loading...

آموزش سئو در مشهد

بازدید : 6
يکشنبه 21 آبان 1402 زمان : 16:06


آیا میتوانم ترازو رقابت بر راز لغت ها کلیدی (رنج واژه) را با Google Ads Keyword Planner بسنجم؟
خیر. ابزار Keyword Planner فقط داده ها مرتبط با رقابت بر راز طرح پرداخت به ازای کلیک (PPC) را علامت می دهد تا به شما ایده‌ای از هزینه تبلیغات داده باشد. این داده ها هیچ ارتباطی با بهینه سازی و بازاریابی محتوایی ندارند و نباید از آن ها بدین مراد آموزش سئو در مشهد استعمال شود.

آیا میتوانم واحد سنجش دشواری کلمه ها و اصطلاحات کلیدی را به صورت مجانی بسنجم؟
آری. این نحوه یه خرده زحمت بیشتر دارااست ولی قابل اجرا میباشد. برای سنجش دشواری کلمه و واژه کلیدی به صورت مجانی، ما از ابزار بدون‌پول seo Moz به کار گیری میکنیم که MozBar اسم دارااست. MozBar در واقع یک پلاگین برای مرورگر گوگل کروم میباشد. فقط کافی میباشد آن را در مرورگر خویش نصب نمائید و آن گاه عبارات کلیدی متبوع خویش را سرچ نمایید. خواهید مشاهده کرد که در برگه حاصل سرچ، داده ها معیارهای مرتبط با اتوریته برای هر کدام از صفحاتی که در درجه‌های رفیعتر قرار دارا‌هستند نشانه آموزش سئو مشهد داده می‌گردد.

در اینجا تصویری از سرچ لغات کلیدی هنگامی که MozBar پر‌نور میباشد را می بینیم. این یک کدام از دیگر از طریق‌های محاسبه SERP (ارزیابی کاغذ حاصل موتورهای کاوش) میباشد که در فراتر نیز به یکسری شیوه دیگر آن اشاره کرده بودیم.

همان طور که در تصویر مشخص و معلوم میباشد، MozBar برای هرمورد از صفحه ها لیست گردیده چندین ترازو مرتبط با اتوریته را نشانه می دهد: اتوریته دامنه (DA) که مرتبط با تمام سایت می‌گردد و اتوریته شیت (PA) که مرتبط با به عبارتی ورقه به خصوص میگردد. حالا درصورتی که اشتراک Moz را خریداری کرده باشید، ضمن داده ها فوق اطلاعاتی مرتبط با تعداد لینک و پیوند سازی‌ها به عنوان RD به شما نشانه داده گردد. واحد سنجش RD هم برای شیت و هم برای تارنما اکران داده میشود.

نکته: برخی اوقات ممکن میباشد ملاحظه کنید که یک ورقه با اتوریته زیر‌خیس، درجه بهتری از صفحاتی با اتوریته فراتر دارا هستند. این قضیه به طور کاملً طبیعی میباشد و ادله آن معمولاً این میباشد که برگه متبوع (و یا این که مجموع وبسایت) از نگاه مرتبط بودن به زمینه و لغات کلیدی امتیاز بالاتری داراست و از این طرز اتوریته ذیل خویش را جبران می‌نماید؛ بدین ترتیب هنگامی که به صورت تخصصی روی یک قضیه معلوم تمرکز نمایید و برای آن محتوا ایجاد فرمائید، می توانید کمبود اتوریته را از روش مرتبط بودن یا این که به عبارتی Relevance جبران نمایید.

اکنون دیگر هم نسبت به معیار اتوریته تارنما خویش دوراندیشی دارید و هم با طیف اتوریته تارنما‌های حریف آشنا می‌باشید. در‌این مرحله می توانید با تمرکز بیشتری پیرو لغات کلیدی ایده آل برای ایجاد محتوا باشید. کلماتی که واحد سنجش دشواری آنان با واحد سنجش اتوریته وبسایت شما مطابقت و همخوانی دارااست. در اینجا مجدد تأکید میکنیم که در صورتی واحد سنجش اتوریته وبسایت شما کمتر از دیگر وب سایت‌هایی میباشد که برای به عبارتی واژه کلیدی محتوا ساخت کرده‌اند، به عقب برگردید و به‌دنبال لغت ها کلیدی باشید که رقابت برای آن‌ها شل‌خیس میباشد.

کلمه ها کلیدی رفیعتر، ظریف‌خیس و با وسعت جستجوی کمتر را آزمون فرمایید.

اتوریته شیت؛ سطح بالاتری از جزئیات در طرز مطالعه لغت ها کلیدی

بایستی در حیث داشت که در غایت، مبارزه برای دستیابی مرتبه‌های بلندتر یک جنگ بدن به بدن به صورت برگه در قبال شیت خواهد بود و خیر وبسایت در قبال تارنما. نزاع در بین اتوریته کاغذ مشخصی از سایت ما در قبال اتوریته کاغذ مشخصی از وبسایت آن ها میباشد. پس آزمون حقیقی و واقعی در سطح اتوریته کاغذ میباشد و خیر اتوریته وب سایت یا این که به عبارتی دامنه.

با این توضیح به یکی‌از دیگر از اصل‌های اساسی و ظریف در راهنمای لغات کلیدی می‌رسیم:

"در‌حالتی که اتوریته برگه شما در سطح اتوریته ورقه یکی از دیگر از صفحه های بلندتر در حاصل سرچ میباشد، پس شانس خیر و خوبی برای رقابت بر راز آن واژه و کلمه کلیدی دارید."

در واقع این یک طرز جزئی‌خیس و اما ظریف‌خیس برای تحقیق شانس شما در رقابت بر راز لغات کلیدی میباشد؛ البته همانگونه که احتمالاً شما هم پیش گویی زده‌اید، در اینجا یک ایراد وجود داراست. زمانی که در هم اکنون تشکیل داد یک ورقه نو برای مقصود قرار دادن یک کلمه و واژه کلیدی نو می باشید، هنوز داده ها دقیقی از ترازو اتوریته آن شیت ندارید که از آن برای مقایسه به کارگیری فرمائید. به‌این برهان بی آلایش که هنوز برگه شما وجود فرنگی ندارد و وارد دنیای وب نشده میباشد.

به این ترتیب برای به کار گیری از این استراتژی می بایست در طول و جای مطلوب دست به شغل گردید:

• از اتوریته دامنه هنگامی به کار گیری فرمائید که قرار میباشد یک محتوای نو ساخت‌و‌ساز نمائید (به عنوان مثالً تایپ کردن مقاله ها نو)

• از اتوریته کاغذ وقتی به کار گیری فرمایید که میخواهید محتوایی که از قبلی وجود داشته را seo فرمایید (برای مثالً هنگام بروزرسانی محتواها)

اکنون که سخن از آن شد، دیدنی میباشد بدانید که یک راه‌حل برای تقریب ترازو اتوریته برگه‌ای که هنوز به وجود نیامده وجود داراست. در ابزار Moz، وارد بخش گزارش Top Pages گردید و روی آیتم next آنقدر کلیک فرمایید تا به صفحاتی برسید که تنها یک پیوند سازی دامنه دارا هستند. این صفحه های کلیه ترازو اتوریته ورقه پایینی دارا‌هستند که یک رقم مشترک میباشد (در تصویر تحت عدد ۳۳). صرفا اتوریته آن ها مرتبط با به عبارتی لینکی میگردد که از دامنه کلی به آنان رسیده میباشد. در واقع این دستکم پتانسیل سکو بندی صفحه ها جان دار در‌این تارنما میباشد.

پس هنگامی که در حالا ایجاد کرد یک برگه تازه در سایت میباشید، فرض نمایید که اتوریته آن ورقه به اندازه ضعیف‌ترین صفحه ها آن دامنه از لحاظ اتوریته میباشد. اکنون راه حل امن و مطمئنی که میتوانید گزینش نمائید این میباشد که به سراغ لغات کلیدی بروید که حتی ضعیف‌ترین صفحه ها این وب سایت نیز شانس رقابت برای آن را دارا هستند.

میانبر!

در اولِ این نوشته ی علمی اشاره کردیم مطالبی که درین نوشته‌علمی خواهید خواند، سود سالها تجربیات فعالیت با صدها مشتری متنوع و بازرسی روی هزاران واژه کلیدی متعدد میباشد. این تجارب سبب ساز گردیده به میانبرهای مفیدی دست پیدا کنیم که یکی‌از آنان را در اینجا با شما به اشتراک می گذاریم. برای تقریب درجه احتمالی خویش می توانید از اتوریته دامنه و وسعت جستجوی کلمه ها کلیدی و یا این که تعداد کلمه ها جان دار در عبارت کلیدی به کارگیری فرمایید. اگرچه این طریق مساله را بیش تر از حد معمولی سازی می‌نماید، ولی میتواند یک ایده کلی به شما بدهد که می بایست چه تیم از عبارات کلیدی را غرض قرار دهید.

این میانبر در جدول تحت توضیح داده شد‌ه‌است. در سطر نخستین می بینیم که در شرایطی که اتوریته شما کمتر از ۳۰ میباشد، لغت ها کلیدی را گزینش نمائید که وسعت جستجوی آن ها در ماه کمتر از ۵۰ میباشد و یا این که عبارات کلیدی زمان بر را تعیین فرمائید که دست‌کم از پنج واژه و کلمه ساخته شده‌اند. به همین ترتیب میتوانید سطور آتی را نیز متوجه گردید.

در‌صورتی‌که کلمه و واژه کلیدی دشواری را گزینش کنیم که شانس رقابت بالایی در آن نداریم، چه اتفاقی می‌ افتد؟
این یک کدام از سوال‌های رایج در بازاریابی محتوایی میباشد که مشتری‌ها از متخصصین seo میپرسند. همان گونه که تا به اینجا متوجه شدیم، برای تارنما‌هایی که اتوریته بالایی ندارند (اکثر وبسایت‌ها)، استیناف در زمینه‌ی عبارات کلیدی به یک فیض معمولی میرسد: این واژه و کلمه کلیدی از نگاه seo هیچ بهره‌ای برای شیت شما نخواهد داشت. هنگامی که پژوهش ها بدین نقطه می رسد، شما سه مورد پیش روی خویش خواهید داشت:

• یک قضیه متعدد را تعیین نمائید

در‌صورتی‌که درجه بندی و ترافیک ارگانیک برای شما التفات دارااست، پس عالی میباشد مورد را عوض فرمائید و از نخستین پژوهش ها را حول پایه یک زمینه دیگر با لغت ها کلیدی گوناگون آغاز نمائید.

• برای یک تارنما دیگر ساخت محتوا نمائید

در حالتی که ایده جذابی دارید البته وبسایت شما از اتوریته کافی برای جذب استفاده کننده از روش گزینش عبارات کلیدی مطلوب برای محتوای شما‌را ندارد، شما همچنان میتوانید محتوای متبوع خویش را به جايگاه‌های بلندتر گوگل برسانید؛ ولی خیر در تارنما خودتان. برای این شغل می بایست به سراغ وبسایت‌های پر اسم و رسم و با اتوریته بالا بروید و از آن‌ها بخواهید تا تحت عنوان مولف مهمان محتوای خویش را در تارنما آنان منتشر نمایید. اگرچه این شغل سبب نمیشود تا ترافیک به سمت سایت شما روانه خواهد شد، البته دست‌کم سبب به پر اسم و رسم شدن شما گردد و این آوازه و اعتبار در آتی به عمل شما خواهد آمد.

• از به عبارتی کلمه و واژه کلیدی استعمال فرمائید

نکته‌ای که اکثری از اشخاص از آن غافل می‌باشند این میباشد که سرچ ارگانیک تنها یکی شیوه های جذب ترافیک میباشد. در واقع ۷۶ روش متعدد برای تبلیغ یک محتوا و جذب استفاده کننده وجود دارااست که یکی آن ها (که ولی یکی مؤثرترین‌ها میباشد) سرچ ارگانیک میباشد. در صورتی می خواهید محتوای دلخواه خویش را حتی با وجود اینکه شانس چشم شدن در نتیجه ها سرچ را ندارد منتشر نمایید،‌ این فعالیت را اعمال دهید. به دلیل آن که اگرچه اکنون شانس رقابت برای آن واژه و کلمه کلیدی را ندارید، البته ممکن میباشد ماه‌ها یا این که سال‌ها سپس اتوریته تارنما شما آنقدر ارتقاء پیدا نماید که‌این مطالب شما نیز چشم شوند. در حین این بازه می توانید در بقیه مطالب خویش بدین کاغذ پیوند دهید (ارتقاء اتوریته کاغذ) و هر از گاهی محتوای برگه را آپ تو دیت رسانی و بازنویسی فرمائید (ارتقاء مرتبط بودن ورقه).

مثلا در تصویر پایین گزارش مرتبط با نوشته‌ی‌علمی‌ای با تیتر «روش تایپ کردن رمز عنوان» را مشاهده میکنید که به طور طبیعیً رقابت شدیدی برای کلمه ها کلیدی آن وجود دارااست. این مقاله در حین نخستین تکثیر خویش ترافیک ارگانیک اندکی داشت اما ابعاد طی بازنویسی‌های مداوم و همینطور ارتقاء اتوریته وب سایت و ورقه، توانست به سکو‌های بلندتر گوگل رسد و ترافیک بالایی جذب نماید.

با لغت ها کلیدی رد گردیده چه شغل کنیم؟
هنگام مطالعه لغت ها کلیدی، ممکن میباشد ده‌ها کلمه و واژه متفاوت را در لحاظ بگیرید و روی آنان استیناف نمایید. بخش اعظمی از این عبارات در فرآیند پژوهش ها رد می شوند و معلوم میشود که مقصود قابل قبولی برای تارنما شما نیستند؛ ولی یک کارشناس بهینه سازی مجرب این لغات را به دور نمی‌ریزد. تمامی این لغات کلیدی رد گردیده نیز خودشان یک زمان میباشند. این عبارات را نگه دارید. آنها به شما امداد می‌نمایند تا محتوای بهتری ساخت فرمائید.

عالی میباشد بدانید که روش شغل گوگل این چنین وجود ندارد که لغات جانور در سرچ مخاطب را با عبارات جان دار در محتوا تطبیق بدهد و سود بگیرد که‌این برگه برای جواب به‌این سرچ مطلوب میباشد. کاری که گوگل ایفا می دهد غامض‌خیس از این‌ها میباشد. در واقع گوگل یک محاسبه زبانی طبیعی روی متن محتوا جاری ساختن میدهد و مضمون‌ و مضمون‌ آن را پردازش می‌نماید. آن گاه تصمیم میگیرد که آیا محتوای جانور درین برگه با چیزی که استفاده کننده درپی آن میباشد مطابقت دارااست یا این که خیر. پس ما به طبعً به seo معنایی نیز نیاز خوا‌هیم داشت.


آیا میتوانم ترازو رقابت بر راز لغت ها کلیدی (رنج واژه) را با Google Ads Keyword Planner بسنجم؟
خیر. ابزار Keyword Planner فقط داده ها مرتبط با رقابت بر راز طرح پرداخت به ازای کلیک (PPC) را علامت می دهد تا به شما ایده‌ای از هزینه تبلیغات داده باشد. این داده ها هیچ ارتباطی با بهینه سازی و بازاریابی محتوایی ندارند و نباید از آن ها بدین مراد آموزش سئو در مشهد استعمال شود.

آیا میتوانم واحد سنجش دشواری کلمه ها و اصطلاحات کلیدی را به صورت مجانی بسنجم؟
آری. این نحوه یه خرده زحمت بیشتر دارااست ولی قابل اجرا میباشد. برای سنجش دشواری کلمه و واژه کلیدی به صورت مجانی، ما از ابزار بدون‌پول seo Moz به کار گیری میکنیم که MozBar اسم دارااست. MozBar در واقع یک پلاگین برای مرورگر گوگل کروم میباشد. فقط کافی میباشد آن را در مرورگر خویش نصب نمائید و آن گاه عبارات کلیدی متبوع خویش را سرچ نمایید. خواهید مشاهده کرد که در برگه حاصل سرچ، داده ها معیارهای مرتبط با اتوریته برای هر کدام از صفحاتی که در درجه‌های رفیعتر قرار دارا‌هستند نشانه آموزش سئو مشهد داده می‌گردد.

در اینجا تصویری از سرچ لغات کلیدی هنگامی که MozBar پر‌نور میباشد را می بینیم. این یک کدام از دیگر از طریق‌های محاسبه SERP (ارزیابی کاغذ حاصل موتورهای کاوش) میباشد که در فراتر نیز به یکسری شیوه دیگر آن اشاره کرده بودیم.

همان طور که در تصویر مشخص و معلوم میباشد، MozBar برای هرمورد از صفحه ها لیست گردیده چندین ترازو مرتبط با اتوریته را نشانه می دهد: اتوریته دامنه (DA) که مرتبط با تمام سایت می‌گردد و اتوریته شیت (PA) که مرتبط با به عبارتی ورقه به خصوص میگردد. حالا درصورتی که اشتراک Moz را خریداری کرده باشید، ضمن داده ها فوق اطلاعاتی مرتبط با تعداد لینک و پیوند سازی‌ها به عنوان RD به شما نشانه داده گردد. واحد سنجش RD هم برای شیت و هم برای تارنما اکران داده میشود.

نکته: برخی اوقات ممکن میباشد ملاحظه کنید که یک ورقه با اتوریته زیر‌خیس، درجه بهتری از صفحاتی با اتوریته فراتر دارا هستند. این قضیه به طور کاملً طبیعی میباشد و ادله آن معمولاً این میباشد که برگه متبوع (و یا این که مجموع وبسایت) از نگاه مرتبط بودن به زمینه و لغات کلیدی امتیاز بالاتری داراست و از این طرز اتوریته ذیل خویش را جبران می‌نماید؛ بدین ترتیب هنگامی که به صورت تخصصی روی یک قضیه معلوم تمرکز نمایید و برای آن محتوا ایجاد فرمائید، می توانید کمبود اتوریته را از روش مرتبط بودن یا این که به عبارتی Relevance جبران نمایید.

اکنون دیگر هم نسبت به معیار اتوریته تارنما خویش دوراندیشی دارید و هم با طیف اتوریته تارنما‌های حریف آشنا می‌باشید. در‌این مرحله می توانید با تمرکز بیشتری پیرو لغات کلیدی ایده آل برای ایجاد محتوا باشید. کلماتی که واحد سنجش دشواری آنان با واحد سنجش اتوریته وبسایت شما مطابقت و همخوانی دارااست. در اینجا مجدد تأکید میکنیم که در صورتی واحد سنجش اتوریته وبسایت شما کمتر از دیگر وب سایت‌هایی میباشد که برای به عبارتی واژه کلیدی محتوا ساخت کرده‌اند، به عقب برگردید و به‌دنبال لغت ها کلیدی باشید که رقابت برای آن‌ها شل‌خیس میباشد.

کلمه ها کلیدی رفیعتر، ظریف‌خیس و با وسعت جستجوی کمتر را آزمون فرمایید.

اتوریته شیت؛ سطح بالاتری از جزئیات در طرز مطالعه لغت ها کلیدی

بایستی در حیث داشت که در غایت، مبارزه برای دستیابی مرتبه‌های بلندتر یک جنگ بدن به بدن به صورت برگه در قبال شیت خواهد بود و خیر وبسایت در قبال تارنما. نزاع در بین اتوریته کاغذ مشخصی از سایت ما در قبال اتوریته کاغذ مشخصی از وبسایت آن ها میباشد. پس آزمون حقیقی و واقعی در سطح اتوریته کاغذ میباشد و خیر اتوریته وب سایت یا این که به عبارتی دامنه.

با این توضیح به یکی‌از دیگر از اصل‌های اساسی و ظریف در راهنمای لغات کلیدی می‌رسیم:

"در‌حالتی که اتوریته برگه شما در سطح اتوریته ورقه یکی از دیگر از صفحه های بلندتر در حاصل سرچ میباشد، پس شانس خیر و خوبی برای رقابت بر راز آن واژه و کلمه کلیدی دارید."

در واقع این یک طرز جزئی‌خیس و اما ظریف‌خیس برای تحقیق شانس شما در رقابت بر راز لغات کلیدی میباشد؛ البته همانگونه که احتمالاً شما هم پیش گویی زده‌اید، در اینجا یک ایراد وجود داراست. زمانی که در هم اکنون تشکیل داد یک ورقه نو برای مقصود قرار دادن یک کلمه و واژه کلیدی نو می باشید، هنوز داده ها دقیقی از ترازو اتوریته آن شیت ندارید که از آن برای مقایسه به کارگیری فرمائید. به‌این برهان بی آلایش که هنوز برگه شما وجود فرنگی ندارد و وارد دنیای وب نشده میباشد.

به این ترتیب برای به کار گیری از این استراتژی می بایست در طول و جای مطلوب دست به شغل گردید:

• از اتوریته دامنه هنگامی به کار گیری فرمائید که قرار میباشد یک محتوای نو ساخت‌و‌ساز نمائید (به عنوان مثالً تایپ کردن مقاله ها نو)

• از اتوریته کاغذ وقتی به کار گیری فرمایید که میخواهید محتوایی که از قبلی وجود داشته را seo فرمایید (برای مثالً هنگام بروزرسانی محتواها)

اکنون که سخن از آن شد، دیدنی میباشد بدانید که یک راه‌حل برای تقریب ترازو اتوریته برگه‌ای که هنوز به وجود نیامده وجود داراست. در ابزار Moz، وارد بخش گزارش Top Pages گردید و روی آیتم next آنقدر کلیک فرمایید تا به صفحاتی برسید که تنها یک پیوند سازی دامنه دارا هستند. این صفحه های کلیه ترازو اتوریته ورقه پایینی دارا‌هستند که یک رقم مشترک میباشد (در تصویر تحت عدد ۳۳). صرفا اتوریته آن ها مرتبط با به عبارتی لینکی میگردد که از دامنه کلی به آنان رسیده میباشد. در واقع این دستکم پتانسیل سکو بندی صفحه ها جان دار در‌این تارنما میباشد.

پس هنگامی که در حالا ایجاد کرد یک برگه تازه در سایت میباشید، فرض نمایید که اتوریته آن ورقه به اندازه ضعیف‌ترین صفحه ها آن دامنه از لحاظ اتوریته میباشد. اکنون راه حل امن و مطمئنی که میتوانید گزینش نمائید این میباشد که به سراغ لغات کلیدی بروید که حتی ضعیف‌ترین صفحه ها این وب سایت نیز شانس رقابت برای آن را دارا هستند.

میانبر!

در اولِ این نوشته ی علمی اشاره کردیم مطالبی که درین نوشته‌علمی خواهید خواند، سود سالها تجربیات فعالیت با صدها مشتری متنوع و بازرسی روی هزاران واژه کلیدی متعدد میباشد. این تجارب سبب ساز گردیده به میانبرهای مفیدی دست پیدا کنیم که یکی‌از آنان را در اینجا با شما به اشتراک می گذاریم. برای تقریب درجه احتمالی خویش می توانید از اتوریته دامنه و وسعت جستجوی کلمه ها کلیدی و یا این که تعداد کلمه ها جان دار در عبارت کلیدی به کارگیری فرمایید. اگرچه این طریق مساله را بیش تر از حد معمولی سازی می‌نماید، ولی میتواند یک ایده کلی به شما بدهد که می بایست چه تیم از عبارات کلیدی را غرض قرار دهید.

این میانبر در جدول تحت توضیح داده شد‌ه‌است. در سطر نخستین می بینیم که در شرایطی که اتوریته شما کمتر از ۳۰ میباشد، لغت ها کلیدی را گزینش نمائید که وسعت جستجوی آن ها در ماه کمتر از ۵۰ میباشد و یا این که عبارات کلیدی زمان بر را تعیین فرمائید که دست‌کم از پنج واژه و کلمه ساخته شده‌اند. به همین ترتیب میتوانید سطور آتی را نیز متوجه گردید.

در‌صورتی‌که کلمه و واژه کلیدی دشواری را گزینش کنیم که شانس رقابت بالایی در آن نداریم، چه اتفاقی می‌ افتد؟
این یک کدام از سوال‌های رایج در بازاریابی محتوایی میباشد که مشتری‌ها از متخصصین seo میپرسند. همان گونه که تا به اینجا متوجه شدیم، برای تارنما‌هایی که اتوریته بالایی ندارند (اکثر وبسایت‌ها)، استیناف در زمینه‌ی عبارات کلیدی به یک فیض معمولی میرسد: این واژه و کلمه کلیدی از نگاه seo هیچ بهره‌ای برای شیت شما نخواهد داشت. هنگامی که پژوهش ها بدین نقطه می رسد، شما سه مورد پیش روی خویش خواهید داشت:

• یک قضیه متعدد را تعیین نمائید

در‌صورتی‌که درجه بندی و ترافیک ارگانیک برای شما التفات دارااست، پس عالی میباشد مورد را عوض فرمائید و از نخستین پژوهش ها را حول پایه یک زمینه دیگر با لغت ها کلیدی گوناگون آغاز نمائید.

• برای یک تارنما دیگر ساخت محتوا نمائید

در حالتی که ایده جذابی دارید البته وبسایت شما از اتوریته کافی برای جذب استفاده کننده از روش گزینش عبارات کلیدی مطلوب برای محتوای شما‌را ندارد، شما همچنان میتوانید محتوای متبوع خویش را به جايگاه‌های بلندتر گوگل برسانید؛ ولی خیر در تارنما خودتان. برای این شغل می بایست به سراغ وبسایت‌های پر اسم و رسم و با اتوریته بالا بروید و از آن‌ها بخواهید تا تحت عنوان مولف مهمان محتوای خویش را در تارنما آنان منتشر نمایید. اگرچه این شغل سبب نمیشود تا ترافیک به سمت سایت شما روانه خواهد شد، البته دست‌کم سبب به پر اسم و رسم شدن شما گردد و این آوازه و اعتبار در آتی به عمل شما خواهد آمد.

• از به عبارتی کلمه و واژه کلیدی استعمال فرمائید

نکته‌ای که اکثری از اشخاص از آن غافل می‌باشند این میباشد که سرچ ارگانیک تنها یکی شیوه های جذب ترافیک میباشد. در واقع ۷۶ روش متعدد برای تبلیغ یک محتوا و جذب استفاده کننده وجود دارااست که یکی آن ها (که ولی یکی مؤثرترین‌ها میباشد) سرچ ارگانیک میباشد. در صورتی می خواهید محتوای دلخواه خویش را حتی با وجود اینکه شانس چشم شدن در نتیجه ها سرچ را ندارد منتشر نمایید،‌ این فعالیت را اعمال دهید. به دلیل آن که اگرچه اکنون شانس رقابت برای آن واژه و کلمه کلیدی را ندارید، البته ممکن میباشد ماه‌ها یا این که سال‌ها سپس اتوریته تارنما شما آنقدر ارتقاء پیدا نماید که‌این مطالب شما نیز چشم شوند. در حین این بازه می توانید در بقیه مطالب خویش بدین کاغذ پیوند دهید (ارتقاء اتوریته کاغذ) و هر از گاهی محتوای برگه را آپ تو دیت رسانی و بازنویسی فرمائید (ارتقاء مرتبط بودن ورقه).

مثلا در تصویر پایین گزارش مرتبط با نوشته‌ی‌علمی‌ای با تیتر «روش تایپ کردن رمز عنوان» را مشاهده میکنید که به طور طبیعیً رقابت شدیدی برای کلمه ها کلیدی آن وجود دارااست. این مقاله در حین نخستین تکثیر خویش ترافیک ارگانیک اندکی داشت اما ابعاد طی بازنویسی‌های مداوم و همینطور ارتقاء اتوریته وب سایت و ورقه، توانست به سکو‌های بلندتر گوگل رسد و ترافیک بالایی جذب نماید.

با لغت ها کلیدی رد گردیده چه شغل کنیم؟
هنگام مطالعه لغت ها کلیدی، ممکن میباشد ده‌ها کلمه و واژه متفاوت را در لحاظ بگیرید و روی آنان استیناف نمایید. بخش اعظمی از این عبارات در فرآیند پژوهش ها رد می شوند و معلوم میشود که مقصود قابل قبولی برای تارنما شما نیستند؛ ولی یک کارشناس بهینه سازی مجرب این لغات را به دور نمی‌ریزد. تمامی این لغات کلیدی رد گردیده نیز خودشان یک زمان میباشند. این عبارات را نگه دارید. آنها به شما امداد می‌نمایند تا محتوای بهتری ساخت فرمائید.

عالی میباشد بدانید که روش شغل گوگل این چنین وجود ندارد که لغات جانور در سرچ مخاطب را با عبارات جان دار در محتوا تطبیق بدهد و سود بگیرد که‌این برگه برای جواب به‌این سرچ مطلوب میباشد. کاری که گوگل ایفا می دهد غامض‌خیس از این‌ها میباشد. در واقع گوگل یک محاسبه زبانی طبیعی روی متن محتوا جاری ساختن میدهد و مضمون‌ و مضمون‌ آن را پردازش می‌نماید. آن گاه تصمیم میگیرد که آیا محتوای جانور درین برگه با چیزی که استفاده کننده درپی آن میباشد مطابقت دارااست یا این که خیر. پس ما به طبعً به seo معنایی نیز نیاز خوا‌هیم داشت.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 472
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 35
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 35
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 43192
  • بازدید کلی : 67043
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی