loading...

آموزش سئو در مشهد

بازدید : 46
دوشنبه 24 مهر 1402 زمان : 14:03


5- بروز بودن و انطباق با طریق های روز و الگوریتم های نو گوگل
seo فعالیت ماهر ضمن عمل بر روی پارامترهای بهینه سازی داخلی و offpage همواره با چک بازار و حدس الگوریتم های نو گوگل خویش را بروز می نماید و با دقت به اینکه بهینه سازی یک رقابت بین شما و همیاران تان در گوگل میباشد، با آنالیز رقبا و وضعیت بازار (درخواست ها و نیازهای یوزرها) همواره این موقعیت در آموزش سئو در مشهد هم اکنون تغییر تحول میباشد، چون:

الگوریتم های گوگل تغییر‌و تحول می نمایند
رقبای شما در حالا تغییرند
وضعیت بازار و نیازهای مشتری عوض میشود
براین اساس همواره بایستی با وضعیت فوق شناخت داشت و خویش را بروز کرد. بهینه سازی عمل عالی به طور درازمدت و مجموع وقت بر روی پروژه مشتریان خودکار می نماید و کار خویش را هنگامی که یک پروژه به فیض رسید متوقف نخواهد کرد. بهینه سازی ماهر و با اقتدار مبتنی بر عمل درازمدت و با آشنایی خصوصیت های استفاده کننده بدست میاید و شرکتی در مورد بهینه سازی برنده خواهد بود که در سکو اولیه تمرکز خویش را بر روی بهبود تارنما از نگاه seo داخلی یعنی ساختار و طراحی وب و محتوای آن قرار دهد و آن‌گاه به تفکر offpage seo و تبلیغات آموزش سئو مشهد فرنگی برای وب سایت باشد.

6- یادگیری مداوم
یکی مهم‌ترین کارهایی که به طور روزمره بایستی در نرم افزار کاری یک سئوکار باشد یادگیری مداوم بهینه سازی میباشد. به این خواسته می بایست از منابع دارای اعتبار جهت یادگیری seo استعمال شود. وبسایت های مرجعی مثل وب لاگ تارنما MOZ یا این که وب سایت backlinko و یا این که … منابع معتبری می‌باشند که هر seo کاری در جهان روزمره به آنان خصوصی می‌زند و از مقاله ها اثرگذار آنان سود می‌برد. مزیت والا این وب سایت ها این میباشد که تحلیل‌ها و رسیدگی هایی که متخصصین seo خودشان اعمال داده اند را از منتشر می نمایند. ویدئوهای یوتیوب راجع‌به seo نیز بسیار خوب و اثرگذار می باشند. یک سئوکار حرفه‌ای می بایست داده ها خویش در مورد seo را آپ دیت نگه داراست و روزمره یک الی دو ساعت در زمینه‌ی بهینه سازی تحقیق نماید. تکنیک های بهینه سازی هر روز در هم اکنون تغییر و تحول میباشند و به همین عامل، یک سئوکار مدام می بایست به جدیدترین نحوه ها و تکنیک های seo مطلع باشد.

7- طراحی تکنیک های متفاوت و پژوهش حاصل
یادگیری بهینه سازی فقط از روش پژوهش یا این که مشاهده قابلیت پذیر نخواهد بود و سئوکار بایستی شخصا نحوه های گوناگون را طراحی و تجارب نماید. تکنیک های بخش اعظمی برای بهبود بهینه سازی وب سایت وجود داراست که هر یک از تکنیک ها روی تارنما های گوناگون، نتیجه ها متعدد نشانه خواهند اعطا کرد. بدین ترتیب سئوکار می بایست تکنیک های گوناگون را روی وبسایت های گوناگون، انجام نماید و حاصل نتایج را تحقیق کند.

8- احاطه بر ابزارهای ما یحتاج در بهینه سازی
یک سئوکار حرفه‌ای می بایست بر ابزارهای رایج و پر استفاده seo اشراف داشته باشد و به کار گیری از آن‌ها‌را حافظه بگیرد و از آن‌ها در پروژه های خویش فایده غالب شود. دو ابزار بسیار موثر و پر استفاده در بهینه سازی عبارتند ا ز گوگل وبمستر تولز (google webmaster tools) و گوگل آنالیتیکس (google analytics). به صورت نمونه یک سئوکار ماهر می بایست بداند خطاهای تولید گردیده در گوگل وبمستر تولز را چه‌طور می قدرت برطرف کرد یااینکه چک خلق و خوی یوزرها تارنما از روش آنالیتیکس به چه شکل میباشد. گوگل آنالیتیکس یک ابزار تخصص دارد که هر بهینه سازی کاری میتواند از آن در جهت ارتقا مرتبه وبسایت خویش در گوگل به کار گیری نماید. خلال دو ابزار نام برده، ابزار های موءثر دیگری مثل google tag manager و google optimize و hotjar و google trend , google keyword planner و … وجود دارا‌هستند که با استعمال از این ابزارهای کاربردی می شود به شکل ماهر یک تارنما را در جهت بهبود seo محاسبه و تحقیق کرد.

9- بررسی و تحقیق رقبا
یکی‌از دیگر از کارهایی که هر بهینه سازی شغل حرفه‌ای می بایست به آن احاطه داشته باشد، نظارت و آنالیز رقبا میباشد. یک سئوکار بهتر می بایست بتواند رقبای مهم وب سایت گزینه نظرش را پیدا کرده و آنها‌را گزینه پژوهش قرار دهد. برخی ها برسی رقبا را فقط به بک پیوند های تارنما رقبا محصور می نمایند، در صورتیکه که نظارت و چک رقبا، معنی بسیار بزرگ تری داراست. به صورت نمونه، یک سئوکار بایستی بداند رقبا در چه کلمه ها کلیدی درجه بالا دارا هستند و چه اقداماتی می بایست صورت پذیرد تا در نتیجه ها کاوش به آنان رسد. برای تحقیق بک لینک و پیوند های رقبا می اقتدار از ابزارهایی مانند وبسایت ahrefs بهره برد. همینطور وب سایت moz نیز ترازو اسپم اسکور و دامین آتوریتی و پیج آتوریتی لینک و پیوند ها را معین می نماید. هر بک لینکی که اسپم اسکور پایینی داشت و آتوریتی دامین آن بالا بود و فالو هم بود به طبع بسیار موءثر میباشد.
با به کارگیری از ابزارهایی مانند similarweb تعداد ورودی های تارنما رقبا را می اقتدار پژوهش کرد. سئوکار از این طرز می‌تواند متوجه خواهد شد که ترافیک ورودی وب سایت رقبا از روش گوگل بیشتر میباشد یا این که بازدید بدون واسطه و یا این که بازدید واسطه ای. برای سئوکار ماهر اصلی میباشد که بداند ترافیک وبسایت رقبا بیشتر از روش کجا امان میگردد. به صورت نمونه، چنانچه بیشتر ترافیک رقبا از روش گوگل باشد معین می‌گردد روی لغت ها و عباراتی اساسی و ارزشمندی شغل کرده اند.
یک سئوکار بهتر با نظارت و پژوهش رقبا میتواند نقاط ضعف آن‌ها‌را بیابد و از این شیوه در جهت بهبود seo وب سایت خویش، آن نقاط ضعف را تقویت نماید. در حالتی که یک سئوکار نتواند رقبای وبسایت خویش را به نیکی تحقیق کند و از رسیدگی های صورت گرفته به فایده خویش منفعت پیروز شود، هیچوقت نمی تواند یک seo فعالیت ماهر خواهد شد.

10 - داشتن استراتژی در seo
داشتن استراتژی در seo لازمه هر seo عمل متخصص است. در شرایطی که یک سئوکار استراتژی نداشته باشد نمی تواند پیروز گردد. seo یعنی گزینش داهیانه لغت ها کلیدی. این یک استراتژی فوق العاده در seo میباشد. seo یعنی چه شغل کنیم تا مخاطبان هدفمند خیس بیشتری جذب کنیم؟ سئوکار می‌تواند با آنالیز و رسیدگی رقبا به استراتژی بهینه سازی دست یابد. به صورت نمونه در صورتی‌که یکی رقبا روی ساخت‌و‌ساز محتوای وبسایت خویش، ضعیف کار نموده است، ساخت محتوای هدفمند قادر است یک استراتژی بهتر در بهینه سازی باشد. هر ایده ای که به بهبود بهینه سازی وب سایت یاری دهد، قادر است یک استراتژی عالی باشد. امروزه اکثر سئوکار های حرفه‌ای استراتژی خویش را بر محور ایجاد محتوای منحصر سازه می نمایند. استعمال از عنوان ها خاص در تایپ کردن مقاله ها هم میتواند یک استراتژی عالی seo به اکانت بیاید.

11 - داشتن طاقت در مشاهده حاصل
یک سئوکار حرفه‌ای می بایست بردبار باشد تا بتواند نتیجه ها حقیقی وواقعی را مشاهده نماید. seo یک مراحل وقت گیر میباشد و دست کم برای دیدن سود حقیقی و واقعی به سه الی شش ماه مجال نیاز دارااست. به طورمثال، یک سئوکار نباید انتظار داشته باشد، بعداز برهه زمانی کوتاهی از تشکیل داد بک پیوند، جايگاه حقیقی و واقعی اش در گوگل به طور چشمگیری تغییر تحول نماید و بهبود یابد. بلکه بایستی مقطع ها شکیبایی نماید تا درجه حقیقی و واقعی اش را در گوگل ببیند. ممکن میباشد ورقه ای از وبسایت در ماه عسل گوگل جايگاه نیکی دستیابی نماید و بعداز یکسری روز از حاصل گوگل ناپدید خواهد شد یا این که ممکن میباشد به جهت رقص گوگل، تارنما بعد از یک‌سری روز رده عالی، مرتبه بهتر خویش را از دست بدهد. یا این که حتی ممکن میباشد وبسایت برای مدتی از طرف گوگل پنالتی گردیده باشد. براین اساس بایستی طاقت داشت تا رده حقیقی سکو وب سایت در گوگل معین خواهد شد.

دارای تخصص seo و ابزارهای محاسبه وبسایت
یک کدام از مهم‌ترین وظایف متخصص seo، به کارگیری از ابزارهای نظارت وب سایت برای پژوهش حاصل به دست آمده از بهینه سازی میباشد، در‌این نصیب به معرفی این ابزارها می پردازیم:
1- گوگل آنالیتیکس : مهارت در شغل با اپ گوگل آنالیتیکس برای یک دارای تخصص seo از نان شب هم واجب‌خیس میباشد. این اپلیکیشن داده ها دقیقی در ارتباط با یوزرها وبسایت مثل فرآورده، محل معاش و ... و همینطور داده های عددی ترافیک وب سایت، بازه زمانی فرصت ماندگاری یوزرها، نرخ تبدیل استفاده کننده به مشتری و ... را در دست شما قرار می‌دهید. با به کار گیری از این نرم افزار می توانید روزنه‌های ورود یوزرها به تارنما را تحقیق و چک نمایید و هم‌اینگونه نظارت فرمایید که پس از ورود به وب سایت، از کدام صفحه ها دیدن می‌نمایند.
2- Google page speed insights : با به کار گیری از این برنامه می توانید سرعت لود تارنما را بسنجید و متوجه نقطه ضعف‌ها بشوید؛ همینطور می توانید با استعمال از راهکارهای ارائه گردیده از طرف اپ، نقطه ضعف‌ها را رفع نمایید.
3- Woorank : وب سایت وورنک مرتبط با نظارت وبسایت میباشد. شما می توانید با وارد کردن پیوند تارنما خودتان در نوار برگه، یک نظارت بدون نقص از سایتتان اخذ فرمائید، چیزی مشابه به چکاب تندستی سالیانه! در‌این‌حالت‌ قسمت‌های گوناگون تارنما شما پژوهش می‌گردد و نصیب‌هایی که از شرایط نیکی منتفع می‌باشند با رنگ سبز، و قسمت‌هایی که نیاز به بهبود دارا‌هستند با رنگ نارنجی رنگ و نصیب‌هایی از وب سایت که ابدا روی آنان عمل نشده با رنگ قرمز رنگ آرم داده می گردد همینطور شما می توانید با کلیک روی قسمت‌های گوناگون روش‌شغل های مایحتاج برای برطرف کردن نقطه ضعف‌ها را اخذ نمائید.
4- Google Webmaster Tools یکی مهم ترین ابزارهای گوگل میباشد که هر سئوکار حرفه ای از آن به کار گیری می‌نماید. این ابزار، اطلاعاتی در ارتباط با پیوند‌های داده گردیده به وب سایت شما، ریسپانسیو بودن تارنما، لینک و پیوند‌های داخلی، جریمه‌های گوگل، تجزیه و نظارت جستجوها در دست شما قرار میدهد.
5- Spyfu : یک سئوکار حرفه ای، همان گونه که یک چشمش به بهینه سازی کردن تارنما خودش میباشد؛ نیم نگاهی هم به وب سایت‌های حریف داراست؛ وب سایت spyfu در بررسی تارنما‌های حریف به شما امداد می‌نماید؛ کافی میباشد پیوند وب سایت حریف را وارد نمایید و به اطلاعاتی مثلا عبارات کلیدی طبیعی، تبلیغات گوگل، استراتژی پیوند سازی و ... دست پیدا فرمایید.
6- پلاگین Alexa : جايگاه الکسا برای تارنما‌ها بسیار بااهمیت میباشد؛ به این دلیل که اکثر اوقات عموم، درجه الکسای وبسایت را تحت عنوان معیاری برای مراجعه به یک وب سایت در حیث می گیرند؛ همینطور درجه شما در الکسا، به صورت بی واسطه روی بها دریافتی شما برای تبلیغات تارنما تاثیرگذار میباشد؛ به این ترتیب می توانید با افزودن پلاگین الکسا به مروگرتان، در هر لحظه از رنک تارنما آگاه باشید.


5- بروز بودن و انطباق با طریق های روز و الگوریتم های نو گوگل
seo فعالیت ماهر ضمن عمل بر روی پارامترهای بهینه سازی داخلی و offpage همواره با چک بازار و حدس الگوریتم های نو گوگل خویش را بروز می نماید و با دقت به اینکه بهینه سازی یک رقابت بین شما و همیاران تان در گوگل میباشد، با آنالیز رقبا و وضعیت بازار (درخواست ها و نیازهای یوزرها) همواره این موقعیت در آموزش سئو در مشهد هم اکنون تغییر تحول میباشد، چون:

الگوریتم های گوگل تغییر‌و تحول می نمایند
رقبای شما در حالا تغییرند
وضعیت بازار و نیازهای مشتری عوض میشود
براین اساس همواره بایستی با وضعیت فوق شناخت داشت و خویش را بروز کرد. بهینه سازی عمل عالی به طور درازمدت و مجموع وقت بر روی پروژه مشتریان خودکار می نماید و کار خویش را هنگامی که یک پروژه به فیض رسید متوقف نخواهد کرد. بهینه سازی ماهر و با اقتدار مبتنی بر عمل درازمدت و با آشنایی خصوصیت های استفاده کننده بدست میاید و شرکتی در مورد بهینه سازی برنده خواهد بود که در سکو اولیه تمرکز خویش را بر روی بهبود تارنما از نگاه seo داخلی یعنی ساختار و طراحی وب و محتوای آن قرار دهد و آن‌گاه به تفکر offpage seo و تبلیغات آموزش سئو مشهد فرنگی برای وب سایت باشد.

6- یادگیری مداوم
یکی مهم‌ترین کارهایی که به طور روزمره بایستی در نرم افزار کاری یک سئوکار باشد یادگیری مداوم بهینه سازی میباشد. به این خواسته می بایست از منابع دارای اعتبار جهت یادگیری seo استعمال شود. وبسایت های مرجعی مثل وب لاگ تارنما MOZ یا این که وب سایت backlinko و یا این که … منابع معتبری می‌باشند که هر seo کاری در جهان روزمره به آنان خصوصی می‌زند و از مقاله ها اثرگذار آنان سود می‌برد. مزیت والا این وب سایت ها این میباشد که تحلیل‌ها و رسیدگی هایی که متخصصین seo خودشان اعمال داده اند را از منتشر می نمایند. ویدئوهای یوتیوب راجع‌به seo نیز بسیار خوب و اثرگذار می باشند. یک سئوکار حرفه‌ای می بایست داده ها خویش در مورد seo را آپ دیت نگه داراست و روزمره یک الی دو ساعت در زمینه‌ی بهینه سازی تحقیق نماید. تکنیک های بهینه سازی هر روز در هم اکنون تغییر و تحول میباشند و به همین عامل، یک سئوکار مدام می بایست به جدیدترین نحوه ها و تکنیک های seo مطلع باشد.

7- طراحی تکنیک های متفاوت و پژوهش حاصل
یادگیری بهینه سازی فقط از روش پژوهش یا این که مشاهده قابلیت پذیر نخواهد بود و سئوکار بایستی شخصا نحوه های گوناگون را طراحی و تجارب نماید. تکنیک های بخش اعظمی برای بهبود بهینه سازی وب سایت وجود داراست که هر یک از تکنیک ها روی تارنما های گوناگون، نتیجه ها متعدد نشانه خواهند اعطا کرد. بدین ترتیب سئوکار می بایست تکنیک های گوناگون را روی وبسایت های گوناگون، انجام نماید و حاصل نتایج را تحقیق کند.

8- احاطه بر ابزارهای ما یحتاج در بهینه سازی
یک سئوکار حرفه‌ای می بایست بر ابزارهای رایج و پر استفاده seo اشراف داشته باشد و به کار گیری از آن‌ها‌را حافظه بگیرد و از آن‌ها در پروژه های خویش فایده غالب شود. دو ابزار بسیار موثر و پر استفاده در بهینه سازی عبارتند ا ز گوگل وبمستر تولز (google webmaster tools) و گوگل آنالیتیکس (google analytics). به صورت نمونه یک سئوکار ماهر می بایست بداند خطاهای تولید گردیده در گوگل وبمستر تولز را چه‌طور می قدرت برطرف کرد یااینکه چک خلق و خوی یوزرها تارنما از روش آنالیتیکس به چه شکل میباشد. گوگل آنالیتیکس یک ابزار تخصص دارد که هر بهینه سازی کاری میتواند از آن در جهت ارتقا مرتبه وبسایت خویش در گوگل به کار گیری نماید. خلال دو ابزار نام برده، ابزار های موءثر دیگری مثل google tag manager و google optimize و hotjar و google trend , google keyword planner و … وجود دارا‌هستند که با استعمال از این ابزارهای کاربردی می شود به شکل ماهر یک تارنما را در جهت بهبود seo محاسبه و تحقیق کرد.

9- بررسی و تحقیق رقبا
یکی‌از دیگر از کارهایی که هر بهینه سازی شغل حرفه‌ای می بایست به آن احاطه داشته باشد، نظارت و آنالیز رقبا میباشد. یک سئوکار بهتر می بایست بتواند رقبای مهم وب سایت گزینه نظرش را پیدا کرده و آنها‌را گزینه پژوهش قرار دهد. برخی ها برسی رقبا را فقط به بک پیوند های تارنما رقبا محصور می نمایند، در صورتیکه که نظارت و چک رقبا، معنی بسیار بزرگ تری داراست. به صورت نمونه، یک سئوکار بایستی بداند رقبا در چه کلمه ها کلیدی درجه بالا دارا هستند و چه اقداماتی می بایست صورت پذیرد تا در نتیجه ها کاوش به آنان رسد. برای تحقیق بک لینک و پیوند های رقبا می اقتدار از ابزارهایی مانند وبسایت ahrefs بهره برد. همینطور وب سایت moz نیز ترازو اسپم اسکور و دامین آتوریتی و پیج آتوریتی لینک و پیوند ها را معین می نماید. هر بک لینکی که اسپم اسکور پایینی داشت و آتوریتی دامین آن بالا بود و فالو هم بود به طبع بسیار موءثر میباشد.
با به کارگیری از ابزارهایی مانند similarweb تعداد ورودی های تارنما رقبا را می اقتدار پژوهش کرد. سئوکار از این طرز می‌تواند متوجه خواهد شد که ترافیک ورودی وب سایت رقبا از روش گوگل بیشتر میباشد یا این که بازدید بدون واسطه و یا این که بازدید واسطه ای. برای سئوکار ماهر اصلی میباشد که بداند ترافیک وبسایت رقبا بیشتر از روش کجا امان میگردد. به صورت نمونه، چنانچه بیشتر ترافیک رقبا از روش گوگل باشد معین می‌گردد روی لغت ها و عباراتی اساسی و ارزشمندی شغل کرده اند.
یک سئوکار بهتر با نظارت و پژوهش رقبا میتواند نقاط ضعف آن‌ها‌را بیابد و از این شیوه در جهت بهبود seo وب سایت خویش، آن نقاط ضعف را تقویت نماید. در حالتی که یک سئوکار نتواند رقبای وبسایت خویش را به نیکی تحقیق کند و از رسیدگی های صورت گرفته به فایده خویش منفعت پیروز شود، هیچوقت نمی تواند یک seo فعالیت ماهر خواهد شد.

10 - داشتن استراتژی در seo
داشتن استراتژی در seo لازمه هر seo عمل متخصص است. در شرایطی که یک سئوکار استراتژی نداشته باشد نمی تواند پیروز گردد. seo یعنی گزینش داهیانه لغت ها کلیدی. این یک استراتژی فوق العاده در seo میباشد. seo یعنی چه شغل کنیم تا مخاطبان هدفمند خیس بیشتری جذب کنیم؟ سئوکار می‌تواند با آنالیز و رسیدگی رقبا به استراتژی بهینه سازی دست یابد. به صورت نمونه در صورتی‌که یکی رقبا روی ساخت‌و‌ساز محتوای وبسایت خویش، ضعیف کار نموده است، ساخت محتوای هدفمند قادر است یک استراتژی بهتر در بهینه سازی باشد. هر ایده ای که به بهبود بهینه سازی وب سایت یاری دهد، قادر است یک استراتژی عالی باشد. امروزه اکثر سئوکار های حرفه‌ای استراتژی خویش را بر محور ایجاد محتوای منحصر سازه می نمایند. استعمال از عنوان ها خاص در تایپ کردن مقاله ها هم میتواند یک استراتژی عالی seo به اکانت بیاید.

11 - داشتن طاقت در مشاهده حاصل
یک سئوکار حرفه‌ای می بایست بردبار باشد تا بتواند نتیجه ها حقیقی وواقعی را مشاهده نماید. seo یک مراحل وقت گیر میباشد و دست کم برای دیدن سود حقیقی و واقعی به سه الی شش ماه مجال نیاز دارااست. به طورمثال، یک سئوکار نباید انتظار داشته باشد، بعداز برهه زمانی کوتاهی از تشکیل داد بک پیوند، جايگاه حقیقی و واقعی اش در گوگل به طور چشمگیری تغییر تحول نماید و بهبود یابد. بلکه بایستی مقطع ها شکیبایی نماید تا درجه حقیقی و واقعی اش را در گوگل ببیند. ممکن میباشد ورقه ای از وبسایت در ماه عسل گوگل جايگاه نیکی دستیابی نماید و بعداز یکسری روز از حاصل گوگل ناپدید خواهد شد یا این که ممکن میباشد به جهت رقص گوگل، تارنما بعد از یک‌سری روز رده عالی، مرتبه بهتر خویش را از دست بدهد. یا این که حتی ممکن میباشد وبسایت برای مدتی از طرف گوگل پنالتی گردیده باشد. براین اساس بایستی طاقت داشت تا رده حقیقی سکو وب سایت در گوگل معین خواهد شد.

دارای تخصص seo و ابزارهای محاسبه وبسایت
یک کدام از مهم‌ترین وظایف متخصص seo، به کارگیری از ابزارهای نظارت وب سایت برای پژوهش حاصل به دست آمده از بهینه سازی میباشد، در‌این نصیب به معرفی این ابزارها می پردازیم:
1- گوگل آنالیتیکس : مهارت در شغل با اپ گوگل آنالیتیکس برای یک دارای تخصص seo از نان شب هم واجب‌خیس میباشد. این اپلیکیشن داده ها دقیقی در ارتباط با یوزرها وبسایت مثل فرآورده، محل معاش و ... و همینطور داده های عددی ترافیک وب سایت، بازه زمانی فرصت ماندگاری یوزرها، نرخ تبدیل استفاده کننده به مشتری و ... را در دست شما قرار می‌دهید. با به کار گیری از این نرم افزار می توانید روزنه‌های ورود یوزرها به تارنما را تحقیق و چک نمایید و هم‌اینگونه نظارت فرمایید که پس از ورود به وب سایت، از کدام صفحه ها دیدن می‌نمایند.
2- Google page speed insights : با به کار گیری از این برنامه می توانید سرعت لود تارنما را بسنجید و متوجه نقطه ضعف‌ها بشوید؛ همینطور می توانید با استعمال از راهکارهای ارائه گردیده از طرف اپ، نقطه ضعف‌ها را رفع نمایید.
3- Woorank : وب سایت وورنک مرتبط با نظارت وبسایت میباشد. شما می توانید با وارد کردن پیوند تارنما خودتان در نوار برگه، یک نظارت بدون نقص از سایتتان اخذ فرمائید، چیزی مشابه به چکاب تندستی سالیانه! در‌این‌حالت‌ قسمت‌های گوناگون تارنما شما پژوهش می‌گردد و نصیب‌هایی که از شرایط نیکی منتفع می‌باشند با رنگ سبز، و قسمت‌هایی که نیاز به بهبود دارا‌هستند با رنگ نارنجی رنگ و نصیب‌هایی از وب سایت که ابدا روی آنان عمل نشده با رنگ قرمز رنگ آرم داده می گردد همینطور شما می توانید با کلیک روی قسمت‌های گوناگون روش‌شغل های مایحتاج برای برطرف کردن نقطه ضعف‌ها را اخذ نمائید.
4- Google Webmaster Tools یکی مهم ترین ابزارهای گوگل میباشد که هر سئوکار حرفه ای از آن به کار گیری می‌نماید. این ابزار، اطلاعاتی در ارتباط با پیوند‌های داده گردیده به وب سایت شما، ریسپانسیو بودن تارنما، لینک و پیوند‌های داخلی، جریمه‌های گوگل، تجزیه و نظارت جستجوها در دست شما قرار میدهد.
5- Spyfu : یک سئوکار حرفه ای، همان گونه که یک چشمش به بهینه سازی کردن تارنما خودش میباشد؛ نیم نگاهی هم به وب سایت‌های حریف داراست؛ وب سایت spyfu در بررسی تارنما‌های حریف به شما امداد می‌نماید؛ کافی میباشد پیوند وب سایت حریف را وارد نمایید و به اطلاعاتی مثلا عبارات کلیدی طبیعی، تبلیغات گوگل، استراتژی پیوند سازی و ... دست پیدا فرمایید.
6- پلاگین Alexa : جايگاه الکسا برای تارنما‌ها بسیار بااهمیت میباشد؛ به این دلیل که اکثر اوقات عموم، درجه الکسای وبسایت را تحت عنوان معیاری برای مراجعه به یک وب سایت در حیث می گیرند؛ همینطور درجه شما در الکسا، به صورت بی واسطه روی بها دریافتی شما برای تبلیغات تارنما تاثیرگذار میباشد؛ به این ترتیب می توانید با افزودن پلاگین الکسا به مروگرتان، در هر لحظه از رنک تارنما آگاه باشید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 505
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 80
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 288
  • بازدید ماه : 716
  • بازدید سال : 44732
  • بازدید کلی : 68583
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی