دهید.

4. عنوان و توضیحات متای هر مال را دیدنی بنویسید
عنوان یک جنس اولین چیزی می باشد که می تواند کاربران را به سایت شما جذب کند. شما بایستی بدانید که کاربران اینترنت، هر کالا را با چه عبارتی بیشتر جستجو می کنند، آن‌گاه بایستی آن عبارت را در عنوان خود استعمال فرمائید.

دومی موردی که بایستی به آن توجه ویژه ای داشته باشید، توضیحات متای هر محصول است. پیش از آنکه سایتی را در حاصل گوگل باز فرمائید، توضیحات کوتاهی در حدود 2 خط را میتوانید ملاحظه کنید. در اصل با تمرکز به این توضیح و پیش گویی عنوان کاغذ، تصمیم می‌گیرید که روی وب سایت کلیک نمائید یا خیر. نصیب توضیحات متای هر ورقه آنقدر عنایت دارد که افزونه هایی مثل یواست یا رنک مث، امتیازی را برای آن در لحاظ گرفته اند. هر چه توضیحات متای شما عالی نوشته خواهد شد نرخ کلیک یا همان CTR در گوگل، برای ورقه محصول شما بالاتر میرود.

توصیه می کنیم نوشته ی علمی \\\\\\\\\\\\" روش نوشتن توضیحات متا \\\\\\\\\\\\" را به طبع تحقیق فرمائید. همچنین در حالتی که اطلاعات کاملی درمورد نرخ کلیک ندارید، نوشته‌علمی \\\\\\\\\\\\" نرخ کلیک چیست؟ \\\\\\\\\\\\" را تفحص کنید.

ولی توضیحات متا بایستی دو ویژگی داشته باشد :

حتما یکبار کلمه کلیدی اساسی کالا و عنوان کاغذ در آن استفاده شده باشد.
به نحوی جالب نوشته گردد که کاربران با دیدن آن برای بازدید از ورقه شما ترغیب شوند.
در پایین می توانید نمونه ای از نوشتن توضیحات متا متاع را در وردپرس به امداد افزونه بهینه سازی ببینید:

سئو فروشگاه اینترنتی وردپرسی

5. آدرس کاغذ مال یا url آن را با صرفه گزینش کنید
پس از آنکه عنوان مناسبی برای هر صفحه تعیین کردید، بایستی URL آن را نیز بر پایه ی اصول بهینه سازی گزینش نمایید. شما می توانید آدرس کاغذ را به صورت فارسی یا انگلیسی بنویسید.

برای اینکه بدانید کدام نوع از URL بهتر می باشد، توصیه می‌کنیم که محتوا \\\\\\\\\\\\"کدام URL برای seo خوب میباشد؟ فارسی یا انگلیسی؟ \\\\\\\\\\\\" را قطعا پژوهش فرمائید.

در وردپرس آدرس برگه در بخش پیوند یکتا قرار می گیرد و توصیه ما با تجربه 15 ساله در حوزه وب آدرس انگلیسی به جای فارسی هست.

seo وب سایت فروشگاهی
6. توضیحات هر جنس را با توجه به اصول بهینه سازی بنویسید
کمی قبل تر به شما گفتیم که باید لغات کلیدی مرتبط با کارتان را پیدا فرمایید و آنان را در سایت خود با چگالی مناسب به شغل ببرید. در واقع شما بایستی با کمک لغت ها کلیدی هر متاع، توضیحاتی را برای آن بنویسید.

در دکان های وردپرسی دو بخش برای توضیحات هر محصول وجود داراست :

توضیحات کوتاه : در اصل می بایست به صورت موردی و کوتاه نوشته خواهد شد، تا کاربران بتوانند با قرائت این توضیحات کوتاه، اطلاعات کاملی از کالا به دست بیاورند. مثلا در صورتی فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی دارید، می بایست مختصات اساسی فنی و اول هر کالا را در این نصیب بنویسید.

توضیحات زمانبر : این بخش دربرگیرنده توضیحات بدون نقص تری از جنس است که به عیب گیری و رسیدگی و توضیح راجع‌به کلیه امکانات محصول خود می‌پردازید. هر چیزی که ما یحتاج هست استفاده کننده در زمینه‌ی فرآورده شما بداند و دغدغه های ذهنی آن را برطرف کند بایستی در این بخش به صورت معمولی و روان نوشته شود. همچنین میتوایند بخشی از این بخش را با یادگرفتن استفاده از کالا مورد نظر یا کاربرد های گوناگون آن تکمیل فرمائید. یه نکته مهم اینکه در نصیب توضیحات هر فرآورده عملکرد کنید لغات کلیدی مترادفی که گوگل پیشنهاد می دهد را نیز به کارگیری فرمایید. لغات کلیدی مترادف، در واقع آن گروه از کلماتی هستند که به کلمه و واژه کلیدی مقصود شما بسیار نزدیک اند. مثلا در صورتی می‌خواهید در زمینه‌ی فرآورده \\\\\\\\\\\\"زودپز\\\\\\\\\\\\" توضیحاتی بنویسید، می بایست از کلماتی مکمل مانند \\\\\\\\\\\\"زودپز 4 لیتری\\\\\\\\\\\\" یا \\\\\\\\\\\\"آرام پز\\\\\\\\\\\\" نیز استعمال نمایید.

توضیحات محصول ها را به گونه ای بنویسید که دست کم یک بار واژه کلیدی در آن به شغل برود و کاربران فروشگاه اینترنتی شما با تلاوت آن بتوانند آحاد اطلاعات ما یحتاج در مورد آن کالا را به دست بیاورند.

7. تصاویر تولیدها را seo نمائید
برای با صرفه کردن تصاویر بایستی به 4 نکته دقت کنید:

نام فایل هر تصویر را با دقت به ورقه فرآورده تعیین نمایید. نام فولدر قادر است فارسی یا انگلیسی باشد، ولی باید به طبع عبارات کلیدی متاع در نام آن استفاده شود.
حجم تصاویری که به کارگیری می‌کنید را تفحص فرمائید. هنگامی که حجم تصاویر یک شیت زیاد باشد، سرعت بار گذاری وبسایت به شدت کم میگردد و کاربر را خسته می کند. برای این کار شما می‌توانید از افزونه های بهینه سازی تصاویر استعمال فرمایید که بهترین آن ها را در محتوا \\\\\\\\\\\\" بهترین افزونه های بهینه سازی تصاویر \\\\\\\\\\\\" معرفی کرده ایم.
تگ Alt یا متن جایگزین تصاویر را به درستی انتخاب فرمایید. در واقع تگ Alt هر تصویر، گویای آیتم آن عکس برای موتورهای جستجو است. بدین ترتیب می بایست با دقت به کلمات کلیدی هر محصول برای تصاویر آن تگ alt قرار دهید.
تصویر کالا را پر‌نور و کیفیت خوب قرار دهید. از زوایای متعدد جنس عکس بگذارید. این مفاد تجربه کاربری بهتری را برای کاربران شما به وجود میاورد و بصورت غیر مستقیم در seo فروشگاه اینترنتی مفید میباشد.
تگ Alt تصاویر
8. برای محصولات خود تیم بندی و برچسب ایجاد کرد نمائید
در واقع دسته بندی اصولی و درست تولیدات، این قابلیت را به مشتری ها می دهد تا شل تر جنس خود را پیدا کنند. شما بایستی استارت برای هر فرآورده تیم بندی ساخت نمایید. از جمله در صورتیکه در حوزه پوشاک شغل دارید، می بایست دسته بندی هایی به صورت جامه زنانه، لباس مردانه و … داشته باشید. نام هر گروه را با تمرکز به عبارات کلیدی مرتبط با آن محصول ها انتخاب فرمائید. در نهایت باید با تمرکز به نوع هر مال، آن را در مجموعه مرتبط خودش قرار دهید. این فعالیت ضمن اینکه، خرید را برای کاربران سایت سهل و آسان می کند، سبب میشود که در گوگل هم رتبه بهتری بگیرید.

یک کدام از‌از سایر از مواردی که به کاربران مغازه شما امداد می کند تا محصولات خود را وا رفته تر پیدا کنند، برچسب های محصول ها میباشد. در واقع برچسب ها یا تگ ها، جزئیات بیشتری از یک متاع را گستردن می‌دهند. برای مثال در‌صورتی‌که تیم بندی با عنوان لباس ورزشی مردانه دارید، می‌توانید از برچسب \\\\\\\\\\\\" تیشرت ورزشی نایک \\\\\\\\\\\\" به کارگیری نمائید. این برچسب جزئیات بیشتری از این مجموعه را به کاربر می‌گوید. اما در به کارگیری از برچسب ها نباید زیاده روی فرمائید، چرا‌که در طول بر دوران ممکن است برای شما مشکلاتی از قبیل کندی سرعت وب سایت و یا صفحات زامبی ایجاد کرد کند. همچنین دقت داشته باشید که برچسب های هر تیم بندی، می بایست با سایر دسته ها گوناگون باشد.

9. صفحه های مجموعه بندی ها را با صرفه کنید
هر تیم ای که تشکیل داد می کنید، در واقع برگه ای نیز برای آن ساخته می شود که می بایست بر طبق اصول seo، آن را تکمیل نمایید. استارت می بایست برای دسته بندی ساخت و ساز شده نام و آدرسی را انتخاب فرمائید. در اصل می بایست آدرس هر دسته بندی، کوتاه ترین و بزرگترین واژه کلیدی مرتبط با آن باشد و عنوان فارسی هر دسته باید لغات کلیدی چندین سیلابی (پیشنهادات گوگل) باشد. همچنین هر گروه بندی باید توضیحات متای مخصوص خود را داشته باشد تا بتواند کاربران را برای خرید ترغیب کند. فراموش نکنید که این توضیحات نیز می بایست دستکم دارای یک واژه کلیدی مرتبط باشد.

مراحل بهینه سازی فروشگاه اینترنتی وردپرسی
10. وب لاگ داشته باشید
قسمت وبلاگ آنقدر در seo یک وب سایت نقش موثری دارد که خوب هست پس کشف کردن کلمات کلیدی مرتبط با کارتان، برای ساخت محتوا بلاگ نیز برنامه ریزی نمائید. دکان های اینترنتی عموما به جز بخش توضیحات محصول، محتوای اثر گذار دیگری ندارند. از این رو مایحتاج میباشد برای جذب کاربران بیشتر و همچنین جلب لحاظ گوگل، اقدام به ایجاد کرد محتوا کنند. اکنون آیتم هر محتوا می تواند متناسب با نوع کارتان متعدد باشد. از جمله در شرایطی که در حوزه فروش اسباب آرایشی و بهداشتی کار میکنید، میتوانید یادگرفتن های متعدد مراقبت پوست را در وبلاگ خود قرار دهید. تولید محتوای جذاب، مفید و seo شده، می‌تواند رتبه فروشگاه شما‌را درتوان چشم گیری بهبود ببخشد. شما میتوانید نکات اساسی و کاربردی را برای ساخت و ساز محتوای فروشگاه اینترنتی خود در محتوا \\\\\\\\\\\\" ساخت محتوای وب سایت فروشگاهی \\\\\\\\\\\\" تحقیق نمائید.

11. برای صفحه ها تولیدات خود از اسکیما استعمال فرمائید
اسکیما یا داده های تشکیل داد یافته، داده هایی میباشند که به گوگل امداد می کند تا صفحه ها شمارا خوب ادراک کند. مثل زمانی که در گوگل محصولی را جستجو می کنید و یک مال بین سایر نتایج ستاره دار نشان داده میشود. اسکیما به طور بی واسطه تاثیری در seo تارنما شما ندارد، ولی سبب میگردد که وبسایت شما بیشتر به چشم کاربر بیاید. وقتی که کاربران وبسایت شما را بیشتر کلیک کنند، نرخ CTR شیت شما بالا میرود و گوگل نیز مرتبه بهتری به‌این وبسایت میدهد.

افزونه ای که برای سئو نصب میکنید، این امکان را برای شما آماده می کند که برای هر شیت اسکیما مجزا قرار دهید. البته افزونه دیگری نیز وجود دارد که مختص این فعالیت هست، در محتوا \\\\\\\\\\\\" اسکیما چیست؟ \\\\\\\\\\\\" توضیحات بی نقص تری در این باره داده ایم و به دنبال افزونه مخصوص برای اسکیما را نیز معرفی کرده ایم.

اسکیما در وردپرس

12. بردکرامب ها را اضافه نمائید
بردکرامب یکی از امکانات وب سایت هست که در واقع منجر بهبود تجارب کاربری میگردد و این قابلیت را به کاربران سایت می‌دهد تا مکان فعلی خود را در وبسایت پیگیری کنند. خلال این بردکرامب Breadcrumbs می تواند بر بهینه سازی تارنما نیز تاثیر بگذارد. بردکرامب این قابلیت و امکان را به ربات های گوگل می‌دهد تا در حین خزش صفحه های تارنما شما، آنان را خوب شعور کنند. وب سایت های تشکیل‌شده با وردپرس و دکان های ووکامرس، به صورت اتومات بردکرامب ساخت‌و‌ساز می کنند؛ اما شما می‌توانید آنان‌را مدیر کرده و متناسب با نیازتان آن را تهیه و تنظیم فرمائید.

افزونه هایی که برای سئو وبسایت وردپرسی استعمال می‌شوند مثل یواست، به صورت خودکار بردکرامب هر برگه را تنظیم می کنند. برای تهیه و تنظیم بردکرامب با امداد افزونه یواست، شروع به نصیب \\\\\\\\\\\\"بهینه سازی\\\\\\\\\\\\" رفته و از نصیب \\\\\\\\\\\\"جستجوی ظاهر\\\\\\\\\\\\" > \\\\\\\\\\\\"موفقیت کرامب\\\\\\\\\\\\" را تعیین نمایید.

13. از تگ کنونیکال استعمال فرمایید
اصولا فروشگاه های اینترنتی محتواهای تکراری زیادی دارند. محتواهای تکراری می‌توانند تاثیر بدی روی بهینه سازی سایت شما بگذارند و دارایی خزش شمارا بیهوده از در بین پیروزشود. به همین برهان شما بایستی در حین های مناسب از تگ کنونیکال به کار گیری فرمایید. هنگامی که شما یکسری کاغذ در فروشگاه خود دارید و این صفحه ها از نظر محتوایی به هم نزدیک می باشند، این تگ به گوگل می فهماند که کدام یک از صفحه های شما، کاغذ محتوا اصلی میباشد و دارای اهمیت بیشتری هست.

در شرایطی که از افزونه yoast یا رنک مث به کارگیری میکنید، به طور اتومات این تگ روی صفحه های مهم شما قرار می گیرد، البته مواظب باشید که در طول نصب این افزونه، این قابلیت و امکان را غیر فعال نکنید.

seo فروشگاه اینترنتی وردپرسی

ساخت وب سایت یا فروشگاه اینترنتی با یاری وردپرس، یکی از معمولی ترین شیوه ها برای ورود به کسب و کارهای اینترنت میباشد. اما آیا هر وبسایت وردپرسی قادر است به خیر در گوگل رتبه بگیرد؟ خیر، وقتی یک سایت یا فروشگاه اینترنتی در گوگل رده نه پیدا می کند که استارت اصول بهینه سازی روی آن رعایت شده باشد. ما درین نوشته‌علمی راهنمای seo فروشگاه اینترنتی وردپرسی را ارائه کرده ایم و در پی نیز بهترین افزونه seo برای وردپرس را به شما معرفی میکنیم.

آیا ممکن است تولیدات آموزش سئو مشهد دکان وردپرسی را بهینه سازی کرد؟
یکی از سوال های پر تکرار کسانی که قصد ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس را را دارند، این میباشد که آیا ووکامرس با seo سازگار میباشد یا نه؟

در پاسخ بایستی بگوییم ووکامرس به نه با seo سازگار هست، اما seo فروشگاه اینترنتی تنها به سیستم مدیریت محتوای آن بستگی ندارد و رعایت دست اندرکاران بسیاری در آن اثر گذار می‌باشد که در پی تفصیل خواهیم بخشید. افزونه هایی که برای سئو و seo وردپرس گزینه به کارگیری قرار می گیرد، صرفا پارامتر های کلی را مطالعه میکند تا عنوان کاغذ را به صدق تعیین فرمایید، توضیحات هر برگه را با تمرکز به عبارات کلیدی بنویسید و .... البته در نهایت سئو فروشگاه اینترنتی پروسه اصلی تری دارد.
روند بهینه سازی فروشگاه اینترنتی. رقبا آموزش سئو در مشهد را مطالعه نمایید
پیش از استارت به بهینه سازی تولیدها در وردپرس، بهتر هست که در آن حوزه به صورت کامل مطالعه کرده و روش شغل رقیبانتان را نیز تحقیق کنید. با بازرسی و رسیدگی رقبا در حوزه کاری خود، این قابلیت و امکان آماده میگردد تا بتوانید با روءیت کرد بازتری کارتان را آغاز کنید. مطالعه رقبا به شما می کند تا نقاط ضعف و اقتدار آن‌ها‌را شناسایی کرده و از آن ها به نفع خودتان به کارگیری فرمائید.
در نوشته ی علمی \\\\\\\\\\\\" مطالعه وبسایت رقیب \\\\\\\\\\\\" این مورد را بی نقص به شما خیال داده ایم.
2. درباره لغت ها کلیدی مرتبط با فروشگاهتان بازرسی کنید
مغازه های اینترنتی در حوزه های مختلفی شغل می کنند، به این ترتیب شما بایستی با دقت به فرآورده و خدماتی که ارائه می دهید، لغات کلیدی مرتبط را پیدا کنید. فرض نمایید در قضیه فروش محصولات دیجیتال شغل میکنید. شما می بایست بدانید که مردم برای یافت کردن هر نوعی از محصولات دیجیتال، دقیقا چه عبارتی را بیشتر جستجو می کنند. آنگاه با دقت به نتایجی که به دست آوردید، از آن عبارات در عنوان صفحه و همچنین توضیحات جنس و ... به صدق استفاده کنید.

برای پیدا کردن کلمات کلیدی ابزارهای مختلفی وجود دارااست که می توان بهترین آن ها عبارتند از :

KWFinder
Ahrefs
SEMrush
اکانت رایگان هرمورد از ابزار های فوق، محدودیت هایی در اعلام کلمات کلیدی داراست و چنانچه بخواهید به طور حرفه‌ای تری بهینه سازی نمائید، باید اکانت تجاری آن را خریداری فرمائید. همچنین شما می توانید تمرکز کلمات کلیدی مغازه های اینترنتی بزرگی مانند دیجی کالا یا آمازون را رسیدگی فرمائید و با تمرکز به همت آن‌ها، شما نیز اقدام کنید.

یافت کردن کلمات کلیدی هر محتوا و صفحه ای از سایت، نیاز به یادگرفتن های کاملی داراست که در محتوا \\\\\\\\\\\\" چگونه بهترین کلمات کلیدی نوشته ی علمی را پیدا کنیم؟ \\\\\\\\\\\\" قبلا به صورت بدون نقص و مرحله به مرحله به شما یادگرفتن داده ایم.

3. تنظیمات اول سئو سایت و افزونه سئو را اجرا دهید
زمانی که تارنما خود را راه اندازی کردید، مورد نیاز میباشد که یکی‌از افزونه های seo را نصب فرمائید. این افزونه ها با دقت به نیاز شما تنظیماتی دارا هستند که می بایست آنان‌را با دقت جاری ساختن دهید. همچنین مورد نیاز است که نقشه تارنما خود را به گوگل معرفی نمایید. نقشه وب سایت در واقع لیستی از آدرس های تمام صفحات فروشگاه اینترنتی شما میباشد که می بایست به گوگل معرفی شود تا گوگل سریع تر و عالی آن‌ها‌را خزش کند.

در شرایطی‌که با نقشه وبسایت و طریق معرفی آن به کنسول گوگل آشنایی ندارید، در محتوا \\\\\\\\\\\\" معرفی نقشه تارنما به گوگل \\\\\\\\\\\\" به صورت ساده به شما خیال و خاطر داده ایم که چطور نقشه سایت خود را مهیا کنید و در نهایت آن را در دست گوگل قرار دهید.

4. عنوان و توضیحات متای هر مال را دیدنی بنویسید
عنوان یک جنس اولین چیزی می باشد که می تواند کاربران را به سایت شما جذب کند. شما بایستی بدانید که کاربران اینترنت، هر کالا را با چه عبارتی بیشتر جستجو می کنند، آن‌گاه بایستی آن عبارت را در عنوان خود استعمال فرمائید.

دومی موردی که بایستی به آن توجه ویژه ای داشته باشید، توضیحات متای هر محصول است. پیش از آنکه سایتی را در حاصل گوگل باز فرمائید، توضیحات کوتاهی در حدود 2 خط را میتوانید ملاحظه کنید. در اصل با تمرکز به این توضیح و پیش گویی عنوان کاغذ، تصمیم می‌گیرید که روی وب سایت کلیک نمائید یا خیر. نصیب توضیحات متای هر ورقه آنقدر عنایت دارد که افزونه هایی مثل یواست یا رنک مث، امتیازی را برای آن در لحاظ گرفته اند. هر چه توضیحات متای شما عالی نوشته خواهد شد نرخ کلیک یا همان CTR در گوگل، برای ورقه محصول شما بالاتر میرود.

توصیه می کنیم نوشته ی علمی \\\\\\\\\\\\" روش نوشتن توضیحات متا \\\\\\\\\\\\" را به طبع تحقیق فرمائید. همچنین در حالتی که اطلاعات کاملی درمورد نرخ کلیک ندارید، نوشته‌علمی \\\\\\\\\\\\" نرخ کلیک چیست؟ \\\\\\\\\\\\" را تفحص کنید.

ولی توضیحات متا بایستی دو ویژگی داشته باشد :

حتما یکبار کلمه کلیدی اساسی کالا و عنوان کاغذ در آن استفاده شده باشد.
به نحوی جالب نوشته گردد که کاربران با دیدن آن برای بازدید از ورقه شما ترغیب شوند.
در پایین می توانید نمونه ای از نوشتن توضیحات متا متاع را در وردپرس به امداد افزونه بهینه سازی ببینید:

سئو فروشگاه اینترنتی وردپرسی

5. آدرس کاغذ مال یا url آن را با صرفه گزینش کنید
پس از آنکه عنوان مناسبی برای هر صفحه تعیین کردید، بایستی URL آن را نیز بر پایه ی اصول بهینه سازی گزینش نمایید. شما می توانید آدرس کاغذ را به صورت فارسی یا انگلیسی بنویسید.

برای اینکه بدانید کدام نوع از URL بهتر می باشد، توصیه می‌کنیم که محتوا \\\\\\\\\\\\"کدام URL برای seo خوب میباشد؟ فارسی یا انگلیسی؟ \\\\\\\\\\\\" را قطعا پژوهش فرمائید.

در وردپرس آدرس برگه در بخش پیوند یکتا قرار می گیرد و توصیه ما با تجربه 15 ساله در حوزه وب آدرس انگلیسی به جای فارسی هست.

seo وب سایت فروشگاهی
6. توضیحات هر جنس را با توجه به اصول بهینه سازی بنویسید
کمی قبل تر به شما گفتیم که باید لغات کلیدی مرتبط با کارتان را پیدا فرمایید و آنان را در سایت خود با چگالی مناسب به شغل ببرید. در واقع شما بایستی با کمک لغت ها کلیدی هر متاع، توضیحاتی را برای آن بنویسید.

در دکان های وردپرسی دو بخش برای توضیحات هر محصول وجود داراست :

توضیحات کوتاه : در اصل می بایست به صورت موردی و کوتاه نوشته خواهد شد، تا کاربران بتوانند با قرائت این توضیحات کوتاه، اطلاعات کاملی از کالا به دست بیاورند. مثلا در صورتی فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی دارید، می بایست مختصات اساسی فنی و اول هر کالا را در این نصیب بنویسید.

توضیحات زمانبر : این بخش دربرگیرنده توضیحات بدون نقص تری از جنس است که به عیب گیری و رسیدگی و توضیح راجع‌به کلیه امکانات محصول خود می‌پردازید. هر چیزی که ما یحتاج هست استفاده کننده در زمینه‌ی فرآورده شما بداند و دغدغه های ذهنی آن را برطرف کند بایستی در این بخش به صورت معمولی و روان نوشته شود. همچنین میتوایند بخشی از این بخش را با یادگرفتن استفاده از کالا مورد نظر یا کاربرد های گوناگون آن تکمیل فرمائید. یه نکته مهم اینکه در نصیب توضیحات هر فرآورده عملکرد کنید لغات کلیدی مترادفی که گوگل پیشنهاد می دهد را نیز به کارگیری فرمایید. لغات کلیدی مترادف، در واقع آن گروه از کلماتی هستند که به کلمه و واژه کلیدی مقصود شما بسیار نزدیک اند. مثلا در صورتی می‌خواهید در زمینه‌ی فرآورده \\\\\\\\\\\\"زودپز\\\\\\\\\\\\" توضیحاتی بنویسید، می بایست از کلماتی مکمل مانند \\\\\\\\\\\\"زودپز 4 لیتری\\\\\\\\\\\\" یا \\\\\\\\\\\\"آرام پز\\\\\\\\\\\\" نیز استعمال نمایید.

توضیحات محصول ها را به گونه ای بنویسید که دست کم یک بار واژه کلیدی در آن به شغل برود و کاربران فروشگاه اینترنتی شما با تلاوت آن بتوانند آحاد اطلاعات ما یحتاج در مورد آن کالا را به دست بیاورند.

7. تصاویر تولیدها را seo نمائید
برای با صرفه کردن تصاویر بایستی به 4 نکته دقت کنید:

نام فایل هر تصویر را با دقت به ورقه فرآورده تعیین نمایید. نام فولدر قادر است فارسی یا انگلیسی باشد، ولی باید به طبع عبارات کلیدی متاع در نام آن استفاده شود.
حجم تصاویری که به کارگیری می‌کنید را تفحص فرمائید. هنگامی که حجم تصاویر یک شیت زیاد باشد، سرعت بار گذاری وبسایت به شدت کم میگردد و کاربر را خسته می کند. برای این کار شما می‌توانید از افزونه های بهینه سازی تصاویر استعمال فرمایید که بهترین آن ها را در محتوا \\\\\\\\\\\\" بهترین افزونه های بهینه سازی تصاویر \\\\\\\\\\\\" معرفی کرده ایم.
تگ Alt یا متن جایگزین تصاویر را به درستی انتخاب فرمایید. در واقع تگ Alt هر تصویر، گویای آیتم آن عکس برای موتورهای جستجو است. بدین ترتیب می بایست با دقت به کلمات کلیدی هر محصول برای تصاویر آن تگ alt قرار دهید.
تصویر کالا را پر‌نور و کیفیت خوب قرار دهید. از زوایای متعدد جنس عکس بگذارید. این مفاد تجربه کاربری بهتری را برای کاربران شما به وجود میاورد و بصورت غیر مستقیم در seo فروشگاه اینترنتی مفید میباشد.
تگ Alt تصاویر
8. برای محصولات خود تیم بندی و برچسب ایجاد کرد نمائید
در واقع دسته بندی اصولی و درست تولیدات، این قابلیت را به مشتری ها می دهد تا شل تر جنس خود را پیدا کنند. شما بایستی استارت برای هر فرآورده تیم بندی ساخت نمایید. از جمله در صورتیکه در حوزه پوشاک شغل دارید، می بایست دسته بندی هایی به صورت جامه زنانه، لباس مردانه و … داشته باشید. نام هر گروه را با تمرکز به عبارات کلیدی مرتبط با آن محصول ها انتخاب فرمائید. در نهایت باید با تمرکز به نوع هر مال، آن را در مجموعه مرتبط خودش قرار دهید. این فعالیت ضمن اینکه، خرید را برای کاربران سایت سهل و آسان می کند، سبب میشود که در گوگل هم رتبه بهتری بگیرید.

یک کدام از‌از سایر از مواردی که به کاربران مغازه شما امداد می کند تا محصولات خود را وا رفته تر پیدا کنند، برچسب های محصول ها میباشد. در واقع برچسب ها یا تگ ها، جزئیات بیشتری از یک متاع را گستردن می‌دهند. برای مثال در‌صورتی‌که تیم بندی با عنوان لباس ورزشی مردانه دارید، می‌توانید از برچسب \\\\\\\\\\\\" تیشرت ورزشی نایک \\\\\\\\\\\\" به کارگیری نمائید. این برچسب جزئیات بیشتری از این مجموعه را به کاربر می‌گوید. اما در به کارگیری از برچسب ها نباید زیاده روی فرمائید، چرا‌که در طول بر دوران ممکن است برای شما مشکلاتی از قبیل کندی سرعت وب سایت و یا صفحات زامبی ایجاد کرد کند. همچنین دقت داشته باشید که برچسب های هر تیم بندی، می بایست با سایر دسته ها گوناگون باشد.

9. صفحه های مجموعه بندی ها را با صرفه کنید
هر تیم ای که تشکیل داد می کنید، در واقع برگه ای نیز برای آن ساخته می شود که می بایست بر طبق اصول seo، آن را تکمیل نمایید. استارت می بایست برای دسته بندی ساخت و ساز شده نام و آدرسی را انتخاب فرمائید. در اصل می بایست آدرس هر دسته بندی، کوتاه ترین و بزرگترین واژه کلیدی مرتبط با آن باشد و عنوان فارسی هر دسته باید لغات کلیدی چندین سیلابی (پیشنهادات گوگل) باشد. همچنین هر گروه بندی باید توضیحات متای مخصوص خود را داشته باشد تا بتواند کاربران را برای خرید ترغیب کند. فراموش نکنید که این توضیحات نیز می بایست دستکم دارای یک واژه کلیدی مرتبط باشد.

مراحل بهینه سازی فروشگاه اینترنتی وردپرسی
10. وب لاگ داشته باشید
قسمت وبلاگ آنقدر در seo یک وب سایت نقش موثری دارد که خوب هست پس کشف کردن کلمات کلیدی مرتبط با کارتان، برای ساخت محتوا بلاگ نیز برنامه ریزی نمائید. دکان های اینترنتی عموما به جز بخش توضیحات محصول، محتوای اثر گذار دیگری ندارند. از این رو مایحتاج میباشد برای جذب کاربران بیشتر و همچنین جلب لحاظ گوگل، اقدام به ایجاد کرد محتوا کنند. اکنون آیتم هر محتوا می تواند متناسب با نوع کارتان متعدد باشد. از جمله در شرایطی که در حوزه فروش اسباب آرایشی و بهداشتی کار میکنید، میتوانید یادگرفتن های متعدد مراقبت پوست را در وبلاگ خود قرار دهید. تولید محتوای جذاب، مفید و seo شده، می‌تواند رتبه فروشگاه شما‌را درتوان چشم گیری بهبود ببخشد. شما میتوانید نکات اساسی و کاربردی را برای ساخت و ساز محتوای فروشگاه اینترنتی خود در محتوا \\\\\\\\\\\\" ساخت محتوای وب سایت فروشگاهی \\\\\\\\\\\\" تحقیق نمائید.

11. برای صفحه ها تولیدات خود از اسکیما استعمال فرمائید
اسکیما یا داده های تشکیل داد یافته، داده هایی میباشند که به گوگل امداد می کند تا صفحه ها شمارا خوب ادراک کند. مثل زمانی که در گوگل محصولی را جستجو می کنید و یک مال بین سایر نتایج ستاره دار نشان داده میشود. اسکیما به طور بی واسطه تاثیری در seo تارنما شما ندارد، ولی سبب میگردد که وبسایت شما بیشتر به چشم کاربر بیاید. وقتی که کاربران وبسایت شما را بیشتر کلیک کنند، نرخ CTR شیت شما بالا میرود و گوگل نیز مرتبه بهتری به‌این وبسایت میدهد.

افزونه ای که برای سئو نصب میکنید، این امکان را برای شما آماده می کند که برای هر شیت اسکیما مجزا قرار دهید. البته افزونه دیگری نیز وجود دارد که مختص این فعالیت هست، در محتوا \\\\\\\\\\\\" اسکیما چیست؟ \\\\\\\\\\\\" توضیحات بی نقص تری در این باره داده ایم و به دنبال افزونه مخصوص برای اسکیما را نیز معرفی کرده ایم.

اسکیما در وردپرس

12. بردکرامب ها را اضافه نمائید
بردکرامب یکی از امکانات وب سایت هست که در واقع منجر بهبود تجارب کاربری میگردد و این قابلیت را به کاربران سایت می‌دهد تا مکان فعلی خود را در وبسایت پیگیری کنند. خلال این بردکرامب Breadcrumbs می تواند بر بهینه سازی تارنما نیز تاثیر بگذارد. بردکرامب این قابلیت و امکان را به ربات های گوگل می‌دهد تا در حین خزش صفحه های تارنما شما، آنان را خوب شعور کنند. وب سایت های تشکیل‌شده با وردپرس و دکان های ووکامرس، به صورت اتومات بردکرامب ساخت‌و‌ساز می کنند؛ اما شما می‌توانید آنان‌را مدیر کرده و متناسب با نیازتان آن را تهیه و تنظیم فرمائید.

افزونه هایی که برای سئو وبسایت وردپرسی استعمال می‌شوند مثل یواست، به صورت خودکار بردکرامب هر برگه را تنظیم می کنند. برای تهیه و تنظیم بردکرامب با امداد افزونه یواست، شروع به نصیب \\\\\\\\\\\\"بهینه سازی\\\\\\\\\\\\" رفته و از نصیب \\\\\\\\\\\\"جستجوی ظاهر\\\\\\\\\\\\" > \\\\\\\\\\\\"موفقیت کرامب\\\\\\\\\\\\" را تعیین نمایید.

13. از تگ کنونیکال استعمال فرمایید
اصولا فروشگاه های اینترنتی محتواهای تکراری زیادی دارند. محتواهای تکراری می‌توانند تاثیر بدی روی بهینه سازی سایت شما بگذارند و دارایی خزش شمارا بیهوده از در بین پیروزشود. به همین برهان شما بایستی در حین های مناسب از تگ کنونیکال به کار گیری فرمایید. هنگامی که شما یکسری کاغذ در فروشگاه خود دارید و این صفحه ها از نظر محتوایی به هم نزدیک می باشند، این تگ به گوگل می فهماند که کدام یک از صفحه های شما، کاغذ محتوا اصلی میباشد و دارای اهمیت بیشتری هست.

در شرایطی که از افزونه yoast یا رنک مث به کارگیری میکنید، به طور اتومات این تگ روی صفحه های مهم شما قرار می گیرد، البته مواظب باشید که در طول نصب این افزونه، این قابلیت و امکان را غیر فعال نکنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 503
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 37
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 582
  • بازدید سال : 44598
  • بازدید کلی : 68449
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی